COVID vaccinatie bijwerkingen

Buurman van mijn zus met een niertransplantatie 2weken later dood.

Een kennis van een kennis ook met een niertransplantatie 1week later dood.

91jarige gezonde cliënt na vacinatie direct bloedingen . 5dagen later dood.

Mijn zus 4mnd later longembolie en geen gevoel in haar gezicht. Zeer langzaam herstel .

Mijn zeer sportieve schoonzoon van 20 een licht herseninfarct . Goed hersteld .

Mijn stiefmoeder 3mnd voor 50% doof aan de prikzijde.

Vriendin van mijn zus zware trombose in haar prikarm.

Was via marktplaats wat ophalen . Die man een bult zo groot als een tennisbal op zijn schouder. Artsen konden hem niet helpen !
Ik heb hem een lymfetherapeut aanbevolen .

Een client verstopte lymfevaten in haar prikarm en schouder.

Ook nog enkele mensen gehoord over weken lang duizelingen en vermoeidheid.

Ook enkele tot 6mnd geen menstruatie meer.

In mijn omgeving zijn de geprikten flink zieker geweest van Covid.
 

Op 14 juli konden Canadese zorgmedewerkers een vierde coronaprik halen. In de dagen erna overleden er vijf artsen. Twee van hen leden aan kanker. Inmiddels is ook een zesde arts overleden.


Glen Jung van Bright Light News vroeg aan arts Richard Urso hoe groot de kans is dat in twee weken tijd vijf artsen overlijden die jonger dan 50 jaar oud zijn, in een gebied waar ongeveer acht miljoen mensen wonen.

Zeer ongewoon​

Die kans is net zo groot als het vinden van een eenhoorn, antwoordde Urso. “Je verwacht niet dat zoiets gebeurt. Dit is ongekend.”

Jung legde de vraag ook voor aan patholoog Roger Hodkinson. Hij sprak van een ‘uitzonderlijke gebeurtenis’. “Dit is zeer ongewoon. Statistisch gezien mogelijk, maar zeer onwaarschijnlijk dat ze niet op de één of andere manier gelinkt zijn aan elkaar.”

Topje van de ijsberg​

Urso wees er verder op dat veel jonge mensen die tijdens het sporten sterven de diagnose Sudden Adult Death Syndrome (SADS) krijgen. “Dit is het topje van de ijsberg,” zei de arts. “Het gebeurt ook elders.”

De meest voor de hand liggende verklaring is volgens Hodkinson het vaccin dat de artsen moesten nemen. Hij pleit voor onmiddellijk onderzoek. Steeds meer mensen zien nu in dat het vaccin gevaarlijk is, voegde Urso toe.
 
Artsen doen doorgaans braaf wat Big Farma zegt. Zelf nadenken, is niet hun sterkste kant. Ziehier het gevolg. Een voordeel is dat zij zich wel goed gehouden hebben aan de protocollen. Ik kan hier met mijn pet niet bij.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.971
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan