COVID vaccinatie bijwerkingen

[Doorgestuurd van Kristel Bouché]
Hallo , hier even mijn verhaal over mijn 17-jarige dochter …
Na boosterprik heeft mijn kind gezichtsverlamming,spasmen in haar hoofd en oog dat reeds 9maanden dicht is en zicht verloren 🥲🥺 dit allemaal linkergezichtshelft . Reeds 18 artsen oa neuroloog, neurochirurg ,… niemand dat een diagnose kan stellen 😔 “nog nooit gezien “ mijn kind is op van zware zenuwpijnen en spasmen pijnen … medicatie 7 pillen/dag om haar pijnvrij te krijgen en maandelijks infuusbehandelingen “ pijnbestrijding “ niets helpt … zijn nu in handen van een professor en er komen nog onderzoeken!dit reeds 9 maand 🥺 kan niet naar school ,concentratie problemen,geheugenverlies , moe ,… zo machteloos … wat nu ? Toekomst van mijn kind ? Diploma ? Zucht 😮‍💨 kon ik de tijd maar terug draaien 😢
Grtjs van een verdrietige machteloze mama
Veel moed voor iedereen 🍀🍀🍀
 
[Doorgestuurd van Kristel Bouché]
Hallo , hier even mijn verhaal over mijn 17-jarige dochter …
Na boosterprik heeft mijn kind gezichtsverlamming,spasmen in haar hoofd en oog dat reeds 9maanden dicht is en zicht verloren 🥲🥺 dit allemaal linkergezichtshelft . Reeds 18 artsen oa neuroloog, neurochirurg ,… niemand dat een diagnose kan stellen 😔 “nog nooit gezien “ mijn kind is op van zware zenuwpijnen en spasmen pijnen … medicatie 7 pillen/dag om haar pijnvrij te krijgen en maandelijks infuusbehandelingen “ pijnbestrijding “ niets helpt … zijn nu in handen van een professor en er komen nog onderzoeken!dit reeds 9 maand 🥺 kan niet naar school ,concentratie problemen,geheugenverlies , moe ,… zo machteloos … wat nu ? Toekomst van mijn kind ? Diploma ? Zucht 😮‍💨 kon ik de tijd maar terug draaien 😢
Grtjs van een verdrietige machteloze mama
Veel moed voor iedereen 🍀🍀🍀
Heel sneu maar ja, je wilt toch gewoon op vakantie hè 😏 zit je dan met je lamme bek een paar maanden later.
 
De cijfers van de vaccinatieschade zijn nu al heel erg maar ik hou mijn hart vast voor op de lange termijn 😖
 
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.187
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan