Covid vaccins

Ik kwam dit plaatje tegen in de tg groep corona nuchterheid.

Wie heeft dat gedaan ??? ;-)
 

Bijlagen

  • IMG_20210913_223015_466.jpg
    IMG_20210913_223015_466.jpg
    103,7 KB · Weergaven: 35
Not me ik ben niet zo van telegram groepen, maar ergens moet er een dader zijn, je kan op telegram toch het dader profiel zien 🤣🤣🤣
In die groep niet volgens mij, en het is iemand die onder privé kijkt.

Voorlopig hebben ongeveer 130 mensen het gezien:)

Ene Kees Faasse is oprichter van het kanaal. Vast een prima vent
 
Hoi , ik plaats regelmatig dingen in de telegram groep van Kees ( ken hem goed idd prima vent ) ik heb wrsl dit geplaatst in de verzetsgroep en Kees plaatst het dan in de corona nuchterheid groep , gr Assie
 
Precies. Wie nu de waarom-vraag nog steeds stelt mist een paar schakels in het denkvermogen die voortkomen uit: waarom zouden overheden zoiets doen? Een soort vertwijfeling voortkomend uit: maar overheden zouden zoiets toch nooit doen? Dan lig je 10-0 achter op de conclusie die wij reeds lang en breed getrokken hebben: omdat het satanistische zetbazen zijn die een depopulatie-agenda aan het uitvoeren zijn.

Mike
 
Het gaat helemaal niet om die vraag. Allemaal (terechte) rationele overwegingen die er niets toe doen. Het gaat om een machtsgreep, uitrollen van totale controle. Al het andere is bullcrap.

Reacties eronder:



Ik snap de achtergrond wel, totale controle, staatsgreep etc etc.

Ik vin het mooi als er toch logische vragen gesteld blijven worden in de hoop dat er eens een hournalist denkt. Misschien moet ik daar toch eens wat mee.

Hoe meer mensen logische vragen blijven stellen hoe groter de kans m.i. dat mensen de diepere echtergrond gaan zien.

Wij lopen voor op de meute, maar een hoop mensen geloven de overheid nog steeds en sommigen kunnen met logica overtuigd worden denk ik.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.158
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan