COVID vaccinatie bijwerkingen

Inmiddels wordt wel duidelijk dat hevige opwinding of stresss fataal kan zijn voor gevaxten. Dat wordt nog wat als de pleuris uitbreekt deze dark winter, verwacht plotselinge mass die-off!

Mike
 
Inmiddels wordt wel duidelijk dat hevige opwinding of stresss fataal kan zijn voor gevaxten. Dat wordt nog wat als de pleuris uitbreekt deze dark winter, verwacht plotselinge mass die-off!

Mike
Merk dat de laatste tijd al, plotselinge dood duikt wel erg vaak op in de overlijdensberichten in de krant.
Betreft bijwerkingen;
De schoondochter van een vriend van mijn vader heeft het vaxx gehad en voelt zich sindsdien niet lekker. In haar hele lichaam ‘onverklaarbare ‘ pijn.

collega van mijn zus heeft geen gevoel meer in haar hand na het vaxx.
 
Dan te bedenken dat dit "overheidscijfers"zijn. Hoeveel % is daadwerkelijk gemeld of in de registratie meegenomen.
 
Ik zie bij mij in de stad bijna elke dag wel.zo'n spoedambulance, je weet wel: een gewone auto, niet zo'n ambulancebus.

Mike
Is mij ook opgevallen. Een auto van rijkswaterstaat met sirene die hetzelfde klinkt als een ambulance. En de echte ambulances die ik best veel zie de laatste tijd rijden gewoon zonder sirene.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.600
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan