COVID vaccinatie bijwerkingen



AD.jpg

In totaal werden er vorig jaar 17.842 ongelukken geturfd waarbij een of meer ernstig gewonden vielen. Ook het aantal ongevallen met blikschade steeg in 2021 ten opzichte van 2020 met bijna 8 procent naar 68.700 incidenten. Alleen bij de ongelukken met dodelijke slachtoffers is een lichte daling te zien van 496 naar 478.
 
Ja schat ff opletten ik bedoel die van Leon de Winter,ik word er geen wijs uit of hij nu bij Volkskrant of Telegraaf zulke stukken mag plaatsten
 
Ja schat ff opletten ik bedoel die van Leon de Winter,ik word er geen wijs uit of hij nu bij Volkskrant of Telegraaf zulke stukken mag plaatsten

Gevonden met duckduckgo zoekmachine ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Mik
Ja schat ff opletten ik bedoel die van Leon de Winter,ik word er geen wijs uit of hij nu bij Volkskrant of Telegraaf zulke stukken mag plaatsten
Dat is het zelfde, je tikt de titel in en bingo. Zo simpel

Ik had het nummertje verschil niet gezien
 
  • Leuk
Waarderingen: Mik

Bijwerkingencentrum Lareb ontvangt momenteel zo'n duizend meldingen per dag van mensen die een reactie krijgen na de boosterprik. Op sommige dagen is de piek met meldingen hoger, tot zo'n 2500. Dat zijn er meer dan vorig jaar op het hoogtepunt van de vaccinatiecampagne, "maar dat komt mogelijk ook doordat er nu meer mensen tegelijkertijd geprikt worden", zegt Agnes Kant, directeur van Lareb.


 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.743
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan