COVID vaccinatie bijwerkingen

Als je het begeleidende filmpje ziet: de censuur of de hint naar dat we het normaal moeten gaan vinden dat ook kinderen een hersenbloeding krijgen. ''We don't think of it as a children's disease'' (en dan hoor je de arts bijna zeggen; ''maar dat is het wel''. En ook de hint: ''there is a whole variety of rare diseases that can cause it''. En: ''The cause is the least of their concern''. Allemaal censuur. Het gaat er dus stiekem heel erg over: over dat clotshot.

 
Laatst bewerkt:

Plotseling overleden. Ik krap even aan mijn gezicht, want dit hoor ik ineens veel te vaak. Je hebt werkelijk geen idee hoe vaak ik gebeld wordt met de melding dat ze vader dood in huis hebben gevonden, zittend op zijn stoel, of een veel te jonge vrouw van begin 60 die al drie dagen dood in de keuken ligt. Ook de meldingen van stil geboren baby’s nemen in aantal toe. De ouderen hebben vaak iets gemeen. Ze zijn volledig gekleed en hebben een donker blauw tot zwart (gezwollen) gezicht. Afscheid nemen is veelal niet meer mogelijk, tenminste niet op de manier die wij graag willen. En als ik probeer om de overledene iets toonbaar te krijgen, dan haal ik bloed uit de overledene waarbij de kleur dichter bij zwart ligt dan bij rood. Een geklede overledene die in mijn wagen ligt is mijn inziens ook niet volledig geschouwd. Dat ze overleden zijn ziet een ieder wel, maar dokter, u verklaart dat u er van overtuigd bent dat de dood is ingetreden ten gevolge van een natuurlijke oorzaak. Gaat u ze dan in de toekomst beter schouwen? Tijdens mijn lessen kom ik er uitgebreid op terug en ook u als arts bent van harte welkom. Niets geleerd is niets betalen. Kijk even in gedachten rond in jouw omgeving, zijn er bij jullie ook ineens vele mensen plotseling overleden? Zo maar, boem en weg, zonder de kans afscheid te nemen vallen ze om en vind je ze terug ergens in de tuin. Waarschijnlijk ben ik de enige die ze tegenkomt, maar ben erg nieuwsgierig naar de reacties. Ik zal er haast een boek over schrijven , oeps.

 
Iemand in mijn kennissenkring, geen coronajabs gehad, kreeg onlangs gordelroos in het gezicht.
Yep, ze zijn er vast.

Iemand in mijn kennissenkring kreeg gordelroos op haar rug. Erg pijnlijk een week of 3. Wel geprikt...

De gegevens worden niet bekend gemaakt, dus zal wel in het nadeel van de geprikten zijn, anders werd het breed uitgemeten in de pers.


FB heeft de hashtag #diedsuddenly verboden, ook een veeg teken
 
Meer schokkende data uit de (na uitspraak rechtbank) vrijgegeven Pfizer data (die Pfizer en de FDA zelf 75 jaar geheim wilden houden): men was op de hoogte van het feit dat 44% van vrouwen uit de onderzoeksgroep die zwanger raakten/waren, hun kind verloren. Deze 'bijwerking' werd gecategoriseerd bij de groep 'matig tot ernstige effecten' en later bij follow up gecategoriseerd als 'hersteld' of 'opgelost'...

Dr. Naomi Wolf: "Pfizer notes the miscarriages as serious adverse events with moderate or severe toxicity ratings. However, all of them were recategorized, by Pfizer, in the internal documents under the category of adverse events that were 'recovered' or 'resolved.'

Like you had a problem when you had a baby. When you lost the baby, you recovered from that problem. It resolved the adverse event; the negative thing. The miscarriage is in the same category as a headache that went away. If you lost your baby, Pfizer said, 'Your adverse event was recovered or resolved.'"


 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.233
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan