COVID vaccinatie bijwerkingen

Vreselijk voor iedereen die getroffen wordt. Dit is wat haar partij nastreeft: dat het zo moeilijk is om aan een vaccinatie te komen. Zegt niets over haar status. Bijwerkingen zijn wel: spontaan terukerende (agressieve) kankers.

Nouja, Sazias was volgens mij wel een belangrijke spreekbuis op het gebied van gezondheid voor die partij (50 plus).
Tja ze was echt aardig, en al wat meer open minded misschien, maar het is niet zo dat als iemand aardig is en al wat meer open minded dat die persoon dan echt al zichzelf kan redden helaas. Je gunt aardige mensen een leven, maar ja, dan moeten ze zelf ook meewerken.
 
Zij was volgens mij best wel bewust bezig met alternatieve behandeling van kanker.
Misschien al wel voor ze darmkanker kreeg: al meer dan 10 jaar geleden.



Dus dan denk je toch niet dat die zich ook nog heeft laten coronavaxxen of met chemo o.i.d. heeft laten behandelen, maar ja je weet het niet.

Dus wel chemo in elk geval, niet te geloven: https://weekbladparty.nl/leonie-sazias-ik-heb-nog-steeds-chemo/

Er zijn ook mensen die absoluut geen coronaprik willen en die bijv. nog steeds overwegen misschien wel een chemootje te nemen in geval van kanker.

Ik kende Henk Trentelman, heb een hoofdstuk in zijn boek geschreven over bodembehandeling. Henk kreeg 6 maanden van zijn artsen, maar leefde uiteindelijk nog 16 jaar. Hij heeft alle alternatieve kankerbehandelingen onder de zon ondergaan, maar koos aan het eind toch voor regulier. Dat is zijn eind geworden. Het lijkt er op dat Sazias eenzelfde weg heeft gevolgd.

Mike
 
Ik heb me gelukkig uit dat Coronaprikregister uit kunnen schrijven voor wat het waard is. Eigenlijk zou er een meer pro-actief prik-me-niet-register moeten komen zodat we geen schadelijke farmapropaganda meer hoeven krijgen.
 
O dat is waar ja. Voor zolang het duurt.
Ik begreep dat de vervolg prik alleen zijn had als je de hele serie al compleet had qua prikken, ik ga er maar van uit dat ze nu dus niemand meer per brief uitnodigen en dat iedereen (gezond <65) het zelf moet regelen.

Mijn moeder (86) had wel een serie uitnodigingen op de mat
 
Ik begreep dat de vervolg prik alleen zijn had als je de hele serie al compleet had qua prikken, ik ga er maar van uit dat ze nu dus niemand meer per brief uitnodigen en dat iedereen (gezond <65) het zelf moet regelen.

Mijn moeder (86) had wel een serie uitnodigingen op de mat
Is je ma eerder gezwicht voor die prikken of niet?
 

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.729
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan