COVID vaccinatie bijwerkingen


Mike
Alsof die vrouw perse dood in die stoel MOEST blijven zitten. Extreem traumatisch voor de kinderen zo. Zijn vast instructies dat er zo onmenselijk mogelijk met mensen omgesprongen moet worden in die vliegtuigen.
 

De Amerikaanse ondernemer Steve Kirsch zag zijn vrienden één voor één sterven na het coronavaccin. Hij mocht zijn verhaal doen op Fox News.

Hij viel meteen met de deur in huis. “Toen ik me begon te verdiepen in de data was er geen twijfel over mogelijk: dit vaccin is het gevaarlijkste vaccin dat ooit door de mens is gemaakt,” zei Kirsch tegen presentator Brian Kilmeade.

“Het is 1000 keer dodelijker dan het pokkenvaccin,” voegde hij toe.
 

Vrouw doet onthutsende ontdekking op kerkhof: ‘Zoveel nieuwe graven heb ik nog nooit gezien’​

Tiktokker GraciousRebel uit de Nieuw-Zeelandse stad Oamaru deed een onthutsende ontdekking op het kerkhof toen ze met een vriend het graf van haar twee overleden zoontjes bezocht.


In korte tijd waren er meer dan 90 graven bijgekomen. De vrouw verbaast zich in een filmpje dat viraal is gegaan over het aantal nieuwe graven. “Waarom zijn het er zoveel?” vraagt ze. “Het zijn er nooit eerder zoveel geweest. Ik kom hier al acht of negen jaar.”


De vrouw benadrukt dat ze nog nooit zoiets heeft gezien.
 

In Thailand heeft 1 op de 43 geprikten myocarditits volgens een preprint van een onderzoek:

Kans van 42 op 43 dat je hart niet explodeert, good odds

 
Laatst bewerkt:
Myocarditis kan in combinatie met adrenaline en noradrenaline tijdens het sporten een hartstilstand veroorzaken. Dat zou kunnen verklaren waarom er zoveel sporters zijn gestorven op het veld of tijdens de training, namelijk vanwege subklinische myocarditis in combinatie met adrenaline, aldus de arts.
 
Dat is ook een manier om het te verbloemen
minder tijd omdat het te druk is dus kleinschalig houden?


Kleiner en intiemer​

Collega's van Swier bevestigen dat beeld. "Meer dan de helft van onze uitvaarten is nu besloten", vertelt Jan Slagter van Uitvaartverzorging Vechtdal in Ommen. "Tijdens corona kon het niet anders, maar nu zien we dat men het hele intieme toch erg is gaan waarderen."

Drukker op condoleance​

Wel zien de uitvaartondernemers dat het drukker is geworden op de condoleance, die vaak een dag voor de uitvaart plaatsvindt. "Mensen willen nog wel steeds samen rouwen. De condoleancebezoeken worden nu zelfs drukker bezocht dan voorheen", zegt Swier.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.171
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan