COVID vaccinatie bijwerkingen

Nu al de derde die mijn post heel grappig vindt, maar het was een serieuze vraag! Kennen jullie mensen met dergelijke verschijnselen n.a.v. de prik?

Mike
Dat zijn geen lachende emoticons maar geschokte.

En nee, ik heb (nog) niemand in mijn omgeving hierover gehoord.
Ken drie mensen met kanker en eentje met hartinfarct na fuckzinatie.
Voor de rest merk ik er bij anderen net als wat Edwin zegt niets van, iedereen (lijkt) nog vrolijk rond te lopen op een "voel me beroerd, heb cojona" bericht na dan.
 
Gehoorproblemen door de vaccins, kenden jullie die al?


Mike

Schoonmoeder (78) Pfizer gehad in februari en mei. Verloor kort na 1e prik tijdelijk haar gehoor aan één oor. Is nu ziek, erg hoesten, veel slijm en af en toe ervaart ze benauwdheid waarbij ze het gevoel heeft amper zuurstof te krijgen voor een half uur lang.

- Man, 75+, 1 dag volledig gehoorverlies bijna onmiddellijk na injectie met Pfizer.

- Man, 80+, beduidend slechter gehoor na injectie met Pfizer.


moeder van mijn vriendin na vaccinatie: gehoor met 70 pct naar beneden en veel vergeten


Buurvrouw had enorme bijwerkingen van haar booster in december. Klappertanden en bibberen, 3 dagen doodziek in bed en nog een maand erg moe.
Nu hoor ik net dat ze al 10 dagen doof is van een griepje. Test na test in het ziekenhuis, er zit blijkbaar vloeistof achter haar oren, de dokters zitten met hun handen in hun haar wat het zou kunnen zijn!
Hopelijk kunnen ze haar helpen 🙏🙏🙏


Ik ken iemand die na vaccin niets meer hoort (doof dus), 2 mensen die met zeer ernstige hartproblemen (pas begonnen NA vaccinatie) werden opgenomen in ziekenhuis en nog steeds niet stabiel zijn. Een familielid zegt moeilijk te kunnen zien en valt constant neer.
Collega heeft een opgezwollen tong met heel rare vlekken en een andere collega heeft sinds vaccinatie altijd maar rillingen en beeft. Dit zijn géén gewone bijwerkingen meer. Chapeau als u dit wil afdoen als normaal 🙄

En ga zo maar door..........
 
Nu al de derde die mijn post heel grappig vindt, maar het was een serieuze vraag! Kennen jullie mensen met dergelijke verschijnselen n.a.v. de prik?

Mike
Haha Mike, je plaatjes dyslexie speelt blijkbaar parten.
:oops:= zeer geschokt en zeker niet lachen......

Op TG groep vaccinatieschade vond ik wel e.e.a hierover:


Ja een client van mij in de thuiszorg, na de booster blaren en schimmelinfectie in de mond. Een teken van een verminderde weerstand.


Een familielid heeft booster gehaald en heeft de hele week griepachtige verschijnselen ven nu ook nog een herpes uitbraak in mond..echt heel heftig,😶


Mijn schoonzus ook.
Een tijdje na de injecties ( ik weet niet welke ) dikke bobbels in de mond,.
Na de tweede injectie kwam het weer terug, uiteindelijk heeft de huisarts pus
moeten verwijderen. Had nooit zo iets gehad.
Neemt geen booster.

Zo maar een paar hoor, staan er nog veel meer.
 
Ook weer zoiets waar je je af gaat vragen....vaccin?


Volgens de Stuttgarter Nachrichten knalde de bus rond half acht in de ochtend frontaal op een boom. Naast de chauffeur zaten er 35 kinderen, jongeren en een jongvolwassene in de bus. 22 van hen konden ter plaatse worden behandeld aan lichte verwondingen.
 
Een meisje v 13 met blaren i d mond dat is de enige patient kreeg ik door via een wakkere medewerker bij een tandartspraktijk. Is nog maar de vraag of ze gevaxt is.
 
Haha Mike, je plaatjes dyslexie speelt blijkbaar parten.
:oops:= zeer geschokt en zeker niet lachen......

Op TG groep vaccinatieschade vond ik wel e.e.a hierover:


Ja een client van mij in de thuiszorg, na de booster blaren en schimmelinfectie in de mond. Een teken van een verminderde weerstand.


Een familielid heeft booster gehaald en heeft de hele week griepachtige verschijnselen ven nu ook nog een herpes uitbraak in mond..echt heel heftig,😶


Mijn schoonzus ook.
Een tijdje na de injecties ( ik weet niet welke ) dikke bobbels in de mond,.
Na de tweede injectie kwam het weer terug, uiteindelijk heeft de huisarts pus
moeten verwijderen. Had nooit zo iets gehad.
Neemt geen booster.

Zo maar een paar hoor, staan er nog veel meer.
daar komt genoeg ellende voorbij.
 

Dankzij

Vaccin?

Mike
Of kuru

"aphasia"
https://www.hindawi.com/journals/cricc/2018/5053175/
https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0190818
https://medicineworld.org/cancer/lead/11-2005/progressive-aphasia-syndrome-linked-to-prion-gene.html
Most people with a rare type of dementia called primary progressive aphasia (PPA) have a specific combination of prion gene variants, a new study shows. The study is the first to link the prion protein gene to this disorder.

CJD is a cannibalism acquired disease


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.682
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan