Covid vaccins

Ja ik wou net zeggen, prima spul! Mijn Mondhygienst gebruikt het ook vooraf een behandeling, nog nooit wat aan overgehouden :rolleyes:
Wat heb je een prachtige naam. Gisteren schreef ik een blog over computergames; het lijkt wel een personage uit zo'n game ;) The warrior of light... En die hebben we in deze tijd ook wel nodig, lichtstrijders... gisteren in Alkmaar zag ik allemaal glazen kassen die ze op de terrassen gezet hebben, ook voor de Ierse pub: ieks.
 
Wat heb je een prachtige naam. Gisteren schreef ik een blog over computergames; het lijkt wel een personage uit zo'n game ;) The warrior of light... En die hebben we in deze tijd ook wel nodig, lichtstrijders... gisteren in Alkmaar zag ik allemaal glazen kassen die ze op de terrassen gezet hebben, ook voor de Ierse pub: ieks.
We hebben behoefte aan spiritueel licht en natuurlijke duisternis (minder kunstmatig licht).
 
Topman Bayer: ‘Vaccins’ zijn gen-therapie
Lang werd door de 'factcheckers' het gerucht dat de 'vaccins' een experimentele gen-therapie zijn, met klem als complottheorie weggezet.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.487
Berichten
511.126
Leden
8.642
Nieuwste lid
Davidbrownm05
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan