Covid vaccins

Het wordt toch echt tijd voor een stoorstoring van een maand, dan kan die hele shit niet langer functioneren en hebben politici ineens geen enkele invloed meer. Ik heb voer en water genoeg in huis.
Ja, dat mompelen wij in onze kringen ook geregeld. Als de stroom na 3 á 4 weken weer aangaat is er niemand die de behoefte voelt om de QR te scannen :)
Denk overigens wel dat het aantal doden na een maand zonder stroom enorm is, echt bizar apocalyptisch gok ik..
 


PBS=
Posphate buffered solution. Een pH buffer gebaseerd op fosfaat. Een vrij standaard oplossing in een laboratorium omgeving. De rol is vergelijkbaar met die van fysiologisch zout.
 
Ik ben nieuw op het forum. Wil graag meer weten over werkzame middelen tegen vaccinaties. Mijn kinderen van 15 en 19 hebben Jansen genomen, zonder mijn medeweten. Ze hebben een bioresonantie behandeling gedaan (iemand ervaringen?) en ze slikken N.A.C en quercitine en zink naast vit C en D. ik denk dat ivm ook goed zou kunnen zijn, maar hoe kom ik eraan? Beiden hebben geen last van bijwerkingen. Hebben jullie tips of goede ervaringen 🙏🏼✨
 
Ik ben nieuw op het forum. Wil graag meer weten over werkzame middelen tegen vaccinaties. Mijn kinderen van 15 en 19 hebben Jansen genomen, zonder mijn medeweten. Ze hebben een bioresonantie behandeling gedaan (iemand ervaringen?) en ze slikken N.A.C en quercitine en zink naast vit C en D. ik denk dat ivm ook goed zou kunnen zijn, maar hoe kom ik eraan? Beiden hebben geen last van bijwerkingen. Hebben jullie tips of goede ervaringen 🙏🏼✨
Lezen
 
Zojuist bij TV OP 1 werd gezegd (heb ik al eens eerder horen zeggen) dat iedereen (de niet-gevaccineerden) vroeg of laat ziek wordt.
Dat vind ik nogal een uitspraak.
Daar ben ik het helemaal niet mee eens.
 
Laatst bewerkt:
Zojuist bij TV OP 1 werd gezegd (heb ik al eens eerder horen zeggen) dat iedereen (de niet-gevaccineerden) vroeg of laat ziek word.
Dat vind ik nogal een uitspraak.
Daar ben ik het helemaal niet mee eens.
Vandeweek toch nog een paar daagjes ziek en ook toch ongevaccineerd.
Stekels opgeruimd? :unsure:
 
Ik ben nieuw op het forum. Wil graag meer weten over werkzame middelen tegen vaccinaties. Mijn kinderen van 15 en 19 hebben Jansen genomen, zonder mijn medeweten. Ze hebben een bioresonantie behandeling gedaan (iemand ervaringen?) en ze slikken N.A.C en quercitine en zink naast vit C en D. ik denk dat ivm ook goed zou kunnen zijn, maar hoe kom ik eraan? Beiden hebben geen last van bijwerkingen. Hebben jullie tips of goede ervaringen 🙏🏼✨

Mike
 
Ik ben nieuw op het forum. Wil graag meer weten over werkzame middelen tegen vaccinaties. Mijn kinderen van 15 en 19 hebben Jansen genomen, zonder mijn medeweten. Ze hebben een bioresonantie behandeling gedaan (iemand ervaringen?) en ze slikken N.A.C en quercitine en zink naast vit C en D. ik denk dat ivm ook goed zou kunnen zijn, maar hoe kom ik eraan? Beiden hebben geen last van bijwerkingen. Hebben jullie tips of goede ervaringen 🙏🏼✨
Ivermectine/Avermectine
Zie de volgende topics voor meer info:
Ivermectine
Parasietenkuren info
De logica achter anthelminthica
 
Goed nieuws, de groep ongevaxten wordt zo steeds groter :)
Ja of kleiner als iedereen dit land uitvlucht voor die vaccinatieplicht. Ik zag aan de reacties op de tweet van Van Houwelingen, dat men twijfelt aan de echtheid van die brieven omdat er geen vouw in zit. Dan ben je wel ver heen. Cognitieve dissonantie in actie.
 
Zojuist bij TV OP 1 werd gezegd (heb ik al eens eerder horen zeggen) dat iedereen (de niet-gevaccineerden) vroeg of laat ziek wordt.
Dat vind ik nogal een uitspraak.
Daar ben ik het helemaal niet mee eens.
Waarom niet?
En je kan het ergens niet mee eens zijn maar dat maakt het nog geen feit.
Het is toch logisch dat iedereen besmet gaat raken? Of je er ook ziek van wordt of in een ziekenhuis komt is natuurlijk iets anders.
Maar je hebt niks te vrezen want virussen bestaan niet!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.856
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan