Covid vaccins

Het hof zegt dat de boete relatief laag is, dat het een zogenaamde administratieve boete is en, nog veel belangrijker, het hof zegt dat de vaccinatie niet met dwang kan worden toegediend. Er kan en mag geen geweld worden gebruikt om die vaccinaties toe te dienen. In andere woorden zegt het hof, als u die vaccinaties niet wilt, dan kunt u daar aan ontkomen door het betalen van een relatief lage eenmalige boete.
https://nooit.nl/uitspraak-verplichte-vaccinatie-europees-hof-voor-de-rechten-van-de-mens-uit-context-getrokken-door-reguliere-media/

 
De mediaberichten naar aanleiding van het onderzoek leiden tot gefronste wenkbrauwen. Zo schrijft auteur en marktonderzoeker Hans van Tellingen op Twitter dat het RIVM helemaal niet gevraagd heeft of men voorstander is van zo’n paspoort.
 
“Het RIVM heeft alleen gevraagd of iemand mét coronapaspoort toegang mag krijgen en dan zegt 70 procent ‘ja’,” licht hij toe. “Die mensen zijn vaak geen voorstander van een verplicht coronapaspoort.”
https://www.ninefornews.nl/70-nederlanders-voorstander-van-coronapaspoort-hoe-ze-de-kluit-belazeren/

 
Trials, niet trails. Er gaat worden geexperimenteerd op kinderen! Ik zeg: laat de tribunalen maar komen, Neurenberg 2.0!

Mike

 
Wordt de succesvolle horrorserie ‘The Walking Dead’ de komende jaren op iets andere wijze realiteit doordat de wereld wordt overspoeld met ‘vaccinzombies’? Gezien de vloedgolf ernstige bijwerkingen en doden die er nu al zijn lijkt dit niet langer pure fantasie.
 
Dus als u nog steeds van plan bent naar een vaccinatiestraat te gaan… Op uw gezondheid, dan maar!
https://www.xandernieuws.net/algemeen/human-microbiology-institute-covid-vaccins-kunnen-als-creutzfeld-jakob-en-alzheimer-veroorzaken/

 
Voorbode voor wat er hier gaat komen. Geen medische behandelingen meer van ongevaccineerden in ziekenhuizen. Tegelijkertijd gaan we een ondergrondse beweging zien van artsen bij wie we juist dan wel terecht kunnen. Het moet nog veel, heel veel erger worden voordat het beter wordt. Mensen hebben de 'precipice' nog steeds niet bereikt, want het gaat hen relatief gezien nog veel te goed om daadwerkelijk wakker te worden en de koffie te ruiken.

Mike

 
Voorbode voor wat er hier gaat komen. Geen medische behandelingen meer van ongevaccineerden in ziekenhuizen. Tegelijkertijd gaan we een ondergrondse beweging zien van artsen bij wie we juist dan wel terecht kunnen.
Voordeel van de dreigende medische apartheid is wel dat wakkere mensen nu haast gedwongen worden om ondergronds systemen op te zetten om elkaar te helpen. Als deze systemen groter worden, worst het pas mogelijk om de deepstate-systemen te ontmantelen. Er is dan al een alternatief vangnet gedragen door de mensen zelf. Als die medische apartheid er niet zou komen, was er minder urgentie om alvast aan alternatieve systemen te bouwen.

 
De enkele keren dat een arts iets voor me had kunnen betekenen heeft het niet goed uitgepakt. Ik kan heel goed leven zonder artsen, inmiddels al 65 jaar.

Hier hoeft ik niet te vertellen dat je beter maar gezond kan leven, maar wat ik nogmaals wil benadrukken: WE ZIJN VITAMINE C DEFICIËNT! Als je daar verstandig op reageert, kom er dan achter hoeveel je nodig hebt, niet per dag, maar afhankelijk van de omstandigheden.

 
Ja nou met een drie dubbele botbreuk was ik toch blij met de medische zorg die ik kreeg :p Hoewel mijn dierenarts t misschien ook wel had gekund al is het echt heel netjes gedaan met een pin in het bot.

Ik doe toch maar extra vriendelijk tegen mijn dierenarts...

Complotdenker

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
501.803
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan