Covid vaccins

Hoi,ik lees sinds maart vorig jaar mee op het forum, en ben in shock wat er allemaal ook daadwerkelijk gebeurd. Mijn oma is vorige week overleden, kort na een 2e vaccinatie pfizer . Om ons heen meerdere berichten van zieken en overlijden, en later hoor je, ook zij hebben de spuit gehad.
 
En ja, zij was 90 jaar en ging al jaren langzaam achteruit, maar ze had geen specifieke ziekten, ik ben er 100%van overtuigd dat zij anders nog geleefd had
 
Triest, maar in zo'n tehuis met al die angst en quarantaines is ook geen leven. Ze is nu vrij van deze hel op aarde, bedenk dat ze meekijkt en slechts 1 gedachte verwijderd is.

Mike
 
Dramatisch, op haar ziekbed na de vaccinatie, en 5 dagen voor zij overleed toch voor de zekerheid nog een test afgenomen..Onmenselijk, blij voor haar idd
 
'Mam, ze is toch overleden door de spuit' zegt mijn dochter van 8 jaar. Ik zeg, ja dat weet ik bijna zeker, maar je weet toch dat niet iedereen dat wil horen en gelooft. Ja, ik zeg het ook alleen tegen jou, en iemand die net zo als jullie denkt. Oke fijn
 
Moeder van een vriendin kreeg acute leukemie na het prikje, inmiddels is ze overleden. Mijn tante kreeg een beroerte na het prikje. Allemaal toeval hoor!
Pfffff, ik ken nu dus 2 'vacinatie' slachtoffers en nog steeds niemand met covid.
Als ik de rouwadvertenties bekijk in het plaatselijke leugenaartje dan zie ik momenteel veel meer advertenties van 60 minners. Valt gewoon op.
 
Hoeveel onnodige doden zijn er nog nodig voordat de 'precipice' bereikt wordt? We kunnen het nu nog toeschrijven aan 'toeval', maar het gaat nu snel en binnenkort buigt menigeen zijn/haar hoofd in schaamte, wetende dat zij hieraan willens en wetens hebben meegewerkt. Ik heb hier thuis nog een hele kast vol met I told you so's staan!

Mike
 
Verschillende mensen proberen te overtuigen dat het een enorm risico is, maar heb nog niemand kunnen weerhouden om toch die prik te gaan halen... andere oma heeft ze ook gehad, en heeft nu klachten die verergeren en elkaar meer opvolgen, plots wegrakingen krijgen..iets met bloedpropjes misschien..en we hebben zo'n fijn gesprek gehad hierover, ik zeg er gaan mensen dood aan die spuit, denk alsjeblieft na voordat je toezegt..ja ze ging overleggen met de huisarts, ze wist het ook niet, ik laat me niet zomaar spuiten hoor.. toch gedaan he! Goede huisarts.. ik ben heel bang dat ik binnenkort een 2e begrafenis heb
 
Moeder van een vriendin kreeg acute leukemie na het prikje, inmiddels is ze overleden. Mijn tante kreeg een beroerte na het prikje. Allemaal toeval hoor!
Pfffff, ik ken nu dus 2 'vacinatie' slachtoffers en nog steeds niemand met covid.
Als ik de rouwadvertenties bekijk in het plaatselijke leugenaartje dan zie ik momenteel veel meer advertenties van 60 minners. Valt gewoon op.
Verschrikkelijk!en niemand wil t horen ws..?
 
Nog niet. Totdat niemand er meer omheen kan. En dan komt de diepe schaamte. Mijn kast met I told you so's puilt uit inmiddels!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.323
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan