Covid vaccins

Boostersint :sick:

Link naar het artikel:

Bekijk bijlage 5895
Zo pakken ze die ouderen ook. Een oudere in mijn buurt ook, slecht ter been. Komen ze bij die mensen thuis en dan voelen die mensen dat als een soort eer. Ik kots erop. Kijk als het nou geen experimentele gentherapie betrof, dan was het wat anders. Artsen worden gebruikt als legeronderdeel dat tegen de mensen wordt ingezet. Velen hebben het niet door. Jarenlang gebrainwashed met die opleiding en geen minuut gekregen om voor zichzelf te leren denken.
 
Zo pakken ze die ouderen ook. Een oudere in mijn buurt ook, slecht ter been. Komen ze bij die mensen thuis en dan voelen die mensen dat als een soort eer. Ik kots erop. Kijk als het nou geen experimentele gentherapie betrof, dan was het wat anders. Artsen worden gebruikt als legeronderdeel dat tegen de mensen wordt ingezet. Velen hebben het niet door. Jarenlang gebrainwashed met die opleiding en geen minuut gekregen om voor zichzelf te leren denken.
Bij een vriendin van mijn moeder ook, komen ze thuis prikken omdat haar gezondheid niet optimaal is en manlief mag dan gelijk ook..
Voor deze twee mensen vind ik het best wel rot want zij zijn 1 van de weinigen die niemand uitsluiten, iedereen is welkom, geprikt of ongeprikt en zij houden zich ook niet aan de zoveel mensen thuis ontvangen regel..Je bent daar gewoon altijd welkom.
Heb mijn best gedaan ze te waarschuwen maar het is en blijft hun eigen keus.
 
Zo pakken ze die ouderen ook. Een oudere in mijn buurt ook, slecht ter been. Komen ze bij die mensen thuis en dan voelen die mensen dat als een soort eer. Ik kots erop. Kijk als het nou geen experimentele gentherapie betrof, dan was het wat anders. Artsen worden gebruikt als legeronderdeel dat tegen de mensen wordt ingezet. Velen hebben het niet door. Jarenlang gebrainwashed met die opleiding en geen minuut gekregen om voor zichzelf te leren denken.
Ja, ik vind ook dat dit niet moet kunnen, maar oud en slecht ter been wil toch niet zeggen dat je niet kunt nadenken ?
 
 
  • Grrr
Waarderingen: Surv
Het wordt toch echt tijd voor een stoorstoring van een maand, dan kan die hele shit niet langer functioneren en hebben politici ineens geen enkele invloed meer. Ik heb voer en water genoeg in huis.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.917
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan