Covid vaccins

"Nigeria vernietigd meer dan 1 miljoen AstraZeneca covid vaccins die ze gedoneerd hadden gekregen"

De Titels in de media luiden, dat het om (bijna) verlopen vaccins ging, echter zijn er ook tegen geluiden (vanuit Nigeria) dat ze vernietigd zijn omdat het volk er niks van moest hebben.


 
"Nigeria vernietigd meer dan 1 miljoen covid vaccins die ze gedoneerd hadden gekregen"

De Titels in de media luiden, dat het om (bijna) verlopen vaccins ging, echter zijn er ook tegen geluiden (vanuit Nigeria) dat ze vernietigd zijn omdat het volk er niks van moest hebben.



Groot gelijk zou ik ook doen
 
Impliciete toestemming tot vaccinatie
Op 28 december 2021 organiseerde de overheid een webinar voor het CLB en de vaccinatiecentra waarin de werkwijze werd uitgelegd die men wil volgen. Het webinar vindt je hier(externe link), de werkwijze van het CLB hier(externe link).
De juriste legt in de video uit dat men uitgaat van een ‘impliciete toestemming’ van de ouders om hun kind(eren) te laten vaccineren. Kijk vooral naar het schema op moment 1u08. Het komt er op neer dat indien ouders de vaccinatie niet expliciet weigeren het kind eenvoudig wordt gevaccineerd op school.
Het vaccinatiecentrum gaat er van uit dat een schriftelijke toestemming van de ouders niet nodig is om te mogen inenten! Expliciet weigeren houdt in dat je je fysiek naar het vaccinatiecentrum moet begeven met je IDkaart en het kidsID van het kind, en daar de weigering moet laten vastleggen in het dossier. Blijkbaar zou die weigering ook online kunnen, maar daarover bestaat momenteel geen duidelijkheid.
Deze richtlijnen bevestigen dus het concreet uitvoeren van de strategie van de WGO zoals we die eerder reeds onder de aandacht brachten. Neem deze waarschuwing dus aub niet te licht op! Als je niet de nodige formele stappen onderneemt komt je kind gegarandeerd thuis met een prik, en kan je daar zelfs niets tegen inbrengen.
Men zegge het voort!!!


 
Het valt mij op hoe kort het geheugen van de meeste mensen is, het lijkt misschien al weer heel lang geleden maar pas afgelopen zomer zijn ze begonnen met het vaccineren.....
Nu de booster erbij man man man.. dat wordt wat.
 
Het valt mij op hoe kort het geheugen van de meeste mensen is, het lijkt misschien al weer heel lang geleden maar pas afgelopen zomer zijn ze begonnen met het vaccineren.....
Nu de booster erbij man man man.. dat wordt wat.
Het prikken is in januari begonnen.

De tendens van je bericht ben ik het wel mee eens overigens :D
 


Dit is Belgie maar zal ook wel deze kant opkomen denk ik.
 
1641499730736.png
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.680
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan