Covid vaccins

Ja weet je, dan nog: ok die ander denkt zo, en jij denkt zo. WTF zou je zeggen. Zou toch moeten kunnen? Maar de boel wordt gewoon steeds verder op de spits gedreven, dusdanig dat de meelopers tegen beter weten in niet eens meer rekening willen houden met het feit dat jij nu eenmaal niet in het officiele narratief meegaat.
Ik heb bijv. twee vriendinnen met wezenlijk andere politieke en vaccinatie-ideeen dan ik en die weten inmiddels welke onderwerpen ze beter niet kunnen noemen in mijn buurt willen ze het nog leuk houden. Dan is het nog wel te harden for the time being (ze zijn denk ik beide inmiddels gevaxed). Maar je hebt van die figuren die blijven die reguliere kotszooi over je heenplempen zelfs al weten ze dat jij anders denkt.
Dan wordt het echt niet meer te doen.
Het probleem is dat ze hun ideen blijven pushen,
Ik reageer sinds een tijd vrij direct...
Zie je dat gat in de muur daar... Daar zit een plank in doe die ff dicht als je erdoorheen bent.. Ik hoor ze wel als de ellende begint.
 
Lievergezond zei:
Ik heb een vriendin die al anti-vaxer was voor het covidvaccin zo gepushed werd r ....................

In mijn vrienden/familie netwerk (gemiddeld 40+ jaar vriendschap/familie) een heus eigen boek verstuurd met massa's informatie. Mijn laatste poging tot informatieverschaffing niet zijnde Fakestream propaganda. Resultaat; 1x rot maar op (tenminste iemand die nog iets zegt), 1x koetjes en kalfjes en vooral alle wakkere onderwerpen uit de weg gaan (zus) en alle anderen nooit meer iets van gehoord (slappe ruggegraatloze goddeloze weekdieren) en 1 verloren relatie ermee teruggewonnen (die is aan het ontwaken). Ik zie het als vooruitgang. Het ruimt op. Liever kwijt dan dat ze mij meesleuren in hun negatieve keuzes. Ik heb gedaan wat van mij verwacht wordt: ze meer dan verwacht kan worden van iemand keuzes gegeven op allerlei gebied (vooral vaxx) om breed te informeren. Ik heb gekozen voor het smalle moeilijke pad, zij voor het brede pad van gemak. Als onderwerpen uit de weg gaan je geen energie kost zie het aan. Loslaten als het je tegenhoudt! Geen angst.

Wie resoneert op een andere (hogere) frequentie komt nieuwe mensen tegen die het verlies van Gutmensch zombies goedmaken. Door de nieuwe mensen in mijn leven, niet verwonderlijk unvaxxed en unswabbed, ging de energie verder omhoog. Weer sterker om de onvermijdelijk moeilijke toekomst te trotseren.

Het is moeilijk als je het oude (zeker als het je naar beneden haalt) niet kan loslaten. Ik heb de meeste verliezen redelijk makkelijk verwerkt, want ik zag ze al decennia verworden tot slappe Gutmensch politiek correcte hap, reprobate minds. Het lot van mijn zus (prikken gehaald) zal nog wel hard aankomen, maar - wakkeren weet wat kan gebeuren - al lange tijd bezig het te verwerken. Bij mijn informatie wegkijken en laten vaccineren was haar keuze. Niet die van mij.

Voor deze mensen staat de deur open als ze realiseren wat ze gedaan hebben. Dan krijgen ze geen 'I told you so' (moeilijk!) maar de handleiding (God > door het stof, dan kan je misschien je ziel redden, het is tussen jou en God) en zoals iemand in forum al zei .. en een potje Ivermectine (moeten ze eerst aankomen uit Sjina.... geduld).
Die potjes komen wel aan, er zijn gewoon wat domme douane beambten die ze terug sturen maar dat zijn de gene die ze nog wel eens het hardst nodig kunnen hebben, de meesten kijken het door de vingers als ze al kijken.

Ik heb potjes ivermectine staan voor het geval van spijtoptanten incl gebruiksaanwijzing voor het leven een Bijbel. Mocht je geen ivermectine hebben een bos paardebloemen werkt ook 🤣🤣.
 
@ Patriot: respect voor de weg die gekozen hebt!

Ik heb mijn (grote) familie van herkomst toevallig of niet de rug toegekeerd voor de corona. Eigenlijk ben ik er wel blij mee dat dat er niet ook nog eens bovenop kwam.

´Als onderwerpen uit de weg gaan je geen energie kost zie het aan. Loslaten als het je tegenhoudt! Geen angst´:
Jawel, kost wel iets van energie. Per saldo levert 1 relatie toch nog wel meer op. Die vriendin was op bezoek geweest en toen bleek toch even weer wat ons gezamenlijk bond. En andere vriendin komt mogelijk binnenkort nog langs. Ben erg benieuwd hoe dat gaat lopen. Heb de laatste tijd niet zo heel veel contact met haar gehad. Alleen zij en ik zijn denk ik slim genoeg om de relatie niet definitief over een infectiespook of een ´vaccin´ te laten struikelen, maar ik sluit niks meer uit.
 
Laatst bewerkt:
Paardebloemen hier beetje uitgebloeid. Ik heb een MMS (Master Mineral Solution) verzoek uitstaan. Hopelijk reageert iemand. Anders sept./okt. afhalen op het Nederlandse adres waar ik pakjes mag laten aankomen als ik er niet ben. Vlgs Tante Alie zitten ze al op vliegtuig. ik dacht te lezen dat de meeste in Sjina al worden teruggestuurd.
Ik ben nog aan het dubben welke Bijbel te kopen (engelstalig) ... vooralsnog KJV of NKJV. Dan kunnen mijn vriendin en ik hem beide lezen.
 
Laatst bewerkt:
@Lievergezond
Ga op je gevoel af. Mijn boek dat ik verstuurde heet "Vijanden in oorlog, in Vrede vrienden". Dat is wat in eerdere oorlogen helaas vaak zo was maar geeft ook aan dat ik geen deuren sluit. Succes binnenkort met je afspraak met je vriendin!
 
Paardebloemen hier beetje uitgebloeid. Ik heb een MMS (Master Mineral Solution) verzoek uitstaan. Hopelijk reageert iemand. Anders sept./okt. afhalen op het Nederlandse adres waar ik pakjes mag laten aankomen als ik er niet ben. Vlgs Tante Alie zitten ze al op vliegtuig. ik dacht te lezen dat de meeste in Sjina al worde nteruggestuurd.
Ik ben nog aan het dubben welke Bijbel te kopen (engelstalig) ... vooralsnog KJV of NKJV. Dan kunnen mij vriendin en ik hem beide lezen.
Kjv of nkjv is een van de beste bertalingen van de Bijbel dus prima keuze, die paardebloemen kan je in zakken bestellen bij vitamine stores
https://www.vitaminesperpost.nl/paa...R9RU4ZdY2P09UxJYGd3HX00-O44JhoCZH8QAvD_BwEBwE
Verzenden ook naar plaatsen buiten nsbderland hebben ook MMS of MSM zoals ze het daar noemen
Ik heb ivermectine maar ik ga toch voor paardebloemen nu eerst, ik heb ook nog groene dozen hcq je weet het maar nooit 😇😇
Dat terug sturen gebeurt als KLM grens NSB'ers mee heeft dat gebeurt soms op pakket runs Daarnaast lopen er een stellen gevallen NSB'ers die alles nalopen en ivm retour sturen de meesten niet, Chinese vogels brengen het gewoon
 
@Lievergezond
Ga op je gevoel af. Mijn boek dat ik verstuurde heet "Vijanden in oorlog, in Vrede vrienden". Dat is wat in eerdere oorlogen helaas vaak zo was maar geeft ook aan dat ik geen deuren sluit. Succes binnenkort met je afspraak met je vriendin!
Ja wat oorlog is en wat vrede is, valt te betwisten. In mijn leven was het in retrospect al vroeg oorlog (al was die redelijk onderhuids) en mijn jeugdvriendin was al vroeg mijn bondgenoot. Ik kan me gewoon maar moeilijk voorstellen dat deze tijd daar iets aan gaat veranderen ook al is mijn vriendin mogelijk gevallen voor het vaccin maar nogmaals, ik sluit echt niets uit.
 
Laatst bewerkt:
Kjv of nkjv is een van de beste bertalingen van de Bijbel dus prima keuze, die paardebloemen kan je in zakken bestellen bij vitamine stores
https://www.vitaminesperpost.nl/paardenbloem-extract

Aha, Thanks. Dan op zoek naar webwinkel.
Vpp ken ik van mijn quercetine/zink. Ik zit nogal in de the middle of nowhere en klap op vuurpijl heeft de inboorlingen afdeling gemeenteadressen op mijn verblijfspapieren een adres aan andere kant van het dorp meegegeven... postkantoor zegt al ...komt nooit aan of bij verkeerde (die het houdt). Maar eerdaags in de grote boze stad en daar zit een natuurwinkel. Veel te warm om met ambtenaren en daarna immigratieafdeling in de grote stad in de clinch te gaan in een lastige vreemde taal. En bij volgende trip neem ik het mee van vpp.

Vuile🤬NSB'ers ..! Jemig wat gaat het druk worden richting Neurenberg. Of doen we nog aan knippen en scheren + pek en veren... de dag dat ze zch in ieder geval niet op straat durven te vertonen.
 
Aha, Thanks. Dan op zoek naar webwinkel.
Vpp ken ik van mijn quercetine/zink. Ik zit nogal in de the middle of nowhere en klap op vuurpijl heeft de inboorlingen afdeling gemeenteadressen op mijn verblijfspapieren een adres aan andere kant van het dorp meegegeven... postkantoor zegt al ...komt nooit aan of bij verkeerde (die het houdt). Maar eerdaags in de grote boze stad en daar zit een natuurwinkel. Veel te warm om met ambtenaren en daarna immigratieafdeling in de grote stad in de clinch te gaan in een lastige vreemde taal. En bij volgende trip neem ik het mee van vpp.

Vuile🤬NSB'ers ..! Jemig wat gaat het druk worden richting Neurenberg. Of doen we nog aan knippen en scheren + pek en veren... de dag dat ze zch in ieder geval niet op straat durven te vertonen.
Deze NSB'ers gaan Neurenberg 2.0 niet halen
De grapevine zegt vaxinaxi hoeren op karren kaalscheren, bij defensie doen ze niet aan pek en veren, maar er is nog zat groene prut waar ze webbing mee water bestendig maken blco ik hoor oud collega's die daar wel iets mee willen, iets verwarmen en met een roller aanbrengen goed dekkend.
 
De lijst wordt langer en langer, bij mij net zo.
Weer twee bedrijven die kapot mogen: bol.com .... verbannen van o.a. boeken Robin de Ruiter

Eigen onderwerp? Woke bedrijven (black)list* met link/uitleg? Net als Heiniken Gier get vaccinated video e.v.a.? *wokelist is geen oproep tot boycot (juridisch beter?)?

Gelukkig [cyn.] verkopen ze nog wel boeken met "een bijdrage over de bereiding van mensenvlees, dat volgens de kenners heel lekker moet zijn"
 
Helaas plaatst de schrijver geen link naar het openbare document van de rechterlijke uitspraak! Ze tonen plaatje davidicke.com waar ik het artikel niet kan vinden via zoekbalk (geen uren aan besteed). Vooralsnog mogelijk propaganda, maar wel interessant is de video via de door hun vermelde link (wp.me > darrellhines) ... over de fraudeur Pasteur & toxisme.

Toxisme

Verse lucht met schone O2 .... is geneesmiddel. Daarom wil Genocide Billions Gates het zuurstofgehalte op aarde van 21% reduceren tot 16%. Waarom vroeg men hem? Omdat het kan antwoordde hij en we dan nog steeds kunnen ademen. Dat klopt, maar rond 16% nog ietsje verlagen en we gaan dood. En tussen 16-21 genezen we ongetwijfeld slechter vanwege tekort O2.
 
Nee hoor, de vergelijking met WO2 gaat totaaaaal niet op, hoe kom je daar bij?


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.195
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan