COVID vaccinatie bijwerkingen

Aan de andere kant, de 'vaccins' zorgen wel voor een versnelde veroudering. Ergens hebben ze nog gelijk ook.

Mike
 
Leefstijl is inderdaad de belangrijkste oorzaak van kanker. Daar reken ik ook stress onder, wat een ware killer is. Dus je hebt heel veel zelf in handen, maar niet alles. Mocht je toch kanker krijgen, zie dan af van reguliere behandeling. Met chemo heb je bv maar 2-3% overlevingskans. Je gaat kotsend ten onder. De enige die er beter van wordt, is Big Pharma. Voor hen is een kankerpatient €300K waard. Dat vitamine C, intraveneus toegediend, vele malen effectiever is, mogen we van artsen en KWF niet weten.
 
Leefstijl is inderdaad de belangrijkste oorzaak van kanker. Daar reken ik ook stress onder, wat een ware killer is. Dus je hebt heel veel zelf in handen, maar niet alles. Mocht je toch kanker krijgen, zie dan af van reguliere behandeling. Met chemo heb je bv maar 2-3% overlevingskans. Je gaat kotsend ten onder. De enige die er beter van wordt, is Big Pharma. Voor hen is een kankerpatient €300K waard. Dat vitamine C, intraveneus toegediend, vele malen effectiever is, mogen we van artsen en KWF niet weten.
Ja @Pieter1618242655 die reguliere kankerbehandelingen dat zijn de mindfucks van de eeuw.

Veel mensen worden met hun klachten eerst nauwelijks serieus genomen bij artsen meestal. Dan als het enorm uit de klauwen aan het lopen is, dan krijgen mensen geen bedenktijd en moeten gelijk morgen instappen voor de meest schadelijke behandelingen. En dan gaat de tumor dood en de patient ook zowat. En dan is die patient zogezegd schoon, maar ondertussen totaal kapot gemaakt van binnen. En dan na een tijdje komen de uitzaaiingen. En dan een snelle dood. Of mensen gaan nog mee in allerlei experimentele behandelingen. Verschrikkelijk.

Helemaal met je eens dat die leefstijl het probleem is. Mensen willen korte termijnoplossingen: terwijl een leefstijloplossing vraagt van mensen een totaal nieuwe mindset. Maar vaak staan ze daar niet voor open.
 
Laatst bewerkt:
Is dat ook wat Leonie Sazias is overkomen? Zij was kankerpatient.


Mike
Zij was volgens mij best wel bewust bezig met alternatieve behandeling van kanker.
Misschien al wel voor ze darmkanker kreeg: al meer dan 10 jaar geleden.



Dus dan denk je toch niet dat die zich ook nog heeft laten coronavaxxen of met chemo o.i.d. heeft laten behandelen, maar ja je weet het niet.

Dus wel chemo in elk geval, niet te geloven: https://weekbladparty.nl/leonie-sazias-ik-heb-nog-steeds-chemo/

Er zijn ook mensen die absoluut geen coronaprik willen en die bijv. nog steeds overwegen misschien wel een chemootje te nemen in geval van kanker.
 
Laatst bewerkt:
Vreselijk voor iedereen die getroffen wordt. Dit is wat haar partij nastreeft: dat het zo moeilijk is om aan een vaccinatie te komen. Zegt niets over haar status. Bijwerkingen zijn wel: spontaan terukerende (agressieve) kankers.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.837
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan