COVID vaccinatie bijwerkingen

Welke krant en datum?
Wellicht handig om dit ook in beeld te brengen. Als bewijsvoering zelfs noodzakelijk.
Greg van Avermaet beleeft geen goede koerszomer. De Belg kon geen potten breken in de Tour de France en ook in de Benelux Tour is de vorm niet goed. Volgens de renner van AG2R Citroƫn komt het door zijn coronavaccin, Pfizer, dat hij in juni toegediend kreeg.


Het krantenartikel van mijn post een stukje hierboven ben ik nog aan het achterhalen komt uit Nieuwsblad.be aldus een vriend van me. maar de boodschap opzich is wel duidelijk en daar ging het me om.
 
Laatst bewerkt:
Greg van Avermaet beleeft geen goede koerszomer. De Belg kon geen potten breken in de Tour de France en ook in de Benelux Tour is de vorm niet goed. Volgens de renner van AG2R Citroƫn komt het door zijn coronavaccin, Pfizer, dat hij in juni toegediend kreeg.


Het krantenartikel van mijn post een stukje hierboven ben ik nog aan het achterhalen maar de boodschap opzich is wel duidelijk en daar ging het me om.
Dank je Johnny!
De boodschap is zeker duidelijk; met als kanttekening --> voor ons.

Zie wat er alweer geschreven wordt in je link: "Van Avermaet wijst naar vaccin als oorzaak". Het ligt dus aan de wielrenner is de suggestie.
Men kan erin lezen wat hij erin wil lezen, maar de psychologie erachter is wel weer duidelijk.

Toch komt het naar buiten en dat is fijn. Het is een begin. Laat ze maar komen die berichten en dan komt ooit het moment van inzicht.
 

De film van Mike Adams / Natural News past ook hier.

In de eerste minuten benoemt Adams precies datgene wat me opvalt, te weten mensen in een soort autistische staat.
Vele jaren viel me al op dat mensen een zombie achtig uiterlijk hadden [mond open, blik leeg]. Velen daarvan slikken cholesterolverlagers.

Al enkele maanden valt me op dat de blikken van velen leeg zijn en bij velen staat de mond wijd open.
Vooral bij autorijders voor wie de handelingen misschien allemaal teveel zijn? Ze maken fout na fout.
Extra opletten dus komende tijd als je op de weg zit.

Dit alles naast andere dingen die me opvallen, zoals dat mensen enorm moe zijn. Ze vertonen symptomen van overspannenheid/burnout.

De door Adams genoemde getallen wat betreft de gevolgen van de prik, te weten 6 maanden na de prik en dat er veel doden zullen vallen na die periode, kan ik nog niet beamen. Ik vind juist dat er nog opvallend veel mensen leven; alleen de staat waarin ze dat doen verandert. Het is echter bij velen sluipenderwijs. Net zoiets als dementie of korsakov wat zich ook niet gelijk manifesteert.
 
Moeder van vriendin, in de 80, na 1e vaccin, 'corona' gehad, was erg vermoeid maar ging verder wel, nu benauwd, bij weinig inspanning, spontane wond aan het been..ivm benauwdheid opgenomen, had vocht achter de longen en verkalkte hartklep en vaten.. ze had nav.corona gebeld om de 2e prik uit te stellen. Aangegeven de 2e prik echt niet te gaan halen! Wat doen ze zichzelf toch aan!
 
een vriendin van mij ook de prik gehaald en ik neem aan ook de 2e, heb het niet gevraagd en ik begreep ook haar zus en zwager en haar hele goegemeente... Mijn zus kwam haar tegen in supermarkt en ze klaagde over een hoest van al 6 weken die maar niet overgaat... wie zal het zeggen maar verband zal ze zelf niet leggen. Ooit zei ze tegen mij, Marijan je denkt toch niet dat voeding je kan genezen van een ziekte :oops: tenenkrommend en ronduit zeer pijnlijk als ze dan ook nog zegt dat ik helemaal niet weet of onze dochter door de BMR gehandicapt is geraakt :mad:. Ik zie ze af en toe en praten over koetjes en kalfjes en dat gaat prima.
 
Mijn ouders gaan de 3de prik niet nemen, gelukkig. Nu nog hopen dat ze IVM willen nemen. Mijn vader zit sinds ongeveer een jaar aan de bloedverdunners.
 
Die bloedverdunners is ook zoiets. Volgens de artsen heb je die je hele leven nodig.
Mijn zus heeft een atack gehad, volgens mij van die verdunners. ik heb destijds eens naar de bijwerkingen gekeken.
 
DĆ© gezondheid springploeg loopt ver voorop, ā€¦ ver voor ā€™t peloton.

Als je de huidige gezondheidscrisis vergelijkt met een ā€˜Tour de Franceā€™ etappe dan krijgen we een wedstrijd beeld wat nog nooit vertoont is in de gehele geschiedenis. Een bezemwagen die hulp in moet roepen van extra eenheden omdat ze de massa ā€œafstappersā€ niet meer mee kunnen nemen, overal langs de route vindt je de uitvallers, her en der langs het parcours.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.166
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan