Covid vaccins

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 omg. Ja hoor.
Maar ik moet toegeven ik voel me daadwerkelijk wat vreemd. Ik ga morgen een klassiek homeopaat bellen die verstand heeft van vaccinaties hopelijk kan die me dan het antwoord geven.
Het kan ook zijn dat je er teveel over nadenkt misschien? En dat je er daardoor vreemd voelt?

Verder beetje ivm erin en doorgaan :)

Vraag aan die klassieke eerst of tie gevaxt is, lijkt me nuttig..
 
Vandaag sprak ik een leerling van de opleiding Zorg en Welzijn. In haar klas zijn er van de 30 leerlingen maar 2 gevaccineerd.
Dat doet me denken aan mn rondgang langs de horecagelegenheden in mn wijk (Den Haag) van vorige week waar maar 2 van de 10 om een QR code vroegen. Soms zijn er ineens meer mensen wakker dan je denkt.
 

Geen vaccin willen is gelijk aan opstand volgens Lightfoot
Had misschien in LGBT etc of Alien topic gemoeten. Weet nooit precies wat Lightfoot voor iets is.
 

Maastricht UMC: van de 10 coronapatiënten op de afdeling hebben ten minste 9 een vaccin gehad.​

Dit is gewoon echt bullshit. Ik werk zelf in het MUMC en dit is echt de grootse grap van de week. Op 1 iemand na waarbij onderliggend lijden de reden van (nog) niet volledig gevaccineerd zijn was niemand gevaccineerd op de afdeling PLUS IC. Dit soort indianen verhalen moeten echt gestopt worden. Jullie maken elkaar er helemaal gek mee.
Niet vaccineren betekent gewoon dat je binnenkort covid-19 zult oplopen en waan je maar niet onschendbaar want ook jong en gezond kunnen daar dood en doodziek van worden. Jullie gedragen je vooral als aangeschoten wild: doodsbang. Ik zou die vaccinatie nog maar eens heroverwegen.
 
Dit is gewoon echt bullshit. Ik werk zelf in het MUMC en dit is echt de grootse grap van de week. Op 1 iemand na waarbij onderliggend lijden de reden van (nog) niet volledig gevaccineerd zijn was niemand gevaccineerd op de afdeling PLUS IC. Dit soort indianen verhalen moeten echt gestopt worden. Jullie maken elkaar er helemaal gek mee.
Niet vaccineren betekent gewoon dat je binnenkort covid-19 zult oplopen en waan je maar niet onschendbaar want ook jong en gezond kunnen daar dood en doodziek van worden. Jullie gedragen je vooral als aangeschoten wild: doodsbang. Ik zou die vaccinatie nog maar eens heroverwegen.

Dank je. Ik ben eindelijk overtuigd van het nut van vaccineren.
 
Joh, het maakt allemaal niet meer uit. Het gaat iig niet om de gezondheid. Ouders die daaraan meewerken, pfeeeuw. Wat een idioten.

Adak, ze geven hun kinderen ook ritalin en andere zooi. Mensen zijn slim, groepen zijn dom :-(
Nou ja weer anderen slikken antiwormenpillen voor schapen. Ik zeg maar zo: ik zeg maar niks.
En dan noemen ze 'ons' de schapen, moehahahahahaha.
 
Overigens vind ik die zielige fotootjes en linkjes met oneliners echt pathetisch, als dat het niveau is hier snap ik wel dat klinisch redeneren en feitelijk onderbouwen niet jullie sterkste punt is. Het is allemaal onderbuik en inspelen op je gevoel en angst zaaien. Hoe kan je met droge ogen linkjes van huilende peutertjes en deepfake filmpjes en dubieuze opnames voor zoete koek slikken. Dan mankeert er toch wat aan je bedrading daarboven?
 
Overigens vind ik die zielige fotootjes en linkjes met oneliners echt pathetisch, als dat het niveau is hier snap ik wel dat klinisch redeneren en feitelijk onderbouwen niet jullie sterkste punt is. Het is allemaal onderbuik en inspelen op je gevoel en angst zaaien. Hoe kan je met droge ogen linkjes van huilende peutertjes en deepfake filmpjes en dubieuze opnames voor zoete koek slikken. Dan mankeert er toch wat aan je bedrading daarboven?
Geef eens het bewijs van bestaan van je gevaarlijke virus vooraleer je verder praat.
 
Geef eens het bewijs van bestaan van je gevaarlijke virus vooraleer je verder praat.
Wat denk je zelf? Dat ik me laat verleiden tot dit soort tactieken? Ik ben natuurlijk gekke henkie niet. Je zoekt het maar uit met je bewijzen. Zoek ze lekker zelf.
 
De ivermectine is jullie duidelijk naar de hersenpan gestegen. Wat een niveau zeg.
 
Wat denk je zelf? Dat ik me laat verleiden tot dit soort tactieken? Ik ben natuurlijk gekke henkie niet. Je zoekt het maar uit met je bewijzen. Zoek ze lekker zelf.
Als niemand een virus kan aantonen via Koch's postulaten, wordt illusie misbruikt om mensen bang te maken voor elkaar en tegen elkaar op te zetten, zodat burgers hun macht gewillig aan de overheid geven.
Wat we nu al biijna 2 jaar zien. 'Nieuw normaal' is abnormaal en revolutionair.
 
  • Leuk
Waarderingen: gse
Als niemand een virus kan aantonen via Koch's postulaten, wordt illusie misbruikt om mensen bang te maken voor elkaar en tegen elkaar op te zetten, zodat burgers hun macht gewillig aan de overheid geven.
Wat we nu al biijna 2 jaar zien. 'Nieuw normaal' is abnormaal en revolutionair.
Toon het tegendeel maar aan.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.549
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan