COVID vaccinatie bijwerkingen

Korte Frans is waarschijnlijk familie van lange Frans , ik vind de bijdrage erg irritant van deze persoon !!! Idd troll alert!!
 

Lareb: meldingen van menstruatieklachten na vaccinatie blijven binnenstromen​

Bij het bijwerkingencentrum Lareb komen nog steeds meldingen van vrouwen die last hebben van menstruatiestoornissen, en tal van andere klachten, na het toedienen van het coronavaccin. Begin oktober hadden bijna tienduizend vrouwen een probleem doorgeven, twee weken later staat de teller inmiddels op zo'n veertienduizend.



"Vaak is zo'n menstruatiestoornis tijdelijk", vertelt Kant. "Veel factoren kunnen invloed hebben op je menstruatie. Een infectie, stress een griepje. Je immuunsysteem en hormonen kunnen wel reageren op het vaccin. Als je denkt dat er iets aan de hand is ga dan naar de huisarts."
De angst dat je van het vaccin onvruchtbaar zou kunnen worden of dat er een verhoogde kans op een miskraam wil Kant graag wegnemen. "Miskramen zijn er altijd, maar dat zijn er nu absoluut niet meer dan normaal. En dit is niet iets wat we aan het vaccin kunnen linken. Ik wil nadrukkelijk zeggen dat de menstruatieproblemen niets te maken kunnen hebben met onvruchtbaarheid."
 
Mijn nichtje, van 19 / 20, had vorige week klachten die leken op een blindedarmontsteking. Bij onderzoek in het ZH is ze met spoed geopereerd aan een scheurtje in de eierstok. Ik hoorde later pas dat ze vaxed was, wist dat niet. En dan vraag je je toch af of.....
MGGC.

Mike
 
via Linkedin, dat tegenwoordig vol staat met overlijdens van (jongen)mensen.

Weer zo'n mysterieuze collapse:-(


1634721730571.png
 
Ik weet van 1 vrouw die mij aansprak na een lezing wegens 'prikspijt'. Zij is inmiddels 'plotseling overleden'. Bij een andere lezing hoorde ik van iemand die op de IC in coma werd gehouden aan de beademing en dus geen IVM meer kon worden toegediend, ook niet stiekem. Deze persoon is er inmiddels ook niet meer. Weer een andere persoon werd geisoleerd in het ziekenhuis omdat ze weigerde aan alle protocollen mee te doen en haar zoon, die zij nota bene het leven geschonken heeft (!), liet haar volledig in de steek. Zij is nu ook dood, ze wilde niet meer verder leven. Zomaar 3 trieste verhalen als onderdeel van de stille genocide die nu gaande is.😢

Mike
 
Ik ben lid van een zanggroep van 20 m/v en oefenen in een geventileerde ruimte. Ben de enige niet ingeënte.
Hoe zit het met shedding van de synthetische spike eiwitten die zij uitblazen?
Is dat erg schadelijk voor mij?
Ik slik 4 IVM /dag bij 70kg.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.601
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan