Covid vaccins

Dit haalt hij uit het volgende bericht. Zelf kan ik het niet verifye of dit ook daadwerkelijk klopt.


Ay weer datzelfde bericht van een reeds weerlegde studie die ik hier al meermaals heb uitgelegd van die eikels van de Quinta Columna. Zoek ook maar eens op wat quinta columna eigenljk betekent.
 
Lieve Liz... Dat is ook heel moeilijk, Probeer als je bij je ouders bent niet over het onderwerp te praten.
En .. ja .. dat is ook moeilijk:( maar toch proberen anders wordt het alleen maar vervelender.
Mijn moeder heeft ook die prikken gehaald..:cry: wij kunnen gelukkig wel praten .. ik ga geen discussies aan
..als zij haar zegje wilt doen.. prima.. maar dan ook ff luisteren wat ik te zeggen heb... daarna hebben we het gelukkig over andere dingen.
voorlopig kom ik daar niet meer, we hebben nu geen contact. Laat het maar even zo. Ik ben wel heel blij voor jou dat jij wel met je moeder kunt praten. Maar bij ons speelt er ook iets anders mee, stukje persoonlijkheid van mijn moeder, dat botst met mij. Wie weet komt het weer goed. Maar als je zo enorm van elkaar verschilt wordt een contact soms moeilijk.
 
Deze man heeft een klap van de molenwiek gehad en daarna nog een klap van de 'rolo olifant'. Alsof een allergie verdwijnt onder narcose. Dan weet je gewoon werkelijk niet wat een allergie is en hoe dat werkt in het mens…
 
Was Bill microschoft Gates niet zoiets van plan, scanbare micro tatoo met quackcin
 
Wat is dat toch met mensen die maar foto's blijven maken van hun prikpleister of fuckzinatiebewijs.
Net had ik er weer eentje op Fakebook, de derde prik gehaald met daarbij uiteraard een foto van het vaccinatieboekje met daarin netjes drie datums en stempels genoteerd waarop ze geprikt is.
Willen ze dan complimentjes ofzo?

Gefeliciteerd, koop een lollie en vier het.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.487
Berichten
511.162
Leden
8.642
Nieuwste lid
Davidbrownm05
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan