Covid vaccins



Zie de reacties, om misselijk van te worden
Er zij er bij die het te weinig vinden die denken dat ze heel veel in onderzoek hebben zitten, en zelfs die durven re zeggen dat er farmaceuten zijn die geen winst maken.
De pro vaccin bevolking is echt het verstand kwijt.
 


Zie de reacties, om misselijk van te worden
Er zij er bij die het te weinig vinden die denken dat ze heel veel in onderzoek hebben zitten, en zelfs die durven re zeggen dat er farmaceuten zijn die geen winst maken.
De pro vaccin bevolking is echt het verstand kwijt.
Gun die mensen nog wat😉 het is bijna over voor ze🤣
 
Zie de reacties, om misselijk van te worden.Er zij er bij die het te weinig vinden die denken dat ze heel veel in onderzoek hebben zitten, en zelfs die durven re zeggen dat er farmaceuten zijn die geen winst maken.
De pro vaccin bevolking is echt het verstand kwijt.
Reprobate mind
 


Zie de reacties, om misselijk van te worden
Er zij er bij die het te weinig vinden die denken dat ze heel veel in onderzoek hebben zitten, en zelfs die durven re zeggen dat er farmaceuten zijn die geen winst maken.
De pro vaccin bevolking is echt het verstand kwijt.

Nu weet ik het nog niet helemaal qua religie, maar NUpuntNL is een uitvinding van de duivel en die mensen die daarop reageren zijn te dom om te poepen. Blech

Provaccies zijn idd echt koekwaus en ik zou een litanie af willen steken maar die kan dan weer beter bij ergernissen :)
 
Nu weet ik het nog niet helemaal qua religie, maar NUpuntNL is een uitvinding van de duivel en die mensen die daarop reageren zijn te dom om te poepen. Blech

Provaccies zijn idd echt koekwaus en ik zou een litanie af willen steken maar die kan dan weer beter bij ergernissen :)
Op die koekwaus site mag het de waarheid niet vermelden 🤣🤣🤣 de reactie geven wel weer hoe de vaxinaxi mutanten denken, echt satanisch
 
WTF ...... :mad: Echt? Deep fakes?
Kayleigh McEnany (former President Donald J. Trump press-secretary)
Haal dat ✝️ maar van je nek .... en vervang het door een stuk oersterk Neurenbergs touw
Ron DeSantis ... et tu Florida Brutus?
 
WTF ...... :mad: Echt? Deep fakes?
Kayleigh McEnany (former President Donald J. Trump press-secretary)
Haal dat ✝️ maar van je nek .... en vervang het door een stuk oersterk Neurenbergs touw
Ron DeSantis ... et tu Florida Brutus?
De santis heeft wel een punt hoe meer dems geprikt worden hoe meer levens gespaard, dat andere gevallen is om te 🤮
 
Ik hoorde op bards.fm wel zoiets... van de Demons hoog % fucks ... eeh vaxx's en conservatieven veel lager aantal. Don't stop an enemy that is destroying itself?
 
Nu weet ik het nog niet helemaal qua religie, maar NUpuntNL is een uitvinding van de duivel en die mensen die daarop reageren zijn te dom om te poepen. Blech

Provaccies zijn idd echt koekwaus en ik zou een litanie af willen steken maar die kan dan weer beter bij ergernissen :)
Ik heb een vriendin die al anti-vaxer was voor het covidvaccin zo gepushed werd (haar broer had polio gekregen door het poliovaccin waardoor hij in een rolstoel beland was voor de rest van zijn leven). Maar eerder was dat nog maar weinig reden voor spanning tussen vriendenrelaties zoals nu. Zij had al lang een vriendschappelijke vriend met wie ze veel optrok. Sinds de corona is het anders gegaan. Er kwamen discussies over corona en het vaccin en dan kwam hij telkens met Nu.nl als zijn bron. Ik zou me de ogen uit mijn kop schamen als ik die bron zou noemen, maar voor hem was het zijn lijfkrant kennelijk. Mijn vriendin kende hem al zo lang dus ik heb nog lang moeten horen over haar aanvaringen met haar vriend over wat hij allemaal las op nu.nl wat zo lijnrecht inging tegen zoals mijn vriendin dingen zag: wat op zich toch zou moeten kunnen zou je zeggen. Zij hield op een gegeven moment doelbewust haar mond over de taboe-onderwerpen die zich aftekenden om de relatie te proberen te redden nog, maar niet meneer nu.nl De laatste keer dat ze elkaar ontmoetten is hij weer plompverloren over hetzelfde explosieve onderwerp begonnen op de wijze zoals nu.nl het voorschrijft en toen ze met haar voor haar gebruikelijke tegenwerpingen kwam is hij voorgoed met het stoom uit de oren haar huis uitgevlucht. Einde vrienschap. Ik snap dat velen zullen zeggen: opgeruimd staat netjes. Toch voel ik wel met mijn vriendin mee. De spoeling wordt steeds dunner.
 
Ik heb een vriendin die al anti-vaxer was voor het covidvaccin zo gepushed werd (haar broer had polio gekregen door het poliovaccin waardoor hij in een rolstoel beland was voor de rest van zijn leven). Maar eerder was dat nog maar weinig reden voor spanning tussen vriendenrelaties zoals nu. Zij had al lang een vriendschappelijke vriend met wie ze veel optrok. Sinds de corona is het anders gegaan. Er kwamen discussies over corona en het vaccin en dan kwam hij telkens met Nu.nl als zijn bron. Ik zou me de ogen uit mijn kop schamen als ik die bron zou noemen, maar voor hem was het zijn lijfkrant kennelijk. Mijn vriendin kende hem al zo lang dus ik heb nog lang moeten horen over haar aanvaringen met haar vriend over wat hij allemaal las op nu.nl wat zo lijnrecht inging tegen zoals mijn vriendin dingen zag: wat op zich toch zou moeten kunnen zou je zeggen. Zij hield op een gegeven moment doelbewust haar mond over de taboe-onderwerpen die zich aftekenden om de relatie te proberen te redden nog, maar niet meneer nu.nl De laatste keer dat ze elkaar ontmoetten is hij weer plompverloren over hetzelfde explosieve onderwerp begonnen op de wijze zoals nu.nl het voorschrijft en toen ze met haar voor haar gebruikelijke tegenwerpingen kwam is hij voorgoed met het stoom uit de oren haar huis uitgevlucht. Einde vrienschap. Ik snap dat velen zullen zeggen: opgeruimd staat netjes. Toch voel ik wel met mijn vriendin mee. De spoeling wordt steeds dunner.
Het is erg maar is helaas dagelijkse praktijk, het volk dat de MSM gelooft de Vlaamse nazi media krijg je niet wakker zelfs niet met de bekende filmpjes van de dierenartsen Koopmans bij de EO die zegt een pct zegt niets over besmetting, besmettelijk zijn of ziek worden.
En Ab kotserhaus met zijn katten corona vaccin waarbij vax katten veel eerder dood gingen.
Dat valt voor ze onder fake news.

Ik zeg dan maar slaap lekker schaapjes
 
Het is erg maar is helaas dagelijkse praktijk, het volk dat de MSM gelooft de Vlaamse nazi media krijg je niet wakker zelfs niet met de bekende filmpjes van de dierenartsen Koopmans bij de EO die zegt een pct zegt niets over besmetting, besmettelijk zijn of ziek worden.
En Ab kotserhaus met zijn katten corona vaccin waarbij vax katten veel eerder dood gingen.
Dat valt voor ze onder fake news.

Ik zeg dan maar slaap lekker schaapjes
Ja weet je, dan nog: ok die ander denkt zo, en jij denkt zo. WTF zou je zeggen. Zou toch moeten kunnen? Maar de boel wordt gewoon steeds verder op de spits gedreven, dusdanig dat de meelopers tegen beter weten in niet eens meer rekening willen houden met het feit dat jij nu eenmaal niet in het officiele narratief meegaat.
Ik heb bijv. twee vriendinnen met wezenlijk andere politieke en vaccinatie-ideeen dan ik en die weten inmiddels welke onderwerpen ze beter niet kunnen noemen in mijn buurt willen ze het nog leuk houden. Dan is het nog wel te harden for the time being (ze zijn denk ik beide inmiddels gevaxed). Maar je hebt van die figuren die blijven die reguliere kotszooi over je heenplempen zelfs al weten ze dat jij anders denkt.
Dan wordt het echt niet meer te doen.
 
Ik heb een vriendin die al anti-vaxer was voor het covidvaccin zo gepushed werd (haar broer had polio gekregen door het poliovaccin waardoor hij in een rolstoel beland was voor de rest van zijn leven). Maar eerder was dat nog maar weinig reden voor spanning tussen vriendenrelaties zoals nu. Zij had al lang een vriendschappelijke vriend met wie ze veel optrok. Sinds de corona is het anders gegaan. Er kwamen discussies over corona en het vaccin en dan kwam hij telkens met Nu.nl als zijn bron. Ik zou me de ogen uit mijn kop schamen als ik die bron zou noemen, maar voor hem was het zijn lijfkrant kennelijk. Mijn vriendin kende hem al zo lang dus ik heb nog lang moeten horen over haar aanvaringen met haar vriend over wat hij allemaal las op nu.nl wat zo lijnrecht inging tegen zoals mijn vriendin dingen zag: wat op zich toch zou moeten kunnen zou je zeggen. Zij hield op een gegeven moment doelbewust haar mond over de taboe-onderwerpen die zich aftekenden om de relatie te proberen te redden nog, maar niet meneer nu.nl De laatste keer dat ze elkaar ontmoetten is hij weer plompverloren over hetzelfde explosieve onderwerp begonnen op de wijze zoals nu.nl het voorschrijft en toen ze met haar voor haar gebruikelijke tegenwerpingen kwam is hij voorgoed met het stoom uit de oren haar huis uitgevlucht. Einde vrienschap. Ik snap dat velen zullen zeggen: opgeruimd staat netjes. Toch voel ik wel met mijn vriendin mee. De spoeling wordt steeds dunner.
Ik heb ook bekenden die vrienden hadden die een jaaarenlange vriendschap zelfs officieel hebben beëindigd. (de vaxxers hebben dat gedaan)
 
Lievergezond zei:
Ik heb een vriendin die al anti-vaxer was voor het covidvaccin zo gepushed werd r ....................

In mijn vrienden/familie netwerk (gemiddeld 40+ jaar vriendschap/familie) een heus eigen boek verstuurd met massa's informatie. Mijn laatste poging tot informatieverschaffing niet zijnde Fakestream propaganda. Resultaat; 1x rot maar op (tenminste iemand die nog iets zegt), 1x koetjes en kalfjes en vooral alle wakkere onderwerpen uit de weg gaan (zus) en alle anderen nooit meer iets van gehoord (slappe ruggegraatloze goddeloze weekdieren) en 1 verloren relatie ermee teruggewonnen (die is aan het ontwaken). Ik zie het als vooruitgang. Het ruimt op. Liever kwijt dan dat ze mij meesleuren in hun negatieve keuzes. Ik heb gedaan wat van mij verwacht wordt: ze meer dan verwacht kan worden van iemand keuzes gegeven op allerlei gebied (vooral vaxx) om breed te informeren. Ik heb gekozen voor het smalle moeilijke pad, zij voor het brede pad van gemak. Als onderwerpen uit de weg gaan je geen energie kost zie het aan. Loslaten als het je tegenhoudt! Geen angst.

Wie resoneert op een andere (hogere) frequentie komt nieuwe mensen tegen die het verlies van Gutmensch zombies goedmaken. Door de nieuwe mensen in mijn leven, niet verwonderlijk unvaxxed en unswabbed, ging de energie verder omhoog. Weer sterker om de onvermijdelijk moeilijke toekomst te trotseren.

Het is moeilijk als je het oude (zeker als het je naar beneden haalt) niet kan loslaten. Ik heb de meeste verliezen redelijk makkelijk verwerkt, want ik zag ze al decennia verworden tot slappe Gutmensch politiek correcte hap, reprobate minds. Het lot van mijn zus (prikken gehaald) zal nog wel hard aankomen, maar - wakkeren weet wat kan gebeuren - al lange tijd bezig het te verwerken. Bij mijn informatie wegkijken en laten vaccineren was haar keuze. Niet die van mij.

Voor deze mensen staat de deur open als ze realiseren wat ze gedaan hebben. Dan krijgen ze geen 'I told you so' (moeilijk!) maar de handleiding (God > door het stof, dan kan je misschien je ziel redden, het is tussen jou en God) en zoals iemand in forum al zei .. en een potje Ivermectine (moeten ze eerst aankomen uit Sjina.... geduld).
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.881
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan