Covid vaccins

Tja, stel dat het zover komt, hangt het af van de tijd die daaraan vooraf ging.
Ik voorzie dat sommigen zich gaan misdragen.
Ik ook verwacht een hoop vervelende mutanten, begint nu al enigszins dat stel is gewaarschuwd, ze zijn zo gek dat ze eigen kinderen afstoten, baan in familie bedrijven afpakken en de mededeling doen andere woonruimte te zoeken niet in hun huizen welkom.
Daar komt dus geen hulp voor als de klappen vallen
 
RIVM 😂
Steeds meer bacteriën worden ongevoelig voor de werking van antibiotica. Er is nu een nieuw nanogeneesmiddel ontwikkeld. Hiervoor is het nanomateriaal grafeenoxide gekoppeld aan het metaal lanthaan dat bacteriën kan doden. Bacteriën bleken geen resistentie tegen het middel te ontwikkelen.
 
Ik weet van een collectief van piloten die zich niet laten vaccineren, wordt het verplicht, dan nemen ze collectief onbetaald verlof voor onbepaalde tijd.
Mijn vader is toevallig gezagvoerder bij de KLM en ik kan vrij stellig beweren dat dit excessen zijn en vrijwel iedereen in de luchtvaart zich vrijwillig heeft laten enten. Sorry maar je info snijdt echt geen hout.
 
Mijn vader is toevallig gezagvoerder bij de KLM en ik kan vrij stellig beweren dat dit excessen zijn en vrijwel iedereen in de luchtvaart zich vrijwillig heeft laten enten. Sorry maar je info snijdt echt geen hout.
Is die hier nu nog ? Moet ie nog niet terug naar zijn ondezoekcentrum in Noorwegen ?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.074
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan