Viruswaanzin/Viruswaarheid

Uitstekend filmpje van Morry Krispijn, mijn geduld is ook op. Nederlanders, WAKE THE FUCK UP!!!

Mike
 
Ik ben een van die Nederlanders en zie ze niet als een stelletje leipo's. Maar goed, we zullen het zien. Laten wij in ieder geval constructief doorgaan waar we mee bezig zijn.

Dorothé
 
Terwijl jullie bakkeleien over CommonSense tv, heeft Morrie een Top filmpje gemaakt waarin hij echt een beetje pissed wordt en terecht. Wat is nu het doel van dit Forum? Alleen berichten delen en wachten tot 4 november? Het is NU de tijd om alle forumleden op te roepen om op het Malieveld te gaan staan. Er zijn deze maand op het Malieveld 2 demonstraties tegen de noodwet. Ik ben er!
Allereerst, ik ben er ook. Maar mag ik je even herinneren aan het feit dat er op 21 juni maar liefst 30.000 mensen op het Malieveld hadden gestaan, als Grapperhaus en Remkes niet hadden besloten deze megademo zo lomp uit elkaar te slaan? Mag ik je eraan herinneren dat vorige week de schrik er nog zo in zat dat VW slechts 5.000 mensen op het Malieveld kreeg? Mag ik je eraan herinneren dat VW het ongenadig voor zijn kiezen heeft gekregen in de afgelopen weken door onruststokers als Wouter Raatgever, Micha Kat, Martin Vrijland e.a.? En dan is er dus ook nog het vernietigende artikel van CSTV, dat hieraan ook heeft bijgedragen. Maar wel een filmpje plaatsen van een of andere woonwagenbewoner die helemaal klaar is met al die verdeeldheid - en hij heeft nog gelijk ook! Morry's geduld is op. Nou, het mijne ook!

Binc vindt dat dit k*tartikel valt onder 'vrijheid van meningsuiting'. Ik heb nieuws voor CSTV, Viruswaarheid heeft ook de vrijheid om die lui aan te klagen voor smaad en laster. Ik hoop dat Danny een brief op de mat krijgt van Jeroen Pols. Wie niet horen wil, moet maar voelen. Dankzij hem en al die andere klootviolen heeft VW opnieuw moeten beginnen, terwijl Rutte en Co. vrolijk konden doorstomen en VW beticht werd van werken voor de Mossad tot aan het uitoefenen van hekserij toe. Ze hadden het tij en de massa mee, maar bij CSTV moeten ze nodig mee met de karaktermoord op Willem Engel. FUCK CSTV,  FUCK LANGE FRANS en FUCK JANET OSSEBAARD, ze hebben voor mij allemaal afgedaan!

En Binc, nou niet gaan lopen janken dat je het gevoel krijgt dat je nooit iets goed kunt doen. Neem afstand van dit forum, ga in therapie, DOE IETS, Gevoelens die in jou opwellen die geen fuck met mij of dit forum te maken hebben maar die jij daar wel op projecteert zijn geheel voor je eigen rekening en voor niemand anders.

Het is nu of nooit, mensen, Morry heeft 100% gelijk. Ik ben PISSED OFF dat hen de vaart waarin ze in juni zaten is ontnomen, eerst door de reguliere autoriteiten en daarna door al dan niet betaalde trollen op het internet. Ja, ik zal er zijn op het Malieveld, maar ik heb geen enkel vertrouwen meer in Nederland en de Nederlanders. Wij zijn een land van angsthazen en verraders, NSB'ers toen en NSB'ers nu. Wie zichzelf nu nog belangrijker maakt dan het verlies van onze collectieve vrijheden en burgerrechten kan ik niet meer helpen en kan beter maar dit forum verlaten.

Mike
 
Nou ik denk dat dit oprecht niet de insteek van LF en JO is geweest.

Ik denk zelf dat we heel goed uit moeten kijken dat we nu niet overal controlled opposition in gaan zien. Jensen krijgt dit label ook zo'n beetje dagelijks op zijn social media, en wordt ook negatief in het nieuws gebracht met zogenaamde factchecks en lasterartikelen. En toch groeit zijn populariteit. Mensen doorzien het toch, en daarom moeten we het denk ik ook wat meer loslaten, en mensen ook de vrijheid geven om zelf dingen te achterhalen.

De media trekt hoe dan ook wel verhalen uit het verband, en officiële instanties doen dit ook wanneer ze in gevaar komen. Q wordt momenteel hoe dan ook negatief in het nieuws belicht met allerlei Twitter en Facebook accounts die gebanned worden. Q staat op bijvoorbeeld WikiPedia nog steeds omschreven als een "Far Right Conspiracy Theory". Dit verhaal van LF en Janet Ossebaard dat nu bijna 300.000 keer bekeken is, gooit wat dat aangaat bijna geen roet in het eten. Als ik kijk naar de commentaren onder het youtube item is overgroot deel nog steeds zeer positief over deze gesprekken en de onthullingen die daar naar voren komen.

Onze Fa(c)tsforum bijdrager en dotcom.radio virtuoos Henk Mutsaers heeft veel lasterlijke onzin vanuit de "vereniging tegen kwakzalverij" mogen ervaren. Een hoop negatieve aandacht voor het hele verhaal rond gezonde voeding en alternatieve medicatie, maar is hij hiermee controlled opposition?

 
Wijsheid wordt je niet in de schoot geworpen. Je zult haar zelf moeten ontdekken na een reis die niemand voor jou kan maken of jou kan besparen. — Barbara Ann Kipfer 
 
Ik hanteer dit soort begrippen niet zo maar en je hoeft me ook niet te geloven op de poppetjes van mij ogen, maar je zult zien dat ik gelijk ga krijgen. De tijd zal het leren. Jensen is OK, VW is OK. Frans en Janet? Niet OK. Vel je eigen oordeel.

Mike
 
Prima Mike!
Ergens had ik al gezegd dat commonsense ook fouten maken.
Daarmee is nog niet gezegd dat alles meteen fout is aan hun. Als VW hun daarop aan spreekt of brieven gaat versturen prima. Ik voel mezelf alleen niet geroepen gehoor te geven om verdeeldheid te zaaien.
Heeft verder niks te maken met mijn kijk en gevoel op hoe ik de dingen zie. Behalve dat ik van jou strijd niet de mijne wil gaan maken.
Ik heb genoeg dingen voorbij zien komen op dit forum en trouwens ook daarbuiten waar ik geen weet van had.
Dat is niet zomaar te verwerken. Zoals ik een paar weken geleden al aangaf is het idd beter om enige afstand te nemen en ben om die reden ook minder actief. Hoe je erbij komt dat ik nooit iets goed kan doen is voor mij een vraagteken aangezien ik zelf dat gevoel niet heb. Maar heb ook geen behoefte verder om er nog enige aandacht aan te besteden.
Ik ben van mening dat er op dit moment teveel verdeeldheid is onderling hier waar niemand iets aan heeft en bovendien de wereld in gaan als waarheden die geen waarheden zijn. Zoals het vertrek van Chris wat niet waar is. Deze conclusie trekken uit dat artikel van Chris is niet juist en nergens op gebaseerd.
 
Tja weet je Mike, Janet Ossebaar en ik resoneren ook niet direct. Ik denk dat ze in haar verhaal vaak te ver gaat, en ook teveel een "fringe" boodschap heeft. Deze fringe boodschap wordt door een overgrote meerderheid gewoon niet geaccepteerd, maar ik denk dat je dit ook los moet trekken van Lange Frans.

Lange Frans probeert gewoon een podcast praatshow te maken met diverse gasten. De gasten bepalen de content in dit geval. Hij is altijd al een polariserende persoonlijkheid geweest.

Voor wat betreft Viruswaarheid, Jensen, Bond tegen Overheidszaken. In mijn ogen zijn deze mensen hoe dan ook OK. Ze zijn scherp, komen met feitelijke informatie, en hebben wat mij betreft de juiste boodschap.
Ik ben ook blij dat bijvoorbeeld Yernaz Ramautarsing recentelijk (eindelijk) voor zichzelf begonnen is en ook vanuit een ander perspectief politieke en sociologische zaken belicht. Dit zal veel jongere mensen wakker gaan schudden voor wat betreft politieke en maatschappelijke vraagstukken. Het kan ook weer een mooie ingang zijn voor de diepere waarheden.



 
Yernaz had bij FvD moeten blijven. Zij hadden hem niet moeten laten gaan. Maar misschien is dit een soortgelijke strategie als Gen. Flynn en komt hij uiteindelijk weer via een omweg terug in het nest.

Mike
 
Hoe je erbij komt dat ik nooit iets goed kan doen is voor mij een vraagteken aangezien ik zelf dat gevoel niet heb.



Citaat uit deze post, 30 juli jl.:

Ondertussen voelt het alsof ik alles maar fout doe. Dat ik zelf fout ben. Het voelt voor mij alsof het serieus de bedoeling dat ik mezelf moet blijven beschuldigen en dus niet de kans heb daar een eind aan te maken met als gevolg dat ik mezelf tekort blijf doen, geen compassie meer met mezelf voel, alleen maar kwaad word op mezelf en ook de dingen niet meer helder zie.

Hoe lang blijf je nog tegen jezelf liegen en mooi weer spelen, Binc? Het ene moment moeten we allemaal meeleven met jou, het andere moment is er zgn. niets aan de hand. Ik ben recentelijk door het stof gegaan. Ik drink nu anderhalve week niet meer, mijn huid wordt beter, mijn ogen staan helderder en ik ben scherper van geest. Ik hield mezelf ook voor de gek, maar ik moest de waarheid over mezelf aanvaarden. De tijd is aangebroken voor ieder van ons om dit te doen, anders zijn we mentaal en spiritueel niet klaar voor wat komen gaat. The choice to know will be yours.

Mike
 
FvD heeft meerdere tentakels in Nederland die niet direct bij de politieke organisatie betrokken lijken te zijn!

Yernaz is er (denk ik) een van, maar ook Tom Zwitser van Blue Tiger heeft banden met Baudet, net als Arno Wellens, die op zijn beurt ook weer met Sven Hulleman optrekt. Baudet is net als Robert Jensen goed bekend met Pete Hoekstra en al deze mensen hebben dus direct of indirect contact met de Amerikaanse Trump administration.

 
Even ingaan op het filmpje van Mordechai Krispijn van vandaag.

Geweldig inhoudelijk filmpje. Viruswaarheid maakt mensen wakker, net als dat Jensen dat doet.
 
Ja Mike, dat klopt. Dat was na aanleiding van je posts over Wouter. Door mij te betrekken in een strijd waarvan jij vind dat je die voeren moet. En anderzijds dat je op een moment dat jij in de veronderstelling was dat ik wist wie of wat Q was mij wees over het leven is niet eerlijk etc. Geen idee waar je het over had of waarom je dit zo bedoelde. Ik wist niet wie of wat Q was.
Dus voor mij rees de vraag continue wat ik in godsnaam fout zag en deed.
En zo zijn er wel meer dingen geweest. Geen probleem verder. Ik heb het allemaal zelf uitgezocht. Maar was voor mij wel een moment dat ik geen behoefte meer had om mezelf nog met mensen te verbinden en me voornamelijk alleen bezig heb gehouden met wat info plaatsen en de continue vraag wat ik nu fout deed. Wantrouwen is hetgeen wat ik eraan over hield. Mijn visie was blijkbaar niet relevant. Want als ik dat vanuit ik kenbaar maakte kwam jij om de hoek kijken om daar iets van te vinden. Waarom zou ik dan nog moeite doen om wat voor bijdrage dan ook hier nog te plaatsen of mezelf überhaupt nog verdiepen in wat dan ook? Het ironische is dat ik iedereen hier zie vertellen over ervaringsverhalen vanuit ik en ook jij doet exact hetzelfde nu. Maar op het moment dat ik duidelijkheid vraag omdat ik het niet begreep word dat afgedaan als niet relevant. Ondertussen verwachte je van mij dat ik met je mee beweeg. Geen idee in wat dat dan was eerlijk gezegd. Je had ook duidelijkheid kunnen geven op het moment dat ik dat vroeg en dat je daarmee Q bedoeld hebt waarvan ik niet wist wat dat was.

Dit staat verder los van de recente posts over comonsense tv en/of een Wouter. Zoals gezegd, jou info is ook niet op waarheid gebaseerd maar daar klets je ook overheen.
Jou oorlog! Jou conto! Niet mijn strijd. Maak je geen zorgen, ik ga het hier niet meer over hebben en behoef ook geen medeleven hier. Het was duidelijk dat ik spiritueel wel wist wie ik was en op welk niveau ik zat en alleen geen weet had van Q en dus daarmee blijkbaar gepaard gaande verwachtingen.

Fijn dat jij je goed voelt met de aanpassingen die je doet. Hopelijk kun je deze energie gebruiken in de strijd die je voert. Het laatste artikel van Chris bij CSTV kan misschien een inspiratie zijn.

https://commonsensetv.nl/de-eerste-legale-demonstratie-is-een-feit/
 
Behandeling “spoedwet” versneld

Eerste week september plenair debat Tweede Kamer

Door mr. Jeroen Pols

Rotterdam – 8 augustus 2020 – De Kamerleden Groothuizen (D66), Veldman (VVD), Van Dam (CDA) en Van der Graaf (ChristenUnie) verzochten afgelopen donderdag om de behandeling van de Tijdelijke wet maatregelen COVID-19 – onder het publiek bekend als “spoedwet” – versneld te behandelen. Het voorstel is met steun van GroenLinks en SGP aangenomen. De Tweede Kamer behandelt de wet in de eerste week van september.

https://viruswaarheid.nl/informeren/behandeling-spoedwet-versneld/

 
Binc, ik heb je in de loop der jaren meermaals gewezen op jouw koppige weigering om toe te geven dat je fout zit. Het past perfect in de crouwelijke mindset. Petsponlijke verantwoordelijkheid is hun kryptonite en de rationalistiehamster in hun hoofd draait overuren op zijn wiel om de olifant in de kamer toch maar vooral niet te benoemen. Uiteindelijk moet jij in de spiegel kunnen kijken, jouw conto.

Mike
 
90adnk6zzww07d7thbqplg015url972q.jpg
 
Nou Mike, zoals ik eerder reeds aangegeven heb kan ik wel degelijk fouten toegeven. Die discussie ga ik hier niet opnieuw voeren. Ik ben wel van mening dat men dan moet beschikken over volledige informatie en niet op basis van een aanname die gedaan is door de persoon tegenover mij over mij. Aannames zijn geen feiten.
Jij ging ervan uit dat ik alles wel wist hoe het allemaal in elkaar zat. Als je goed geluisterd had dan wist je dat ik mezelf niet bezig hield met idiote politieke poppenkast. Juist vanwege de onzin die daar verkondigt werd interesseerde het mij niks. Mij gaat het niet om gelijk of om geen fouten toegeven.
Mij gaat het om de feiten duidelijk krijgen. Denk je serieus dat ik zelf niet weet dat het leven niet eerlijk is? Tuurlijk weet ik dat. Ik ben niet achterlijk. Ik heb echter ook nog een hart. Dat hart is hetgeen welke ik volg. Wanneer men er dus zonder meer vanuit gaat Of verwacht dat ik alles maar moet weten terwijl dit niet zo is wiens hart volg ik dan? Niet mijn eigen hart. Overigens voor wat het waard is, heb ik nooit gelooft dat dit bewust is geweest. Terwijl jij mij verantwoordelijk maakt voor jou oorlog en jou moeite met cstv kan ik mezelf recht aankijken in de spiegel wanneer ik beslis om deze oorlog niet te voeren. Hier niet en buiten dit forum ook niet.
 
Dorothe, jij bent de voice of reason! Het is mooi geweest, Binc is onverbeterlijk en heeft ellenlange verhalen nodig als rookgotdijn voor het vermijden van 1 simpel woord: sorry. Een beetje als Danny van CSTV die ook heel breedsprakig om de hete brij heen danst. Over naar de orde van de dag.

Mike
 
Prima mensen. Een sorry kan men krijgen als dit terecht is. Maar rond gecommandeerd worden om opdrachten uit te voeren die tegenstrijdig zijn en niet berust op waarheid van2 kanten, zowel cstv als argumenten dat Chris weg is daar ga ik niet in mee.

Ik wens jullie succes met de strijd. Niet toe willen geven is iets voor lafaards. Onder deze laatste ga ik mezelf niet weg zetten.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.008
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan