Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is inmiddels meer dan 24 uur geleden dat ik mijn bericht "Waarom ik het oordeel van mensen die de COVID-vaccinatie hebben gehad niet vertrouw" plaatste, en na duizenden keer gedeeld te zijn en reacties te hebben ontvangen -- waarvan sommige behoorlijk verontwaardigd waren -- kan ik met zekerheid melden dat ik het oordeel van mensen die de COVID-vaccinatie hebben gehad NOG STEEDS niet vertrouw.
(De enige uitzondering hierop, die ik in mijn oorspronkelijke bericht niet heb genoemd, betreft actief dienend militair personeel, van wie sommigen letterlijk gedwongen – fysiek onder druk gezet – werden om de injecties te ondergaan, en zij zijn in dat geval uiteraard echte slachtoffers van medische mishandeling.)
De meeste rechtvaardigingen die ik van mensen zag, bestonden uit uitspraken als: "Ik vertrouwde mijn dokter, ik vertrouwde de FDA, ik vertrouwde de CDC, ik vertrouwde de bedrijfsmedia, ik vertrouwde Fauci," enzovoort.
Als je die instellingen vertrouwde en de vaccinatie hebt genomen, mag je jezelf buitengewoon gelukkig prijzen dat je nog leeft. Je moet ofwel een niet-bewapende productiebatch hebben gekregen, of je hebt de methoden geleerd om het spike-eiwit te verwijderen, je gezondheid terug te winnen en de gifstoffen te elimineren die door het Ministerie van Defensie en het militair-farmaceutisch complex zijn ontwikkeld om je letterlijk te doden.
Het feit dat ze gefaald hebben, getuigt van jouw kracht.
Maar vanaf nu kun je die autoriteiten NOOIT meer blindelings vertrouwen. En het was sowieso al dwaas van je om ze te vertrouwen.
Waarom? Omdat ze letterlijk proberen je te vermoorden. Je leeft in een tijdperk van geplande massale ontvolking en versnelde uitroeiing. Als je de afgelopen 20+ jaar mijn website had gelezen, had je al geweten dat wapens voor ontvolking op meerdere manieren zijn ingezet, verspreid over vele decennia: voedsel, vaccins, water, lucht, medicijnen, enzovoort.
Dus als je de mensen vertrouwde die letterlijk probeerden je te vermoorden, en je de injectie hebt ondergaan en het hebt overleefd, vergeef jezelf dan en leer ervan. Want je krijgt misschien geen tweede kans om je leven te redden. Je moet je scepsis en kritisch denkvermogen ten aanzien van al deze onderwerpen vergroten als je wilt overleven.
Volg vanaf nu deze zeer eenvoudige regels als je in leven wilt blijven:
REGELS VAN DE HEALTH RANGER OM TE OVERLEVEN:
- JIJ bent zelf verantwoordelijk voor het weten wat er in het voedsel zit dat je doorslikt. Als je niet weet wat erin zit, eet het dan niet.
- U bent zelf verantwoordelijk voor het kennen van de effecten van geneesmiddelen die u inneemt. Als u de bijwerkingen en risico's niet kent, neem ze dan niet in.
- U bent zelf verantwoordelijk voor het weten wat er in chemische mengsels zit die u in uw lichaam laat injecteren. Als u niet weet wat erin zit, stem dan niet in met de injectie!
- JIJ bent zelf verantwoordelijk voor het weten wat er in je cosmetica, deodorants, shampoos, wasmiddelen, huidlotions, parfums, zonnebrandcrèmes en andere persoonlijke verzorgingsproducten zit die je op je huid aanbrengt.
- JIJ bent zelf verantwoordelijk voor je voedingsstatus. Als je een tekort hebt aan zink en magnesium (wat waarschijnlijk bij 95% van de Amerikaanse bevolking het geval is), is dat je eigen schuld. Het is tenslotte jouw lichaam. Niemand anders woont erin (hopelijk). Je voedingsstatus bepaal je zelf!
Bovendien kunt u absoluut NIET vertrouwen op de voedingsmiddelenindustrie, de farmaceutische industrie, de medische industrie, de cosmetica-industrie, de pesticidenindustrie, de door de farmaceutische industrie gefinancierde bedrijfsmedia of welke overheidsinstantie of "autoriteit" dan ook. Ze hebben uw belangen simpelweg niet voor ogen. Het gaat hen alleen om hun winst en macht. Uw gezondheid en welzijn interesseren hen totaal niet. Sterker nog, ze profiteren vaak van uw ziekte, dus uw gezondheid is vanuit hun oogpunt een netto nadeel.
Dit zijn eenvoudige regels voor een verantwoordelijke, volwassen persoon. Als je deze regels niet kunt volgen, dan zijn je overlevingskansen op de lange termijn, om het maar even bot te zeggen, aanzienlijk kleiner. Van vijfjarigen wordt niet verwacht dat ze ingrediëntenlijsten van voedingsproducten lezen of onderzoek doen naar klinische studies van vaccins. Maar JIJ BENT GEEN vijfjarig kind. Je bent vermoedelijk een volwassene. Je hebt de plicht en de verplichting om te weten wat je inslikt, injecteert of op je huid smeert.
Als je blindelings instemt met injecties met experimentele, onbewezen en onbekende stoffen, maak je het de voorstanders van ontvolking wel heel makkelijk. Ik begrijp dat we in een zwakke, zielige maatschappij leven vol zwakzinnige, snel beledigde mensen, en dat niet iedereen dit kan horen zonder compleet door het lint te gaan. Maar als je wilt leven, moet je simpelweg verantwoordelijkheid nemen voor wat je in je eigen lichaam stopt.
In 2021 had elke volwassene gemakkelijk kunnen ontdekken dat de covid-vaccins nooit waren goedgekeurd via strenge klinische onderzoeken. Ze waren slechts "toegestaan" via een noodvergunning, waarmee klinische onderzoeken werden omzeild en er geen enkele aanwijzing voor veiligheid of werkzaamheid vereist was. Deze informatie was voor iedereen met internettoegang gemakkelijk beschikbaar. Het werd breed uitgemeten, zelfs in de reguliere media. Verklaringen hierover werden openbaar gemaakt door de FDA. Bovendien waarschuwden mensen zoals ikzelf, Alex Jones, Dr. Mercola, Sayer Ji, Ty Bollinger en een lange lijst van anderen luid en herhaaldelijk iedereen voor dit feit.
Er is letterlijk geen enkel geldig excuus om deze informatie niet te kennen. Als volwassene heb je de PLICHT om dit te weten. Iedereen ter wereld had NaturalNews.com of Mercola.com in zijn of haar browser kunnen typen en de waarheid kunnen vinden, inclusief links naar alle gepubliceerde documenten die deze onweerlegbare feiten bevestigen. Maar mensen vonden het blijkbaar makkelijker om gewoon "de wetenschap te vertrouwen" en niet meer zelf na te denken.
Voor veel te veel mensen was dat hun fatale fout. Ze betaalden voor die fout met hun leven.
Toch accepteren mensen tot op de dag van vandaag nog steeds blindelings het valse gezag van reguliere artsen of overheidsinstanties zoals de FDA. Iedereen die vanaf nu die houding aanneemt, is in feite al ten dode opgeschreven. De globalistische ontvolkingsagenda rekent erop dat je intellectueel lui en sociaal gehoorzaam bent. Ze willen dat je je als een schaap gedraagt en de kudde de afgrond in volgt. Ze zullen het uiterst lastig, pijnlijk en zelfs beschamend maken om je te verzetten tegen welk plan ze ook voor je in petto hebben. Als je niet de ruggengraat hebt om op te staan en NEE te zeggen tegen vals gezag, ben je in feite al ten dode opgeschreven.
Dus, en ik zeg dit zonder spijt of aarzeling, tegen iedereen die wil luisteren: leer zelf na te denken en verwerp valse autoriteit, of bereid je voor om je aan te sluiten bij de andere dwazen die Fauci blindelings vertrouwden en die al zes voet onder de grond liggen.
Wat mij betreft, ik zal me elke dag inzetten om mensen die de wil hebben om te leven te onderwijzen en te informeren. Maar ik ga geen tijd verspillen aan het proberen suïcidale dwazen ervan te overtuigen waarom ze suïcidaal of dwaas zijn. Daar hebben we geen tijd voor. Accepteer de realiteit van wat er in de wereld gebeurt, of bereid je voor om uit de menselijke genenpool te worden verwijderd door de antihumane globalisten die dit hele systeem besturen.
En onthoud: ze rekenen op jouw zwakheid, jouw goedgelovigheid, jouw onwetendheid en jouw sociale conformiteit. Laat je niet zomaar doden. Geef ze geen automatische overwinning in de vorm van ontvolking. Als ze je willen pakken, laat ze er dan voor werken. Verzet je. Trotseer. Verdedig je leven met alles wat je hebt. En dan, misschien, heeft de mensheid een kans om dit grote wereldwijde kwaad te overwinnen dat we allemaal blijven verduren onder de onmenselijke misdaden van mensen als Fauci en terroristische kartels zoals de FDA en CDC. Ze willen je dood. En ze zullen alles in hun macht doen om je ervan te overtuigen daaraan mee te werken.
As dit klopt doen we het nog niet eens zo gek!
Percentage of the population that has received the COVID-19 vaccine:
Portugal: 94.3%
Canada: 89.5%
Spain: 86.5%
South Korea: 86.5%
Italy: 85.4%
Australia: 84.9%
Japan: 83.8%
France: 82.5%
Belgium: 79.6%
United States: 79.1%
United Kingdom: 78.9%
Germany: 77.2%
Greece: 76.2%
European Union (average): 75.4%
Sweden: 74.1%
Netherlands: 70.3%
Most of the developed world completely bought the COVID scam.
Never underestimate the power of unlimited money + relentless propaganda to brainwash an entire population.
Only a small minority of us saw through the lies from day one.