COVID vaccinatie bijwerkingen

Benieuwd wanneer dat op nu punt nl komt te staan....

Al die jongetjes en meisjes die daar werken zullen misschien ook wel eens vadertje en moedertje willen spelen, (als ze de geiligheid wint van hun klimaat angst)
Nee dat willen ze niet, die weten nog niet wat ze zijn man vrouw of geestelijk gestoord, dan komt daarna probleem 2, de Soy boys hebben een micro penis en krijgen een vlo nog niet zwanger, de vrouwen of wat daar voor door moet gaan moeten op zoek naar een man (zonder vax) en die kijken wel uit.....
Kortom ze moeten iets met batterijen kopen en wel snel, de komende ai dildo's zetten het zelfs op een lopen. 😂😂😂😂😂😂
 
Nee dat willen ze niet, die weten nog niet wat ze zijn man vrouw of geestelijk gestoord, dan komt daarna probleem 2, de Soy boys hebben een micro penis en krijgen een vlo nog niet zwanger, de vrouwen of wat daar voor door moet gaan moeten op zoek naar een man (zonder vax) en die kijken wel uit.....
Kortom ze moeten iets met batterijen kopen en wel snel, de komende ai dildo's zetten het zelfs op een lopen. 😂😂😂😂😂😂
Ja ok, nu nl is een hele rare sub cultuur maar er zijn natuurijk ook jongeren zat die zich in de luren hebben laten leggen door de prik en straks met de gebakken peren zitten. Te triest voor woorden denk ik.

Het zijn heus niet allemaal gember neutrale tegenwoordig. Dat maakt de tv ervan..
 
Ja ok, nu nl is een hele rare sub cultuur maar er zijn natuurijk ook jongeren zat die zich in de luren hebben laten leggen door de prik en straks met de gebakken peren zitten. Te triest voor woorden denk ik.

Het zijn heus niet allemaal gember neutrale tegenwoordig. Dat maakt de tv ervan..
Je hebt het over de jongens en meisjes van nu.nl....
Ja er zullen er genoeg zijn die nog een zware tijd krijgen en misschien al hebben omdat ze op wip vakantie moesten of de kroeg in, helaas hebben ze niet opgelet wat er toen al rond ging op diverse internet kanalen, so tough luck
 
Je hebt het over de jongens en meisjes van nu.nl....
Ja er zullen er genoeg zijn die nog een zware tijd krijgen en misschien al hebben omdat ze op wip vakantie moesten of de kroeg in, helaas hebben ze niet opgelet wat er toen al rond ging op diverse internet kanalen, so tough luck
Wie weet. Er was laatst meen ik ook een post van Mike D. & Mike A. over herstellend vermogen. En zij (jeugd) kunnen nog gaan inzien dat 🙏 een optie is en wij (ouderen) kunnen uitzoeken wat bedoeld wordt met “Voorwaar, voorwaar, Ik zeg u: Wie in Mij gelooft, zal de werken die Ik doe, ook doen, en hij zal grotere doen dan deze, want Ik ga heen naar Mijn Vader” (Johannes 14:12).
 

Een van de belangrijkste doelen van de film is om een platform te bieden waar de gewonden door het vaccin hun verhaal kunnen vertellen. Hoewel de film maar 55 minuten duurt, maken we kennis met niet minder dan acht mensen die ernstig gewond zijn geraakt door ofwel de Pfizer- ofwel de AstraZeneca-vaccins.

Terwijl de slachtoffers van COVID-19 voornamelijk bestaan uit senioren en mensen met comorbiditeiten, zijn de slachtoffers van de COVID-19-vaccins vaak jong en gezond. De tragedie hiervan is zichtbaar: de meeste van de door vaccinatie gewonden die in de documentaire worden geprofileerd, liepen in de eerste plaats heel weinig risico op de ziekte.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.472
Berichten
501.603
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan