COVID vaccinatie bijwerkingen

Heeft de ivm bij je zus niet net wat teveel gedaan,


Is mij idee maar, zelfs bio in Nederland is van Bayer troep, ik heb nu bio uit de grond bemest met stront 🤣🤣🤣
ben ik met je eens en zeker wat je als "BIO" in de supermarkt haalt. Wij halen vaak groente bij een zorgboerderij die samenwerkt met Udea en zelf grote kassen en lap grond hebben waar veel groenten af komen. Enne, stront is altijd goed he, vroeger, toen mijn opa de moestuin deed werd het bijna als goud beschouwd.

En voor wat betreft de IVM bij mijn zus, dat weet ik niet. Mijn zwager knapte heel snel op, daar ontdekten ze dus een longembolie. Ze hadden beiden erg benauwd. Zwager kreeg bloedverdunners en ging daarna snel beter. Mijn zus kreeg AB en had volgens ik denk ook bloedverdunners moeten krijgen. Waarschijnlijk ook kleine bloedklontjes teveel bij de longen, maar iig niet zichtbaar geworden door onderzoek. Tja en met wie zijn ze omgegaan, hoor ook van mensen die ik persoonlijk spreek dat ze last hebben van degenen die zich prikken (shedden) en op het houtbouwpark (ze wonen in een chalet), hoe zit het daar, straling enz... Geen idee maar vond het echt heel vreemd dat ze zo ziek zijn geweest.
 
Zij eet redelijk gezond, vaak bio, rundvlees van graaskoe, roomboter enz. Niet geprikt, geen medicatie. Vroeger wekelijks migraine en heeft ze kompleet opgelost jaren geleden al door gezondere lifestyle. Ik was erg ongerust voor haar en had niet idee dat ivm wat deed. Hoe graag ik dat ook wilde.
Wel een buurvrouw geholpen met ivm, en een mix van essentiele olie om direct keelpijn te knechten, nog een krachtige blend ter ondersteuning immuunsysteem. Niet geprikt, doodziek. Ik zeg waar heb je allemaal last van... je kan beter vragen waar heb ik geen last van, keelpijn, hoofdpijn, snot, spieren, koortsig, hondsberoerd en was op bed. Volgende dag al 75% beter. En ja, dat weet ik dat mijn "prutjes" dat kunnen omdat ik al geruime ervaring heb daarmee voor er ivm was 😊🤪

Kan het zijn dat de detox te hard ging? Dit vertoont immers vaak dezelfde symptomen.
 
Kan het zijn dat de detox te hard ging? Dit vertoont immers vaak dezelfde symptomen.
ik denk dat dat wel mee viel, dit schreef ze me: Ik ben met 1 begonnen in september denk. .Dan een 2 daarna 3 gestopt een week. En zo weer op nieuw en ik vergeet het ook nog weleens.
 
  • Leuk
Waarderingen: Heks
Bob Saget was nooit leuk. Maar voor mij hoefde hij daardoor nog niet dood. RIP.

Mike
Iedereen gaat een keer dood.

De oorzaak weten we niet en de leeftijd is niet heel erg ongewoon. Ik snap de vermelding van dit overlijden op dit forum dan ook niet zo goed.
 
Must see!
========

Neuroloog Jan Bonte: “Hoeveel boosters durf je je kind te geven?” “De kans op een hartspierontsteking na de 2e injectie is 4x zo groot dan na de 1e injectie. De kans bij een 3e booster zou nog weleens veel hoger kunnen zijn." #VaccinatieSchade #boosterprik

 
Iedereen gaat een keer dood.

De oorzaak weten we niet en de leeftijd is niet heel erg ongewoon. Ik snap de vermelding van dit overlijden op dit forum dan ook niet zo goed.
De beste man was gevaccineerd. Zoals bij zovelen weten we de exacte doodsoorzaak niet, maar het begint nu wel op te vallen hoeveel geprikten ons ontvallen op relatief korte termijn.

Mike
 
(Ter waarschuwing, rond 2 minuut 30 komt er een foto van een overledene en een hart voorbij)

Hij legt uit hoe het tot myocarditis kan komen.




 
"433 Atleten Hartstilstand, Ernstige Aandoeningen, 256 Doden, Na COVID Prik.

Hier is een niet-uitputtende en voortdurend groeiende lijst van voornamelijk jonge atleten die in 2021 ernstige medische problemen kregen nadat zij een of meer COVID-vaccins hadden gekregen.


Geen van de clubs wil deze informatie bekendmaken. Geen van hun sponsors wil het onthullen. De spelers hebben te horen gekregen het niet te onthullen. De meeste van hun familieleden willen er niets over zeggen. Geen van de media stelt deze vraag.

Wij hebben grote waardering voor de atleten die in deze lijst worden genoemd en die hebben bevestigd wat er met hen is gebeurd, zodat de waarheid bekend kan worden. Zij geven om hun medesporters, ook al geven de clubs, hun sponsors, de media en de politici meer om geld."


1641908069442.png
 
Iedereen gaat een keer dood.

De oorzaak weten we niet en de leeftijd is niet heel erg ongewoon. Ik snap de vermelding van dit overlijden op dit forum dan ook niet zo goed.
Was gevaxxed en geboosterd, dd 13/12
Daarnaast, zie ander topic ivm Oranges, Orange County.
 
  • Thanks
Waarderingen: Heks

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.839
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan