Covid vaccins

Ik zocht eigenlijk naar wat artikelen over bijwerkingen van het Pfizer vaccin.
Is daar al meer over bekend?
 
Willem Engel zegt: neurologische klachten en hartstilstand bij de mRNA-vaccins (Pfizer, Moderna) en trombose bij de vector-vaccins met mogelijk hart- of herseninfarcten tot gevolg (AstraZeneca, J&J).

Mike
 
Laatst bewerkt:
Mijn moeder heeft gisteren via de post een uitnodiging voor een COVID-19 vaccinatie ontvangen. Dat heeft ze direct verscheurd en in de vuilnisbak gegooid. 😀
 
is er hier iemand die uitnodiging voor het vaccin ontvangen, daar actie op onderneemt? Ik heb de brief nog niet verscheurd. Ik zag straks filmpje (Amerika denk ik) dat een man zijn vaccin meenam in het flesje op een priklokatie en ging het laten onderzoeken in een lab.
 
een kennis heeft zich ook laten vaccineren. Vol trots plaatste hij op social media dat de eerste pfizer vaccin erin zit. Eng!

Ik dacht toch echt dat onze "vriend" Bill Gates zei dat hij de wereldbevolking wilde verkleinen?
Dus dan zijn die vaccins mijn inziens gewoon allemaal niet te vertrouwen. En dat er ZOVEEL mensen zich hebben laten vaccineren met vaccins waar zo kort onderzoek naar gedaan is en die gewoon uit fabrieken komen vind ik echt een kwalijke zaak. Maargoed dat wisten we al en ik ben sowieso geen voorstander van vaccins.
 
een kennis heeft zich ook laten vaccineren. Vol trots plaatste hij op social media dat de eerste pfizer vaccin erin zit. Eng!

We moeten een compilatie gaan maken van die Facebook-posts met de overlijdensadvertenties ernaast.

Mike
 
Als echt iedereen die wordt "gevaccineerd" dood gaat zijn we in Nederland over een paar jaar nog maar met een paar miljoen. Waarom zouden de white hats zo'n massamoord toestaan? Zijn miljoenen doden nodig voor The Great Awakening?

YOU AND YOUR FAMILIES ARE SAFE
PROMISE
Aldus Q.
 
We weten vooralsnog niet wat Q bedoelt met deze opmerking, afwachten dus.

Het probleem van het Q-team is dat ze m.i. bezig zijn met een goddelijke missie en net als God zelf mogen zij niet morrelen aan vrije wil. Het duurt dus zo lang als wij toestaan, het wordt zo erg als wij toestaan en er vallen zoveel doden als wij toestaan. Het stopt pas als We The People het stoppen.

Daarnaast ben ik er gaandeweg steeds meer van overtuigd geraakt dat het Q-team ingecalculeerd heeft dat er op basis van deze zelfde vrije wil een natuurlijke selectie onder de mensheid moet plaatsvinden. In de nieuwe wereld is nl. geen plek voor lafbekken en angsthazen. Onschuldige wilsonbekwamen die de dood vinden door dit grootschalige medische experiment zijn helaas 'collateral damage' in deze oorlog en daarvoor zullen middels tribunalen de allerhoogste straffen worden uitgedeeld.

Misschien bedoelt Q met 'you and your families are safe' wel dat zij die hun vrije wil gebruiken om het vaccin te weigeren veilig zijn, alle anderen niet.

Mike
 
Als echt iedereen die wordt "gevaccineerd" dood gaat zijn we in Nederland over een paar jaar nog maar met een paar miljoen. Waarom zouden de white hats zo'n massamoord toestaan? Zijn miljoenen doden nodig voor The Great Awakening?


Aldus Q.
Ik zat daar laatst over na te denken... Er zouden nu 4 miljoen mensen geprikt zijn (wss minder in werkelijkheid, maar okee...) als deze 4 miljoen zouden komen te overlijden, dan zouden we van 17 miljoen naar 13 miljoen inwoners gaan... Dat vind ik al een behoorlijke afname, dan zijn we weer terug in de jaren 70 qua bevolkingsaantal.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan