COVID vaccinatie bijwerkingen

Kwan ik tegen op TG.

De vraag die ik graag beantwoord zou zien is of er ongevaccineerden zijn met long covid? Denk het niet, maar ja.

En hebben jullie wel eens van een covid knie gehoord:)

Bekijk bijlage 15885
Ja, ik ken er 1, roept enerzijds dat de griep is hernoemd en anderzijds om de haverklap dat door ¨longcovid¨ nog niet alles kan doen. Te weinig energie enzo. Inmiddels al ruim een jaar zo.
 
Ik ben een beetje ziekies geweest gedurende de Covid-time. Ik heb er ergens over bericht.
Maar als je een beetje ziekies bent en niet naar de huisarts gaat en geen test doet weet je dus niet wat je hebt. Het voelde een beetje grieperig/verkouden, 1 dag wat koorts, een paar dagen rustig aan uitgeziekt en Ivermectine geslikt. Ikheb me geen moment ongerust gemaakt.
 
Ik ben een beetje ziekies geweest gedurende de Covid-time. Ik heb er ergens over bericht.
Maar als je een beetje ziekies bent en niet naar de huisarts gaat en geen test doet weet je dus niet wat je hebt. Het voelde een beetje grieperig/verkouden, 1 dag wat koorts, een paar dagen rustig aan uitgeziekt en Ivermectine geslikt. Ikheb me geen moment ongerust gemaakt.
De enige juiste manier om er mee om te gaan!!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.171
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan