COVID vaccinatie bijwerkingen

Wij hebben de taak als Wachter op de Muur (Watcher on the Wall; Ezekiel 3;17-19 + Ezekiel 33;6) te waarschuwen voor gevaar. Doen we dat niet hebben wij tzt een lastig gesprekje met God.

De oude vriendenkring verstootte deze wachter die het oncomfortabele onaangename nieuws (de spiegels) bracht. Zij hadden alleen emotie en propaganda en geen enkele vorm van eigen onderzoek of feiten. Met famile is communicatie beperkt tot 'alleen over koetjes-en-kalfjes en het weer'. De laatste is inmiddels afgevallen want foutje ... "oh dan gaat hij het over weeragenda & chemtrails homocumulus-manmade-shit hebben". Koeien en kalveren wordt ook al listig ..... 😂. Stel je voor dat hij over CO2 begint.

De zus van je man vraagt nog om bewijs. Dat is op zich positief ... er wordt nagedacht. Er zit al een zaadje geplant (no fun intended) dat die prikjes niet zo goed zijn. Gewoon bewijs sturen. Wat ze ermee doen of van vinden is hun verantwoording. Velen vragen niet eens om bewijs of (nadere) informatie. Je ziet nog net "TILT" (van die flippermachines van vroeguh) in de oogjes en ze draaien zich om en lopen weg zonder iets te zeggen.

Heb ik bewijs, zal ik het geven. Ik blijf waarschuwen al schopt de laatste uit de oude kliek me er uit. Een paar jaar gelden ging ik discussies aan. Nu alleen op inhoud. Als zij met discussie bedoelen: emotie, napapagaaien mainstream, zonder eigen onderzoek, geen feiten ... de mazzel. De verantwoordelijkheid voor hun eigen onderzoek (of het niet willen onderzoeken) hoort niet bij mij. Complotroepen, fakenieuws roepen, 'speculaties' roepen, bewijslast naar mij verleggen... = eigen keuze, eigen verantwoording.

Ik ga er minder drammend (zo'n doorlopen stadium van frustratie en ongeloof) in dan voorheen ... de gezamenlijke vijand verslaan is belangrijker. Mensen hebben onderzoeksplicht en vrije keuze om dat niet te doen. Ik verplicht niets (mag dat ook niet; dwingen is ook volgens natuurlijke wetten verboden, al zou ik soms graag iemand even flink wakker willen schudden... letterlijk). De rest is eigen verantwoording (hoe triest dat uiteindelijk ook is/wordt voor iedereen).
Helemaal mee eens!
Ik heb haar de artikelen en statistieken doorgestuurd maar nog geen reactie, het was best veel dus ik denk dat ze de tijd ervoor neemt wat prima is.
 
Gewoon alle lichaamssappen: maar ik zou er niet te spastisch over doen. Ik zou gewoon geen relatie aangaan met iemand die zich heeft laten prikken omdat het meestal een bewustzijnskloof inhoudt wat echt trekken aan een dood paard wordt. Zo heb ik een wappievriendin met sinds kort een relatie met iemand die geprikt is en die daar overigens ook extra lichamelijke klachten aan over hield. Ik vind het wreed voor haar hoezeer ze niet voor zichzelf kiest nu. Het is niet te doen om iemand die geprikt is dingen in het algemeen aan het verstand te peuteren: deze wil dan wel geen prikken meer maar voor de rest is hij echt totaal niet wakker. Vriendin is al jaren klaarwakker maar begeeft zich veel tussen dombo’s niet omdat ze dom zijn maar ze is extravert en een avonturier en doemens.
haha zo herkenbaar dit verhaal
 
Trekken aan een dood paard, wanneer je een relatie aangaat met iemand die geprikt is, het lang niet voor jezelf durven kiezen, de bewustzijnskloof, enz enz. Het hele verhaal.
 
Mensen die zich hebben laten prikken, zullen 99,9% zeker niet toegeven dat ze daar niet goed aan hebben gedaan. Pas als ze er echt niet meer omheen kunnen, zullen ze dat toegeven. Inmiddels geeft het RIVM zelfs toe dat de prikjes geen bescherming bieden. Het is dus een grof schandaal dat een Kuipers deze gevaarlijke gentherapie blijft promoten. En het merendeel van de TK zwijgt weer in alle toonaarden. Stem ze weg, stem FvD.
 
Mensen die zich hebben laten prikken, zullen 99,9% zeker niet toegeven dat ze daar niet goed aan hebben gedaan. Pas als ze er echt niet meer omheen kunnen, zullen ze dat toegeven. Inmiddels geeft het RIVM zelfs toe dat de prikjes geen bescherming bieden. Het is dus een grof schandaal dat een Kuipers deze gevaarlijke gentherapie blijft promoten. En het merendeel van de TK zwijgt weer in alle toonaarden. Stem ze weg, stem FvD.
Op de radio blijven ze er ook reclame voor maken om die prik te halen en als de 60plus mensen zijn geweest, vertellen ze er doodleuk bij dat daarna iedereen vanaf 12jr de prik kan halen. Misdadigers!
 
Trekken aan een dood paard, wanneer je een relatie aangaat met iemand die geprikt is, het lang niet voor jezelf durven kiezen, de bewustzijnskloof, enz enz. Het hele verhaal.
Ik zag weer dat je eenzelfde mbti-profiel hebt als ik. Zou me niet verbazen waarom mijn beschrijving voor jou alleen al daarom hout snijdt. We kijken misschien ongeveer al snel hetzelfde de wereld in. Ik heb nog twee INFPs in mijn vriendenkring: en ik hoef weinig te doen om hen te begrijpen en andersom. De vriendin om wie het gaat is een ENFP trouwens. Ze lijkt een soort van verslaafd aan leuke dingen doen vanuit mijn optiek. Een echte levensgenieter. En wij botvieren bij elkaar het wappiestukje al heel wat jaren. Vroeger was het alleen makkelijker met niet-wappies omgaan. Het voelde niet als een probleem. Nu is dat heel anders.
 
Laatst bewerkt:

Mike
Ja Mike, het blijft preken voor eigen parochie. De ongeprikten, zoals wij, weten het. En laten dat dus nooit doen. De geprikten willen het niet weten. Blijven alles ontkennen.

Brrrr herhaling van zetten. Zou het ooit weer normaal worden?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.645
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan