COVID vaccinatie bijwerkingen

Ze zei verder dat er jaarlijks zo’n 48 gevallen van leukemie worden gemeld bij het VAERS, dat bijwerkingen van vaccins in de Verenigde Staten bijhoudt. “Dat zijn er nu al 229.”
In de afgelopen 31 jaar zijn er 317 gevallen van myocarditis gemeld bij het VAERS. “Dit jaar: 1113.”
 
Mijn moeders vriendin haar kleinzoon heeft een einde aan zijn leven gemaakt vorige week hij zag het niet meer zitten , kon door de tijd waarin we zitten Niet meer aan hij werd slechts 21 jaar , erg zwaar voor de moeder en nabestaanden van de jongen ,de vader was al 10 jaar geleden overleden .
 
Vreselijk. Dit is het werkelijke dodelijke virus. Laten we hopen dat hij aan de andere kant de inzichten krijgt die hij hier niet had.

Mike
 
en dan nog het volgende mijn moeders directe buurvrouw , haar moeder was genezen van borstkanker ( wel operatie , chemo , bestraling) na de prikken werd ze snel niet lekker en de kanker blijkt nu geheel uitgezaaid te zijn met een grote tumor in het hoofd , denk zelf dat er een verband is , de vader van haar man excact hetzelfde plots ziek en kanker geconstateerd en ook gevaccineerd , nu overleed vrijdag zijn oma ook plotseling aan een hartstilstand pas 80 geworden en altijd vitaal woonde nog zelfstandig , een tragedie daar in de familie , wel belastend voor mijn moeder die ik Gisteren in tranen aantrof
 
Gisteren was ik bij de kringloop en trof daar 2 prachtige petroleum stelletjes aan en een mooi oud stalen vergiet , de man achter de kassa zei : wat een leuke oude spulletjes komen niet heel veel langs , ik zei ja pareltjes ! Ik ga de spulletjes lekker gebruiken , kom binnenkort nog maar eens langs zei de man want de spullen in de opslag puilen uit , we hebben zoveel woningen mogen leeghalen, ik snap het wel dit zijn de gefucsineerden die overleden zijn , erg droevig, de één zijn dood is de ander zijn brood dacht ik later , toch droevig maar het is OORLOG !
 
ik kreeg net berichtje van mijn zus. Zusje van mijn zwager, haar partner heeft herseninfarct gehad. Hij was al onder behandeling voor jicht, zeer hoge bloeddruk, en nog wat. Hij was op bloedverdunners. Vanwege 1 van zijn aandoeningen van de bloedverdunners afgehaald (bloeddruk) en nu in ziekenhuis in coma en 1 kant verlamd. Ze zag hem heel snel achteruit gaan en in coma glijden. Dus eigenlijk werd hij nog beschermd door de bloedverdunners. Hij is nog niet zo lang met pensioen, heeft de prikken gehad. Hij had voor zijn pensionering een zeer hoge functie bij de politie in midden nederland.
 
ik kreeg net berichtje van mijn zus. Zusje van mijn zwager, haar partner heeft herseninfarct gehad. Hij was al onder behandeling voor jicht, zeer hoge bloeddruk, en nog wat. Hij was op bloedverdunners. Vanwege 1 van zijn aandoeningen van de bloedverdunners afgehaald (bloeddruk) en nu in ziekenhuis in coma en 1 kant verlamd. Ze zag hem heel snel achteruit gaan en in coma glijden. Dus eigenlijk werd hij nog beschermd door de bloedverdunners. Hij is nog niet zo lang met pensioen, heeft de prikken gehad. Hij had voor zijn pensionering een zeer hoge functie bij de politie in midden nederland.
Op basis van ervaringen in mijn omgeving had ik al het vermoeden dat bloedverdunners enkele mensen gered heeft van het krijgen van ergere 'bijwerkingen' van de prik. Jouw bericht bevestigt mijn vermoeden weer.
 
ik kreeg net berichtje van mijn zus. Zusje van mijn zwager, haar partner heeft herseninfarct gehad. Hij was al onder behandeling voor jicht, zeer hoge bloeddruk, en nog wat. Hij was op bloedverdunners. Vanwege 1 van zijn aandoeningen van de bloedverdunners afgehaald (bloeddruk) en nu in ziekenhuis in coma en 1 kant verlamd. Ze zag hem heel snel achteruit gaan en in coma glijden. Dus eigenlijk werd hij nog beschermd door de bloedverdunners. Hij is nog niet zo lang met pensioen, heeft de prikken gehad. Hij had voor zijn pensionering een zeer hoge functie bij de politie in midden nederland.
UPDATE: hij is wakker, zat rechtop. kreeg mijn zus vanochtend bericht. Hij weet alleen nog niet wie hij is.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.453
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan