Covid vaccins

Behalve dat ik ee niers van geloof.

Mike
Ik hoop dat je gelijk hebt. Hij is alleen niet de eerste die Grafieenoxide in de vaccins heeft aangetroffen. Als dat erin zit acteert dat echt als kleine mesjes. Dat kan ik met mijn VWO scheikunde kennis nog wel bevestigen. Dat verhaal klopt. De vraag is alleen zit het er echt in? En als dat zo is zit het dan in alle batches vaccin: of alleen en een aantal.
 
Ik hoop dat je gelijk hebt. Hij is alleen niet de eerste die Grafieenoxide in de vaccins heeft aangetroffen. Als dat erin zit acteert dat echt als kleine mesjes. Dat kan ik met mijn VWO scheikunde kennis nog wel bevestigen. Dat verhaal klopt. De vraag is alleen zit het er echt in? En als dat zo is zit het dan in alle batches vaccin: of alleen en een aantal.
De anderen citeren een Spaanse studie van aantoonbaar nep wetenschappers

Mocht het waar zijn dan zit het overal in
 
De anderen citeren een Spaanse studie van aantoonbaar nep wetenschappers

Mocht het waar zijn dan zit het overal in
Wel uitkijken met de debunkers. Ik ken die studie en zou graag horen wat er dan niet aan klopt. Grafeen zit in veel producten, maar die spuit je niet in. Waar het ook over gaat is de vorm van de grafeen: langwerpig en heel dun. Hierdoor is het een mes. Kijk ijzer zit ook overal in, maar als het een scheermesje is is het ineens wel gevaarlijk.
 
Ofwel deze arts is iets veel groters op het spoor gekomen dan dat grafeen, of het is allemaal in scene gezet.

Mike
Andreas Noack, een zogezegd wetenschapper die beweert dat er grafeenhydroxide messen in het bloed zijn, hiermee weer een nieuwe hypothese toevoegt aan de grafeentheorieën, zonder enige wetenschappelijke consistentie.
Die Arche (Andreas) Noack heeft wel veel pech gehad. Hij werd al eens gearresteerd tijdens het opnemen van een liveshow bij hem thuis, een spektalel dat midden in die liveshow plaatsvond. Volgens mij is destijds die video hier ook al eens geplaatst geweest of op Koronakreuners Telegram.
Op 23 november verandert ie zijn telegramaccount (bestaande sinds mei zonder publicaties). zet er al zijn videos op, en drie dagen later wordt ie vermoord. Voor dat grafeen ? Maw hij haalt die spaanse studie aan, die ontelbare keren weerlegt is en hier in Spanje staan reclameborden langs de autostrade met de waarschuwing voor grafeen van de pipos van de Quinta Columna en Dr. Campra ,waarbij die zogezegde studie over grafeen al meermaals weerlegt is door Biologos por la verdad en anderen. En deze worden niet vermoord ? Zij dit dit zijn begonnen aangaande het grafeenverhaal,daar gebeurt niks mee ?
Afleiding, allen geconcentreerd op grafeen en intussen hupsake het covidpaspoort, lockdown, whatever.
Hier Noack zijn Telegram : https://t.me/archenoack .
 
Ik hoop dat je gelijk hebt. Hij is alleen niet de eerste die Grafieenoxide in de vaccins heeft aangetroffen. Als dat erin zit acteert dat echt als kleine mesjes. Dat kan ik met mijn VWO scheikunde kennis nog wel bevestigen. Dat verhaal klopt. De vraag is alleen zit het er echt in? En als dat zo is zit het dan in alle batches vaccin: of alleen en een aantal.
De enige zogezegde studie die daarna door al die anderen is gebruikt is die van Campra hier in Spanje en die studie is al meermaals makkelijk weerlegt. Ook deze heeft diezelfde studie aangewend en geinterpreteerd. Zelfs die Campra heeft al toegegeven in een vervolgstudie dat de studie niet voldoende was om aan te tonen wat ie beweerde. En dat 1 flesje dat ie bestudeerd heeft, heeft trouwens geeneens een chain de custodia, dus zowiezo al ongeldig.
 
Wel uitkijken met de debunkers. Ik ken die studie en zou graag horen wat er dan niet aan klopt. Grafeen zit in veel producten, maar die spuit je niet in. Waar het ook over gaat is de vorm van de grafeen: langwerpig en heel dun. Hierdoor is het een mes. Kijk ijzer zit ook overal in, maar als het een scheermesje is is het ineens wel gevaarlijk.
Oh ja, ken je die studie, publiceer ze hier dan even, er staat duidelijk in vermeld dat deze studie niet voldoende is om aan te tonen wat ie beweert.
 
Wel uitkijken met de debunkers. Ik ken die studie en zou graag horen wat er dan niet aan klopt. Grafeen zit in veel producten, maar die spuit je niet in. Waar het ook over gaat is de vorm van de grafeen: langwerpig en heel dun. Hierdoor is het een mes. Kijk ijzer zit ook overal in, maar als het een scheermesje is is het ineens wel gevaarlijk.
En ook dit nog :

El informe no proporciona detalles sobre la forma en que se prepararon las muestras, el estudio no incluyó controles estándar de referencia, y los resultados no fueron verificados críticamente. Las conclusiones se basan en supuestos que no son suficientemente sólidos desde el punto de vista científico.

Het rapport geeft geen details over hoe de monsters werden voorbereid, de studie bevatte geen standaard referentiecontroles en de resultaten werden niet kritisch geverifieerd. De conclusies zijn gebaseerd op aannames die wetenschappelijk niet deugdelijk genoeg zijn.

Dus maw die studie is zo fake als wat, zoals hier al veelmaals aangehaald. Je zegt dat je de studie kent, maar je hebt ze dus wel degelijk niet gelezen, en ook hier niet op het forum betreffende die studie. Heb dit meermaals aangehaald.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.324
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan