COVID vaccinatie bijwerkingen

Het coronavaccin verwoest het immuunsysteem en veroorzaakt aids oftewel verworven immunodeficiëntiesyndroom. Dat zei arts Vladimir Zelenko in gesprek met Maria Zeee.

Zelenko lichtte toe dat er tientallen wetenschappelijke studies zijn die bevestigen wat hij zegt. Vooral het immuunsysteem van mensen die meerdere doses hebben gehad, is ernstig aangetast.

Stijging van 1000 procent​

Dat is waarom de begrafenisondernemers in Israël – en dit hoor je niet van de overheid – zeggen dat ze worden overspoeld en dat het aantal sterfgevallen is vertienvoudigd, een stijging van 1000 procent, aldus de arts. Het zijn vooral jonge mensen die het loodje leggen.

De situatie is zo ernstig dat ze niet iedereen goed kunnen begraven, benadrukte Zelenko. “Officieel sterven de mensen aan omikron. Echt? Waarom sterven alleen de Israëliërs aan omikron?” vroeg de arts. “In Zuid-Afrika, waar het vandaan kwam, stierf niemand eraan.”

Dit is het doel​

“Je sterft niet aan omikron. Waarom sterven Israëliërs dan wel aan omikron? Ongeveer 50 procent van de Israëlische bevolking heeft aids. Israëliërs hebben inmiddels vier prikken gehad. Waarom kampt het meest gevaccineerde land ter wereld met de hoogste sterfte? En waarom zou het helpen om nog meer prikken te geven?” vroeg Zelenko.

“Dit is precies het doel. Ze bereiken precies datgene wat ze willen bereiken: bevolkingsbeheersing, slavernij en het veranderen van de genetische code,” zei hij
 
De coronavaccinatiecampagnes hebben geleid tot veel gemelde bijwerkingen, meer dan bij andere medicijnen, zei Jean-Michel Dogné, expert vaccinveiligheid bij het Europees Geneesmiddelenagentschap (EMA), in een interview met Doorbraak Magazine.


Voor elke melding kun je ervan uitgaan dat er minstens 10 soortgelijke bijwerkingen zijn die niet gemeld zijn, voegde hij eraan toe. De vaccinexpert vindt dat mensen beter geïnformeerd moeten worden over de risico’s en baten van vaccinatie.


De overheid loog de mensen dus bewust voor​


Verder onthulde Dogné, hoofd van het departement farmacie aan de Universiteit van Namen in België, dat het EMA al vroeg beschikte over gegevens dat de vaccins niet 100 procent efficiënt waren.


“Al in maart 2021 verschenen er wetenschappelijke artikelen die ons vertelden dat groepsimmuniteit door vaccinatie niet mogelijk was,” zei hij. Op de vraag waarom we dat niet benadrukt hebben aan het begin van de vaccinatiecampagne antwoordde Dogné: “Omdat we niet ‘100 procent vaccinatie’ konden eisen, want dat impliceert dat kinderen jonger dan vijf mee moesten gevaccineerd worden. We moesten zoveel mogelijk mensen vaccineren.”


Advocaat Michael Verstraeten reageert: “Wat een schande is dit! Verzwijgen is voorliegen. De overheid loog de mensen dus bewust voor.”


Onder grote druk gezet​


Begin vorig jaar bleek dat het EMA in november 2020 door Brussel onder grote druk is gezet om het coronavaccin van Pfizer goed te keuren. De toezichthouder had echter nog serieuze vragen over de zuiverheid van het vaccin, bleek uit gelekte interne EMA-documenten.


De gelekte documenten geven geen uitsluitsel over de vraag of de twijfels uiteindelijk zijn weggenomen.
 
Hawkins was no stranger to an over-dosing behavior, and - it is true - he was in Colombia, which, all stereotypes aside, is a real thing when it comes to coke. So it would be a believable outcome. It is only the fact that they are rushing with these discoveries in a way that is very rarely done, that makes me suspicious. Maybe there's an alternative explanation [mRNA] that they need to evade at all costs? 🔥🔥🔥



Mike
 
Ik heb helemaal geen last van die zomertijd. Ik ga gewoon slapen en als ik wakker ben zet ik de klok een uur vooruit. Heb ik dan een uur minder in m’n bed gelegen? Verder eet ik wanneer ik trek heb en ga ik slapen als ik moe ben. Nu nog eruit komen wanneer ik zin heb. 😂
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.670
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan