COVID vaccinatie bijwerkingen

RiP Vicky.

Mike
Eerst haar verstand, nu de rest nog... .


Even wat anders, ik denk echt dat die long covid onzin is. Dat is zulke flauwekul lijkt me. In mijn omgeving een vriendin van mijn neefje heeft het ook. Maar die heeft altijd wat en is te lui om te poepen.

Ik zeg bangmakerij
 
Psoriasis is een autoimmuunziekte. Daar de prik bovenop en het hek is blijkbaar van de dam.
Het zijn zware tijden Zathras en we zullen nog veel en vaak met rouwverwerking te maken krijgen. Sterkte!
Wat het criminele is aan het hele verhaal... De FDA had aan het begin van de vax campagne een lijst met auto-immuunziekten die absoluut geen mRNA quackcinatie mochten, er is ook daar op de delete knop gedrukt.
 
Mijn vader kwam weer met een vaxx verhaal van een kennis. Man en vrouw beiden gevaxxed, op vakantie geweest en terug met cojona, flink ziek. De beste man was heel boos want ja ik ben toch gevaxxed?! Hij heeft via iemand ivermectine op de kop getikt en slikt dat nu 3 maal daags. Hij weigerde om naar het ziekenhuis te gaan, vertrouwen in de medische wereld is hij helemaal kwijt.
Ik hoop oprecht dat de Ivec hem ook zal helpen bij de vaxx schade.
 
Psoriasis is een autoimmuunziekte. Daar de prik bovenop en het hek is blijkbaar van de dam.
Het zijn zware tijden Zathras en we zullen nog veel en vaak met rouwverwerking te maken krijgen. Sterkte!
Kennis Peter heeft ook psoriasis. 10 jaar geleden een gemo, daarna was het 'stabiel', tot de dag van vandaag.
Hij heeft wel zijn twee spuiten genomen, in April meen ik, want : "je weet niet hee".
Ik ben zeer gelukkig dat deze gast, 75 jaar, nog steeds vrolijk rondloopt en totaal niets (?) mankeert
 
Mijn vader kwam weer met een vaxx verhaal van een kennis. Man en vrouw beiden gevaxxed, op vakantie geweest en terug met cojona, flink ziek. De beste man was heel boos want ja ik ben toch gevaxxed?! Hij heeft via iemand ivermectine op de kop getikt en slikt dat nu 3 maal daags. Hij weigerde om naar het ziekenhuis te gaan, vertrouwen in de medische wereld is hij helemaal kwijt.
Ik hoop oprecht dat de Ivec hem ook zal helpen bij de vaxx schade.

belangrijk hier een verslag van te krijgen, die info zoeken we
 

´Wat vooral opvalt, is dat de meeste mensen op zeer jonge leeftijd stierven. Zo overleed een jongeman van net 18 jaar een dag na zijn tweede dosis van het Pfizer-vaccin.

Iemand schrijft dat zijn nicht, een verpleegster, in het ziekenhuis waar zij werkt veel mensen op de spoedeisende hulp heeft zien belanden na vaccinatie. Hij zegt dat hij niet in detail kan treden, omdat men dreigt medewerkers die dit soort informatie naar buiten brengen te ontslaan. “Alles moet geheim blijven.”

 
Vandaag weer een verhaal bij een bedrijf waar ik regelmatig kom.

Gozert, na eerste prik week ziek thuis, tijd verstrijkt, gaat voor de 2e en is nu al 5 weken thuis en zijn collega's weten niet wat tie heeft.

Raar
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.332
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan