Covid vaccins

Hugo de Jonge heeft z'n IQ-R-bewijs niet gehaald. Zitten we mooi mee...
Kortom Hugo is daardoor zeer geschikt voor de politiek, nu nog beginnen aan de transitie naar welke gender dan ook, moet een makkie zijn valken geeft hij al niet, of het zijn al rozijnen 😇😇
 

Meerdere landen hebben deze week aangekondigd het zetten van de boosterprik te versnellen om de oplopende coronacijfers af te remmen. In Duitsland en Noorwegen kunnen alle volwassenen binnenkort een extra prik halen, in Suriname kunnen vanaf vrijdag ook veertigplussers een boostervaccinatie krijgen.

Als ik dit lees zijn het toch echt gevaxten die extra moeten prikken om de besmettingen naar beneden te krijgen 🤣🤣🤣
Geloof ik ook direct, ze gaan bij bosjes omvallen dus minder besmettingen
 
Das wel knap... binnen enkele maanden zijn er juist meer ongevaccineerden bijgekomen🤡

Nee zo werkt dat niet, dat is het aantal nieuwe nsbderlanders wat in die tijd binnen is komen wandelen.....
Vraag me wel af hoe ze dit gaan framen... Gevaccineerden moeten bang worden omdat het vaccin niet werkt
Ongevaccineerden moeten geruststellend toegesproken worden dat de vaccins veilig zijn en heel goed werken.... 🤣🤣🤣🤣🤣
 
Er bestaan geen effectieve 'klassieke' vaccins, het is allemaal troep. Ooit zal uitkomen dat ook deze 'vaccins' al pogingen waren tot DNA-verandering. We hebben nog een hoop illusies af te leren, ben ik bang.

Mike
 
Er bestaan geen effectieve 'klassieke' vaccins, het is allemaal troep. Ooit zal uitkomen dat ook deze 'vaccins' al pogingen waren tot DNA-verandering. We hebben nog een hoop illusies af te leren, ben ik bang.

Mike
Inderdaad. mRNA is gentherapie 2.0
Hoe zou Covidgentherapie inwerken op traditionele vaccins?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.487
Berichten
511.165
Leden
8.642
Nieuwste lid
Davidbrownm05
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan