Covid vaccins

Er bestaan geen levende virussen. Dit zijn echte beestjes!

Mike
Ja dat het echte beestjes zijn is goed zichtbaar. Hoe zit het dan met het verhaal dat er Corona in het vaccin gestopt word? Een kunstmatig gemaakt virus met levende beestjes of zoiets.
 
Het experimentele Pfizer-vaccin is niet goedgekeurd voor gebruik bij kinderen, dus het lijkt erop dat ze door haar ouders is opgegeven als proefkonijn. In de Verenigde Staten wordt het vaccin momenteel getest op jonge kinderen. De testpersonen zijn zes maanden tot 12 jaar oud.

Welke ouders doen dit soort dingen? :mad:

Mike
 
Is dit hier al geplaatst, vrouwen ervaren andere menstruatie door in bijzijn te zijn van gevaccineerden. Dus niet zelf geprikt en bij mannen verminderen de sperma visjes
 
Uiteraard weer van Fuckbook. Zie dit bericht van mij:


Geen waanzin zo groot of vrouwen vallen er voor.

Mike
 
Uiteraard weer van Fuckbook. Zie dit bericht van mij:


Geen waanzin zo groot of vrouwen vallen er voor.

Mike
Zou kunnen dat jij bij juiste eind hebt maar heb toch voor zekerheid dochterlief tijdje thuis gehad deze en vorige maand. En stel nu he, virus bestaat niet is mij duidelijk maar dat het idd beestjes (parasieten of morgellons) zijn, da's een ander verhaal, die bestaan wel. Heb ze in de swabs en mondkapjes gezien. Wie weet zitten ze ook in maandverband, ob, luiers en meer
 
Dat is een heel andere afweging. Mijn punt is dat we ons niet uit elkaar moeten laten spelen op basis van nog meer ongegronde angst.

Mike
 
ik denk dat synthetische ob en luiers zeker NIET gezond zijn. vooral niet als het binnen het lichaam wordt gedragen zoals ob. Er worden ook katoenen produkten verkocht. Zelf gebruik ik uitsluitend katoen.
 
ik denk dat synthetische ob en luiers zeker NIET gezond zijn. vooral niet als het binnen het lichaam wordt gedragen zoals ob. Er worden ook katoenen produkten verkocht. Zelf gebruik ik uitsluitend katoen.
Daarom koop ik voor mijn dochter biologisch maandverband
 
Misschien al eerder langs gekomen. (Zie het net staan)
Is dit waar? (In het algemeen en specifiek voor dit vaccin?).
David Icke sprak er ook over (menstruerende vrouwen verhaal)... personen die in de buurt zijn geweest van gevaccineerde en dezelfde klachten kregen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.361
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan