Covid vaccins

https://t.me/juliansrumchannel/836

Gaat over foetus in vaccin en hoe ze er aan komen. 🤮


Ik heb dit al eerder gehoord maar ik twijfel hieraan. Er zijn geloof ik 2 manieren om kinderen te aborteren namelijk a) nogal cru gezegd, het kind wordt in de baarmoeder gemixt en b) ze knippen het kind in stukjes uit de baarmoeder als het een wat oudere leeftijd heeft.

Deze methodes zag ik in ieder geval genoemd worden in YouTube filmpjes en in dat filmpje van Janet Ossenbaard over ' planner parenthood'

Ik geloof dat er niet zo veel van die onsterfelijke cellijnen bestaan. De meest bekende zijn de Helena Lacks cellen. En dat was een vrouw die stierf aan kanker in de jaren 50 uit wiens lichaam ze zo'n onsterfelijke cellijn hebben ontfutseld. Kennelijk kunnen ze dus heel lang met zo een cellijn?

Je hebt ook nog een andere cellijn en die is hier in NL ontdekt uit het foetus materiaal van een vrouw die zich in de jaren zeventig liet aborteren. Daar was jaren terug een artikel over in de trouw. Over dat die vrouw niet eens schijnt te weten dat het celmateriaal van haar foetus zo massaal wordt gebruikt. Ze konden haar identiteit namelijk niet achterhalen

Misschien weet ik er niet voldoende van af? Of heb ik het over een ander onderwerp? Maar de onsterfelijke cellijnen kunnen oneindig gekloond worden en zitten in de vaccins. Niet iedere mens heeft zon onsterfelijke cellijn. Slechts een beperkt aantal op deze aardbol
 
Ik heb dit al eerder gehoord maar ik twijfel hieraan. Er zijn geloof ik 2 manieren om kinderen te aborteren namelijk a) nogal cru gezegd, het kind wordt in de baarmoeder gemixt en b) ze knippen het kind in stukjes uit de baarmoeder als het een wat oudere leeftijd heeft.

Deze methodes zag ik in ieder geval genoemd worden in YouTube filmpjes en in dat filmpje van Janet Ossenbaard over ' planner parenthood'

Ik geloof dat er niet zo veel van die onsterfelijke cellijnen bestaan. De meest bekende zijn de Helena Lacks cellen. En dat was een vrouw die stierf aan kanker in de jaren 50 uit wiens lichaam ze zo'n onsterfelijke cellijn hebben ontfutseld. Kennelijk kunnen ze dus heel lang met zo een cellijn?

Je hebt ook nog een andere cellijn en die is hier in NL ontdekt uit het foetus materiaal van een vrouw die zich in de jaren zeventig liet aborteren. Daar was jaren terug een artikel over in de trouw. Over dat die vrouw niet eens schijnt te weten dat het celmateriaal van haar foetus zo massaal wordt gebruikt. Ze konden haar identiteit namelijk niet achterhalen

Misschien weet ik er niet voldoende van af? Of heb ik het over een ander onderwerp? Maar de onsterfelijke cellijnen kunnen oneindig gekloond worden en zitten in de vaccins. Niet iedere mens heeft zon onsterfelijke cellijn. Slechts een beperkt aantal op deze aardbol
Ossenbaard ..... Links laten liggen fake fake news 🤣🤣🤣
 
Ik heb dit al eerder gehoord maar ik twijfel hieraan. Er zijn geloof ik 2 manieren om kinderen te aborteren namelijk a) nogal cru gezegd, het kind wordt in de baarmoeder gemixt en b) ze knippen het kind in stukjes uit de baarmoeder als het een wat oudere leeftijd heeft.

Deze methodes zag ik in ieder geval genoemd worden in YouTube filmpjes en in dat filmpje van Janet Ossenbaard over ' planner parenthood'

Ik geloof dat er niet zo veel van die onsterfelijke cellijnen bestaan. De meest bekende zijn de Helena Lacks cellen. En dat was een vrouw die stierf aan kanker in de jaren 50 uit wiens lichaam ze zo'n onsterfelijke cellijn hebben ontfutseld. Kennelijk kunnen ze dus heel lang met zo een cellijn?

Je hebt ook nog een andere cellijn en die is hier in NL ontdekt uit het foetus materiaal van een vrouw die zich in de jaren zeventig liet aborteren. Daar was jaren terug een artikel over in de trouw. Over dat die vrouw niet eens schijnt te weten dat het celmateriaal van haar foetus zo massaal wordt gebruikt. Ze konden haar identiteit namelijk niet achterhalen

Misschien weet ik er niet voldoende van af? Of heb ik het over een ander onderwerp? Maar de onsterfelijke cellijnen kunnen oneindig gekloond worden en zitten in de vaccins. Niet iedere mens heeft zon onsterfelijke cellijn. Slechts een beperkt aantal op deze aardbol
Als er aangetoond is dat er menselijk materiaal in de prikvloeistof gevonden is, dan is er nog niet bekend waarvan het afkomstig is. Het lijkt mij dat dit niet persé van abortusmateriaal afkomstig hoeft te zijn. Er zijn nog meer duivelse methoden.

De MSM krant Trouw is overigens al net zomin een betrouwbare bron.

Waarschijnlijk is de hoop de basis van je twijfel.
 
Als er aangetoond is dat er menselijk materiaal in de prikvloeistof gevonden is, dan is er nog niet bekend waarvan het afkomstig is. Het lijkt mij dat dit niet persé van abortusmateriaal afkomstig hoeft te zijn. Er zijn nog meer duivelse methoden.

De MSM krant Trouw is overigens al net zomin een betrouwbare bron.

Waarschijnlijk is de hoop de basis van je twijfel.
Dat is waar. Je weet maar nooit of ze ergens mensen al klonen bijvoorbeeld. Die IVF klinieken waarbij ze met je eicellen aan de haal gaan vind ik ook maar vreemd. Wat doen ze met de eicellen die over zijn? Zou me niet verbazen als dat eigendom wordt van duivelse instellingen
 
Dat is waar. Je weet maar nooit of ze ergens mensen al klonen bijvoorbeeld. Die IVF klinieken waarbij ze met je eicellen aan de haal gaan vind ik ook maar vreemd. Wat doen ze met de eicellen die over zijn? Zou me niet verbazen als dat eigendom wordt van duivelse instellingen
Ze klonen al
 
Waarom? Gecontroleerde oppositie? Ze heeft me destijds namelijk wel wakker gemaakt
Ze zit in nauw contact met Charlie Ward en z'n sources vertellen niets dan fake nieuws en doen niets zonder er zelf beter van te worden.
Deze types liegen nog als ze het nieuws van vorige week voorlezen
 
Dit doet mij denken aan een wat vreemde gebeurtenis in mijn jeugd

Op de basisschool had ik een docent, ik noem haar C. Niet veel contact met haar gelukkig want ze stond bekend als een b..ch. Maar af en toe les van haar.

Vertrok ik naar de middelbare school ( ook in hetzelfde dorp) samen met een vriendinnetje die C ook had gekend. Op een dag in de brugklas kwam een docent (van een andere school geloof ik) even een lesje invallen.

Dat vriendinnetje en ik keken elkaar verrast aan toen ze binnen kwam en zich voorstelde. Dat was toch C? Maar ze stelde zich voor met een andere naam ( ook beginnend met een C trouwens)

Dus we spraken haar aan, of ze ons nog kende en zo. Haar stem, manier van doen etc was sprekend! Tweelingachtig. En we dachten huh waarom heeft ze een andere naam?

Deze vrouw had geen idee wie wij waren. Dus wij vroegen of ze C kende ( inclusief achternaam) want het zal dan wel familie zijn. En die vrouw bleef ontkennen dat ze C kende of dat het haar familie was. Ze had nog nooit van haar gehoord. We vroegen het meerdere keren.

Dus dat vriendinnetje en ik keken elkaar aan van huh? In de loop van de les zochten we vaak oogcontact met elkaar want de manier waarop deze vrouw sprak, deed, lachte etc was gewoon een exacte kopie van C. En we begrepen het niet.

Nog steeds niet trouwenss.

Ik denk nu wel van heeh wie weet heeft de moeder van C IVF ondergaan om C te krijgen en hebben ze andere baby's gemaakt met haar restant eicellen. Wie garandeert dat je ook echt een foetus krijgt geïmplanteerd met jouw eicellen en de zaadcellen van je partner.
 
Geen commentaar


🤣🤣🤣🤣
Er moeten meer emoticons beschikbaar komen onder de 'leuk' knop en je moet er meerdere tegelijk kunnen gebruiken.

Wat een feest dit. Er worden weer een hoop wekkers op dienbladen aangereikt.
 
Er moeten meer emoticons beschikbaar komen onder de 'leuk' knop en je moet er meerdere tegelijk kunnen gebruiken.

Wat een feest dit. Er worden weer een hoop wekkers op dienbladen aangereikt.
En wat doen schaapjes op de snooze knop drukken tot december 2035
 
Ik denk dat er weer miljoenen vaccins worden weggegooid want de mensen komen niet meer. Hoeveel euro,s dat zijn horen we natuurlijk niet.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.601
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan