Covid vaccins

Dit kreeg ik door via de normie-appgroep waar ik undercover in zit, zucht:


Mike
 
Dit kreeg ik door via de normie-appgroep waar ik undercover in zit, zucht:


Mike
Steekje los
 
Zo idioot hoe mensen denken..een vriendin zegt, mijn opa gaat m ws niet halen die prik.. ja moet ie zelf weten..maar ik hoop dat ik gauw aan de beurt ben, dan ga ik m nemen om hem te beschermen !
 
Na een jaar zulke reacties, begint ze eindelijk iets te twijfelen..door de berichtgevingen van nos over astra zeneca en janssen..niet omdat ik wat doorstuur natuurlijk
 
En dat is het probleem in de zorg idd. Een ander probleem is dat deze mensen jarenlang onzichtbaar zijn geweest en nu ineens het middelpunt van de aandacht zijn - en ze vinden het heerlijk, vandaar ook al die domme dansjes. Er zitten veel verborgen narcisten onder verzorgend personeel, weten we nu.

Mike
 
In de zorg speelt denk ik ook het zgn. Moeder Theresasyndroom. Je eigen pijn dat je ooit niet goed verzorgd bent (als kind) wegdrukken door voor anderen te gaan zorgen en daar dan je 'ego' aan ophangen, je waardigheid. Het is dus lastiger om het zorgwerk neutraal te bekijken of er niet meer in mee te willen gaan, omdat de afdekking van eigen pijn dan bovenkomt.

Laat maar weer zien hoe belangrijk het is innerlijk je zaken op orde te hebben of krijgen.

(Ja ik weet het, moeder Theresa is een nepheilige)
 
Heeft niets met het topic te doen, ik weet het, maar ik moet toch even reageren:
@Mik, Oke leuk zeg, helaas is hij al een paar weken zoek.. zo jammer
Ik hoop dat hij spoedig gezond en wel terug zal zijn.

Dorothé
 
  • Leuk
Waarderingen: Mik

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
501.804
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan