Covid vaccins

Wat maakt iedereen zich druk om die vaccinatie, ik heb net een prik gekregen, plaatselijk wel pijnlijk verder geen last van.
De prikker is helaas overleden, had een zwart gele jas en zoemde irritant 🐝
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren zat Dr Zelenco bij Alex:


Meest schokkende uitspraak:
"Kinderen van 10 die gevaccineerd zijn behandel ik alsof ik te maken heb met een patient van 95 jaar oud die ieder moment kan overlijden" tijdcode: 49:40
 
Laatst bewerkt:
Zo gaat het ook met de herstelbetalingen van gescheurde en verzakte huizen van mensen in Groningen als gevolg van mijnbouwschade door gaswinning: voor het ene huis zijn wel herstelbetalingen mogelijk en voor het andere huis niet en het betreft volstrekte willekeur. De hele gemeenschap valt uit elkaar: mensen zeggen bijv.: ik snap niet waar die anderen het over hebben dat zij geen compensatie krijgen: ''ons hebben ze wel betaald''

Verder denk ik dat het precies zo is als wat deze man zegt.
Als je alle mensen tegelijkertijd laat omvallen dan neemt niemand natuurlijk meer dat vaccin

 
Laatst bewerkt:

GENÈVE - Zwitsers die vrienden, collega’s of familieleden overhalen zich te laten vaccineren tegen het coronavirus zouden daarvoor beloond moeten worden met een voucher. Dat heeft de Zwitserse minister voor Gezondheid Alain Berset voorgesteld. Hij zei dat de maatregel kan helpen de vaccinatiegraad te verhogen.
 

GENÈVE - Zwitsers die vrienden, collega’s of familieleden overhalen zich te laten vaccineren tegen het coronavirus zouden daarvoor beloond moeten worden met een voucher. Dat heeft de Zwitserse minister voor Gezondheid Alain Berset voorgesteld. Hij zei dat de maatregel kan helpen de vaccinatiegraad te verhogen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.145
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan