Covid vaccins

Via het Franse verzet, dat moet even bekeken worden. mij bluethooth staat uit en ik woon niet in de stad
het is een bericht van Didier Poncin via telegram - met startpage kon ik 1-2-3 niets vinden
Telegram RSA Nevers // Réseau de Solidarité Active
---
onderzoek waard of een dwaalspoor ?
---

Ik heb vanmiddag de Bluethooth-verbindingstest gedaan.
En ik bevestig wat sommigen al hadden gemeld, namelijk dat onze telefoons mensen detecteren die zijn ingeënt met een heel speciale identificatie.
De eerste vraag die moet worden gesteld, is of het een herkenning is van een apparaat zoals telefoon, tv, enz.
Mijn observatie is duidelijk, na tests te hebben gedaan, bevestig en bevestig ik dat alle vaccins een RFID-chip bevatten van nanometrische grootte die detecteerbaar is in Bluethooth.
Mijn hypothese is dat sommige chips geactiveerd werden na vaccinatie, vandaar de onmiddellijke dood of trombose en dergelijke.
En dat vanaf dit najaar het grootste aantal chips wordt geactiveerd en het aantal aan Covid toegeschreven sterfgevallen omhoog schiet.
Ik informeerde, het bereik van een telefoon in Bluethooth is ongeveer 10m
Maar het bereik van Bluethooth 5.2 dat in 2019 in gebruik werd genomen, is meer dan 400 meter, en het is niet zonder herinnering dat het aantal nieuwe antennes dat sinds datzelfde jaar over de hele wereld is geïnstalleerd, aanzienlijk is toegenomen, vooral in steden.
Ik nodig je uit om deze zeer eenvoudige test te doen en deze informatie te delen
Dankjewel
 
Ik sluit niks uit maar vooralsnog geloof ik het niet.

Ik geloof het niet is GEEN antwoord, als je een zaak recht wil zetten zal je dat MOETEN onderbouwen, vandaar dat ik het post. Met zijn allen weten we meer of kunnen we meer te weten komen / uitzoeken
 
Nee, zo werkt dat niet. Degene die de claim maakt moet dat onderbouwen.

Maar goed, hier naast me zit iemand die is geprikt en mn bluetooth ziet niks.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.423
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan