COVID vaccinatie bijwerkingen

Wat een bizar type in die video. Ik liep vanmiddag door het centrum van Nijmegen een verwarde vrouw tegen het lijf op veel te grote badslippers, echt ggz materiaal zeg maar. Maar dat valt in het niets met wat ik hier zie, ook nog een mondkapje gespot.
 
Hier (BE) zijn er wachtlijsten om geholpen te worden bij psychische problemen. En veel psychiaters hebben een patiënten-stop, omdat ze de toestroom niet meer aan kunnen. Die vertelde een vriendin. Dus niet enkel lichamelijke ongemakken na de prikjes? Het 'lost forever' krijgt een heel nieuwe bijklank voor me .....
 

An investigation is to be carried out into the number of newborn baby deaths in Scotland.
The Scottish government has ordered the review of neonatal death rates after two spikes over a six-month period. Both increases were larger than what would normally be expected.
At least 18 babies under four weeks old died in March. That came after at least 21 babies died in September last year.
 
Misschien was het toch meer een vorm van epilepsie van wat ik er later over las: dat rondtollen en dan in elkaar zakken
 
Wat een bizar type in die video. Ik liep vanmiddag door het centrum van Nijmegen een verwarde vrouw tegen het lijf op veel te grote badslippers, echt ggz materiaal zeg maar. Maar dat valt in het niets met wat ik hier zie, ook nog een mondkapje gespot.
Ik denk dat je Ma Flodder bent tegengekomen (of liep die steeds op kaplaarzen?)
 
Hier (BE) zijn er wachtlijsten om geholpen te worden bij psychische problemen. En veel psychiaters hebben een patiënten-stop, omdat ze de toestroom niet meer aan kunnen. Die vertelde een vriendin. Dus niet enkel lichamelijke ongemakken na de prikjes? Het 'lost forever' krijgt een heel nieuwe bijklank voor me .....
Nog nooit zal er door zo velen zoveel gevraagd gaan worden aan zo weinigen.
Zijn we er klaar voor?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.923
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan