Covid vaccins

De Europese medicijnwaakhond EMA en gezondheidsdienst ECDC raden het combineren van vaccins aan, voor zowel de eerste vaccinaties als de boosterprik. Onderzoek wijst uit dat een combinatie van 'ouderwetse' vectorvaccins en de nieuwe mRNA-vaccins, zoals die van Pfizer/BioNTech en Moderna, voor een goede productie van antilichamen zorgt, luidt het in een gezamenlijke verklaring van de instanties.

De aanbeveling van EMA en ECDC volgt op een grote studie waaruit blijkt dat een eerste dosis van het AstraZeneca- of Pfizer/BioNTech-vaccin gevolgd door een dosis Moderna na negen weken een betere immuunrespons geeft. De Verenigde Staten hebben al groen licht gegeven voor de zogenoemde mix-and-match vaccinaties. De Wereldgezondheidsorganisatie WHO beoordeelt het advies nog.

Liveblog AD
o ja? actuele versie (7 december 2021) rechtstreeks van : https://ec.europa.eu/health/documents/community-register/html/h1528.htm, scroll naar beneden, laatste kolom linkje openen.

pagina 3:
The interchangeability of Comirnaty with COVID-19 vaccines from other manufacturers to complete the primary vaccination course or the booster dose (third dose) has not been established.
The decision when and for whom to implement a third dose of Comirnaty should be made based on available vaccine effectiveness data, taking into account limited safety data (see sections 4.4 and 5.1).

in 4.4 op pag 4
The risk of myocarditis after a third dose of Comirnaty has not yet been characterised.

The duration of protection afforded by the vaccine is unknown as it is still being determined by ongoing clinical trials.

Samen met bijv. griepprik? Nope!
4.5
Interaction with other medicinal products and other forms of interaction
No interaction studies have been performed.
Concomitant administration of Comirnaty with other vaccines has not been studied.

4.6
Fertility, pregnancy and lactation
Pregnancy
There is limited experience with use of Comirnaty in pregnant women. Animal studies do not indicate direct or indirect harmful effects with respect to pregnancy, embryo/foetal development, parturition or post-natal development (see section 5.3). Administration of Comirnaty in pregnancy should only be considered when the potential benefits outweigh any potential risks for the mother and foetus.

Latere toevoeging van Luz: zie dat de bijsluiterdatum nog steeds van 3 november is, enige wijziging in de tussentijd die ik ontdek is lagere dosering voor 5-11 jaar en andere verpakking toegevoegd. Dus geen aanpassing nav de PSUR (periodic safety update reports).
 
Laatst bewerkt:
o ja? actuele versie (7 december 2021) rechtstreeks van : https://ec.europa.eu/health/documents/community-register/html/h1528.htm, scroll naar beneden, laatste kolom linkje openen.

pagina 3:
The interchangeability of Comirnaty with COVID-19 vaccines from other manufacturers to complete the primary vaccination course or the booster dose (third dose) has not been established.
The decision when and for whom to implement a third dose of Comirnaty should be made based on available vaccine effectiveness data, taking into account limited safety data (see sections 4.4 and 5.1).

in 4.4 op pag 4
The risk of myocarditis after a third dose of Comirnaty has not yet been characterised.

The duration of protection afforded by the vaccine is unknown as it is still being determined by ongoing clinical trials.

Samen met bijv. griepprik? Nope!
4.5
Interaction with other medicinal products and other forms of interaction
No interaction studies have been performed.
Concomitant administration of Comirnaty with other vaccines has not been studied.

4.6
Fertility, pregnancy and lactation
Pregnancy
There is limited experience with use of Comirnaty in pregnant women. Animal studies do not indicate direct or indirect harmful effects with respect to pregnancy, embryo/foetal development, parturition or post-natal development (see section 5.3). Administration of Comirnaty in pregnancy should only be considered when the potential benefits outweigh any potential risks for the mother and foetus.
Algemeen Dictatoriaal plaatst alleen wat het 'Great Narrative' past.
 
Zojuist bij TV OP 1 werd gezegd (heb ik al eens eerder horen zeggen) dat iedereen (de niet-gevaccineerden) vroeg of laat ziek wordt.
Dat vind ik nogal een uitspraak.
Daar ben ik het helemaal niet mee eens.
Weet je hoe ik die TV OP 1 uitspraak vertaal ? Een heleboel mensen die nu nog gevaccineerd zijn nemen straks de booster niet en krijgen straks als ongevaccineerde gewoon de griep.
Kan me niet snel genoeg gaan 😉
 
Voel jij je ook bedreigd en beledigd door deze uitspraken van Hugo de Jonge? Vul dan onderstaand formulier in.


De komende dagen zullen wij in samenspraak met onze advocaat bepalen hoe deze aangifte het best kan worden ingediend. In verband met jouw privacy vragen wij voor nu alleen jouw voornaam, achternaam en e-mailadres. Het adres is niet verplicht.

 

Official teaser 'Plandemic 3': https://t.me/OfficialPlandemic/21
Telegram kanaal: OfficialPlandemic

Nieuw kanaal aanbevolen door Dr Vladimir Zelenko MD [zelf participerend in de film]
Telegram kanaal: DrZelenkoMD
 
De coronapas is vanaf 1 februari alleen nog geldig als je op tijd je boostervaccin hebt gehaald. Als je negen maanden na je laatste vaccinatie nog geen derde prik hebt gekregen, krijg je geen QR-code meer.
 
1638956304380.png

Uit deze grafiek kan je duidelijk opmaken dat een hoge Corona activiteit een gunstige remming heeft op myocarditis 🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
 
Iemands,,,,,,,
BRILJANT HUISWERK!!!!!!

“Ik verzamelde alle ingrediënten van het vaccin in een lijst en nam contact op met Poison Control. Na intro's en dergelijke, en vragen om te spreken met iemand met een vaste aanstelling en kennis, is dit de kern van dat gesprek.

Ik: Mijn vraag aan jou is hoe zijn deze ingrediënten gecategoriseerd? Als goedaardig of vergif? (Ik heb een paar ingrediënten gebruikt, formaldehyde, Tween 80, kwik, aluminium, fenoxyethanol, kaliumfosfaat, natriumfosfaat, sorbitol, enz.)

Hij: Nou, dat is nogal een lijst... Maar ik zou gemakkelijk moeten zeggen dat ze allemaal giftig zijn voor mensen... Gebruikt in meststoffen... Pesticiden... Om het hart te stoppen... Om een lijk... Ze staan bij ons geregistreerd in verschillende categorieën, maar vrij veel vergiften. Waarom?

Ik: Als ik mijn kind opzettelijk vaak zou voeden of injecteren met deze ingrediënten, volgens een schema, zou ik mijn dochter natuurlijk in gevaar brengen... Maar wat zou er wettelijk met mij gebeuren?

Hij: Vreemde vraag... Maar je zou waarschijnlijk beschuldigd worden van criminele nalatigheid... misschien met de intentie om te doden... en natuurlijk kindermishandeling... Je kind zou van je worden afgenomen... Weet je van iemand die dit hun kind aandoet? Dit is crimineel...

Ik: Een industrie... Dit zijn de ingrediënten die in vaccins worden gebruikt... Met bindmiddelen om ervoor te zorgen dat het lichaam deze niet wegspoelt... Om de antilichaamniveaus voor onbepaalde tijd op peil te houden...

Hij: WAT?!

Jouw conclusie?

De man was buiten zichzelf. Hij vroeg of ik hem al deze informatie wilde mailen. Hij wilde het delen met zijn volwassen kinderen die ouders zijn. Hij was geschokt en voelde zich vreselijk dat hij niet wist... zijn kinderen zijn ingeënt en ze hebben gezondheidsproblemen..."

~ Door Iris Figueroa ️🍃

INGREDINTEN VOOR VACCINS - U KUNT GEEN weloverwogen beslissing nemen zonder te zijn opgeleid.

Hier zijn slechts ENKELE vacciningrediënten.
Deze worden in uw kinderen GENJECTEERD;

◾️Formaldehyde/Formaline - Zeer giftig systematisch gif en kankerverwekkend.

◾️Betapropiolacton - Giftige chemische stof en kankerverwekkend. Kan de dood/blijvend letsel veroorzaken na zeer korte blootstelling aan kleine hoeveelheden. Bijtende chemische stof.

◾️Hexadecyltrimethylammoniumbromide - Kan schade aan de lever, het cardiovasculaire systeem en het centrale zenuwstelsel veroorzaken. Kan reproductieve effecten en geboorteafwijkingen veroorzaken.

◾️Aluminiumhydroxide, aluminiumfosfaat en aluminiumzouten - Neurotoxine. Draagt risico op langdurige hersenontsteking/zwelling, neurologische aandoeningen, auto-immuunziekte, Alzheimer, dementie en autisme. Het dringt de hersenen binnen waar het voor onbepaalde tijd blijft bestaan.

◾️ Thimerosal (kwik) - Neurotoxine. Veroorzaakt cellulaire schade, vermindert oxidatie-reductie-activiteit, cellulaire degeneratie en celdood. Gekoppeld aan neurologische aandoeningen, Alzheimer, dementie en autisme.

◾️Polysorbaat 80 & 20 - Doorbreekt de bloed-hersenbarrière en draagt aluminium, thimerosal en virussen met zich mee; waardoor het de hersenen kan binnendringen.

◾️Glutaraldehyde - Giftige chemische stof die wordt gebruikt als desinfectiemiddel voor warmtegevoelige medische apparatuur.

◾️Fetal Bovine Serum - Geoogst van runderfoetussen (koe) die vóór de slacht van drachtige koeien zijn genomen.

◾️Human diploïde fibroblastcellen - geaborteerde foetale cellen. Vreemd DNA heeft het vermogen om te interageren met het onze.

◾️Afrikaanse groene aap-niercellen - Kan het SV-40 kankerverwekkende virus dragen dat al ongeveer 30 miljoen Amerikanen heeft besmet.

◾️Aceton - Kan nier-, lever- en zenuwbeschadiging veroorzaken.

◾️E.Coli - Ja, je leest het goed.

◾️DNA van varkens (varken) Circovirus type-1

◾️Menselijke embryonale longcelculturen (van geaborteerde foetussen)

U kunt de ingrediënten van vaccins hier terugvinden:

 
In het verleden heb ik talloze malen bevindingen aangehaald die ik optekende vanuit PubMed
Om dat als referentie bron te benoemen wordt nu ook 100% onderuit gehaald
---------------------------------------
In het licht van de COVID-19-pandemie zijn de anti-vaccingevoelens toegenomen; een recente baanbrekende studie over de ontwikkeling van anti-vaccinstandpunten in de sociale media is zelfs opgenomen in Nature Communications. Maar omdat de huidige wetenschappelijke consensus over de veiligheid en werkzaamheid van vaccins overweldigend is, verliezen veel wetenschappers hun grip op de angsten, zorgen en argumenten die de oppositie mogelijk heeft. Dit artikel bespreekt en beoordeelt personen die tegen vaccins zijn vanuit een sociaal-economisch, historisch en filosofisch perspectief. Het geeft ook een analyse van veel voorkomende argumentatiepatronen en de psychologische impact die deze argumenten kunnen hebben op onbesliste personen. In de discussie wordt ook onderzocht waarom anti-vaccin sentimenten toenemen, en hoe leden van de wetenschappelijke en medische gemeenschap een meer gestructureerde aanpak nodig hebben om de belangrijkste argumenten over te brengen. Dit is met name van belang als we de vaccinatiegraad en de kudde-immuniteit in stand willen houden. Het is niet langer voldoende om argumenten te winnen op basis van feiten en wetenschap, maar wetenschappers en medici moeten zich concentreren op het overbrengen van vertrouwen en geruststelling op zowel informatief als emotioneel niveau aan mensen met twijfels en angsten.

 

Mensenrechteninstituut keurt vaccinatieplicht goed​

 

Mensenrechteninstituut keurt vaccinatieplicht goed​

''Mensenrechtenvermorzelinstituut''
 
Ongevaxt in Litouwen: geen voedsel, medicatie en brandstof voor jou:
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.475
Berichten
503.286
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan