COVID vaccinatie bijwerkingen

Bij een 20-jarig model en bergbeklimster uit Florida zijn beide benen geamputeerd na "COVID-19 complicaties."


Blijkbaar was ze volledig "gevaccineerd" maar het oplopen van COVID veroorzaakte haar myocarditis, rhabdomyolysis, en cyanose. Ze was ook geboren met een hartafwijking.


Ik betwijfel of er enig onderzoek zal worden ingesteld naar de vraag of de zogenaamde "vaccins" al dan niet verantwoordelijk waren voor haar aandoeningen of deze hebben verergerd.


Ik vraag me ook af of "COVID-19 complicaties" een codewoord is voor "medische wanpraktijken", de derde doodsoorzaak in Amerika.


Ze zullen ons nooit de waarheid vertellen.


https://nypost.com/2022/03/24/model-who-had-legs-amputated-due-to-covid-leaves-hospital/


Ze zullen het ons nooit vertellen, maar dat wil.niet zeggen dar het niet uit gaat komen!

Mike
 
van de week in het nieuws, moeder rijdt tegen een boom, 3 kinderen in de auto. 1 van 4 meteen overleden, nu is ook de baby overleden, moeder en ander kind ernstig gewond. Het schijnt een eenzijdig ongeluk te zijn geweest. Ik denk er het mijne van. Triest :oops:
 
Another soccer player was forced out of the international squad after being diagnosed with angina, a type of chest pain caused by the reduce blood flow to the heart.


All problems lead to Covid vaccines.


Mike
 
Iemand hier al ervaring mee in zijn/haar nabijheid?

Scary (and Graphic): Blistering of the Tissues Inside the Mouth and Nose Emerges as a Vaccine Side Effect


"There's an autoimmune response. Your body actually attacks the proteins that hold those membranes together for those tissues."


Mike
 
Het komt door warme zomeravonden, hoor, echt!

IMG_20220330_054945_554.jpg


Mike
 
Levensverzekeringsmaatschappijen beginnen claims over COVID-vaccins te weigeren omdat de bijwerkingen van het vaccin algemeen bekend zijn. Mensen kiezen vrijwillig voor het vaccin. En omdat het een keuze was, noemen ze overlijden door het vaccin zelfmoord.


Dit bericht is vaker voorbijgekomen. Het leverde bijna boze reacties op over informed consent, maar wie het satanische principe door heeft snapt dat wat deze verzekeringsmaatschappijen zeggen klopt. Alleen als je het spirituele aspect negeert is dit om je over op te vreten.

Informed consent werkt twee kanten op. Volgens de Neurenberg Code hoort zowel de fabrikant als de arts of verpleegkundige de patient te informeren over het feit dat dit een massaal medisch experiment betreft met levensgevaarlijke risico's. Dat dit niet gebeurd is is idd criminineel en boosmakend.

Maar er ligt volgens het satanische principe eerst en vooral een verantwoordelijkheid bij het individu zelf. Deze had ook de prik(ken) kunnen weigeren of op z'n minst naar de mogelijke risico's kunnen vragen of zelf onderzoek kunnen doen. Dit is de erfzonde, het uit handen geven van je eigen autoriteit en autonomie. Volgens dit principe wordt eenieder die dit nalaat medeplichtig aan het kwaad, dat zich per definitie bedient van misleiding. Het is ons eigen zelfbedrog dat het kwaad mede mogelijk helpt maken en het nemen van dergelijke gezondheidsrisico's is idd een zelfmoordmissie. PSGWSP.

Mike
 
Iemand hier al ervaring mee in zijn/haar nabijheid?




Mike
Nu al de derde die mijn post heel grappig vindt, maar het was een serieuze vraag! Kennen jullie mensen met dergelijke verschijnselen n.a.v. de prik?

Mike
 
Nu al de derde die mijn post heel grappig vindt, maar het was een serieuze vraag! Kennen jullie mensen met dergelijke verschijnselen n.a.v. de prik?

Mike

Ik vind het zeker niet grappig, maar had dit nog niet eerder gezien.
Vandaar :oops: als reactie.

Ik ken niemand die dit heeft. Sowieso ken ik niemand met erge bijwerkingen. Behalve dat sommige geprikten sneller ziek worden en langer ziek zijn lijkt er nog niks te gebeuren. Ze lopen nog vrolijk rond en doen wat ze altijd al deden.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.813
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan