COVID vaccinatie bijwerkingen



Schokstatistiek: 10% oversterfte in Duits COVID-19 vaccinatiejaar​

Het Bureau voor de Statistiek van de Bondsrepubliek Duitsland meldt een sterfteoverschot van 10% ten opzichte van de gemiddelde waarde van de voorgaande jaren in Duitsland. Dit is schokkend. En de oversterfte kan niet verklaard worden door Corona. De mainstream media zwijgen hierover. Toen journalist Boris Reitschuster vroeg naar de schokstatistiek, gaf het ministerie van Volksgezondheid slechts een nietszeggend antwoord. In ieder geval waren er minder Corona-sterfgevallen, zeiden ze trots. Goed dan. Het feit is: Vaccinatiecritici verwachtten deze ontwikkeling. Nu is het aantoonbaar hier, schrijft Wochenblick.at.​

  • Maandenlang geruchten over stortvloed aan sterfgevallen na vaccinaties.
  • Nu blijkt uit de statistieken dat de Duitse oversterfte in het vaccinatiejaar 10% boven het gemiddelde van voorgaande jaren ligt.
  • De Duitse regering heeft geen antwoord.
  • Geen interesse van de mainstream media en de overheid: het belangrijkste is geen Corona.
  • UK: Medici wijten oversterfte aan Corona-beleid.
  • Duitsland: meer kinderen op intensive care sinds COVID-19 kindervaccinaties.
 
Artikel van Maurice de Hond
https://www.maurice.nl/2021/10/23/laat-geen-gewonde-soldaten-achter-op-het-slagveld/

Samenvatting van het artikel​

Een heel bijzonder gesprek van Dr. Campbell met de 29-jarige mountainbiker Kyle, die hartklachten kreeg na zijn tweede vaccinatie. Zowel de beschrijving van zijn ervaringen als zijn conclusie "dat hij zich voelt als een gewonde soldaat, die achtergelaten wordt op het slagveld" zouden veel mensen aan het denken moeten zetten. Zeker in het licht van cijfermatige ontwikkelingen.
 
Collega schrijft net dat zijn schoonmoeder met een hartinfarct in het ziekenhuis beland is. Zijn vrouw werkt in de verpleging op de corona-afdeling in een ziekenhuis. Hardop zei mijn collega eerder waar ik, voorheen openlijke antivaxer (nu hou ik mijn mond liever daarover), bij was, dat er alleen ongevaccineerden op de corona-afdeling belanden.
 
De andere krant

 
Ik kijk tegenwoordig regelmatig op FB het account van mijn vrouw. iemand deelt wel eens wat van mij en ff kijken of iedereen nog leeft. Vanmorgen een melding dat ze nog gezellig een pilsje hadden zitten drinken afgelopen zondag en nu is het er 'ineens' niet meer. Met 'ineens' kan je een redelijk vermoeden hebben.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.754
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan