COVID vaccinatie bijwerkingen

In België ook al

Eerste geval van mysterieuze hepatitis bij kinderen in ons land ontdekt, Sciensano verwacht nog meer mogelijke gevallen
Er is voor het eerst ook een geval van mysterieuze hepatitis bij kinderen in ons land ontdekt, zo heeft de Wereldgezondheidsorganisatie WHO zaterdag gemeld. Gezondheidsinstituut Sciensano verwacht dat er de komende weken nog verschillende mogelijke gevallen opduiken van de acute leverziekte.
 
ik snap het niet, zij wist zo goed wat er gaande was begreep ik uit eerdere berichten van haar, sprak zich ook uit tegen allerlei zaken en toch een prik(ken) laten zetten. Echt gestoord dit!
Klopt. Ze hield heel lang vol om geen prikken te nemen. Ze schreeuwde van de daken dat ze het niet ging nemen... En uiteindelijk kon ze het niet meer verdragen dat ze niet kon meedoen zonder QR code enzo... en dan toch nog op het laatste moment die prikken genomen...:rolleyes:
 
Echt 0 respect daarvoor. Had hem dan meteen genomen als je je uiteindelijk toch laat chanteren
 
Ze praat er niet echt over vind ik, ze ontkent het vooralsnog voornamelijk dat het iets met de prikken te maken heeft Maar misschien komt dat nog.
 
Dat haar conclusies over de feiten niet matchen met die van ons is vers 1 wat mij betreft: ze blijft er wel open over zonder dat er over en weer lullig gedaan hoeft te worden. Dat bedoel ik meer.
 
Ninefornews: https://www.ninefornews.nl/columnis...-haar-prikjes-vanaf-het-moment-dat-ik-ze-nam/

Ik kan maar één ding zeggen: ooit was ik kerngezond. Inmiddels lig ik alwéér sinds gisteren 11.15 uur in bed. M’n hoofd is zwaar. M’n neus werkt niet mee, m’n ogen vallen dicht en ik ben gewoon moe. Onze overheid heeft een absurd experiment uitgevoerd door ons twee jaar binnen te houden, schrijft columnist Ebru Umar op Twitter.

Diverse mensen vermoeden dat het iets te maken heeft met de coronavaccinatie. Die prikken zullen ook niet hebben geholpen om je immuunsysteem intact te houden, reageert Passenger. “Gaan we weer. Ik kwam ook buiten, maar ja: alle groepsevenementen met honderden anderen gingen niet door hè? Immuniteit tegen andere mensen is totaal afgebroken,” stelt Umar.

“Als ongevaccineerde, met ook enkel ongevaccineerde directe familieleden kan ik zeggen dat iedereen fit is. Ook de ouderen. De mensen in mijn omgeving die aan het kwakkelen zijn met hun gezondheid zijn allen wel geprikt. Zou het aan het absurde prik-experiment kunnen liggen?” vraagt journalist Annelies Strikkers.

Geveld​

“Natuurlijk kán dat. De kans is echter groter dat het ligt aan het sociale experiment van twee jaar lang mensen bij elkaar weghouden en natuurlijke weerstand minimaliseren. Mijn ouders van tegen de 80 en m’n zussen hebben ondanks hun prikken nergens last van,” zegt Umar.

Ze voegt toe: “Het kan aan alles liggen. Shit happens. Zoals op de ic belanden ook niets meer dan shit happens is. Mijn conclusie: te lang niet onder de mensen geweest. Nu na drie concerten en tig restaurants en van alles: geveld.”

Hoef je niet geheimzinnig over te doen​

Rick vraagt: “En hoe bevallen die prikken nou, Ebru?” Umar antwoordt: “Ze zijn geen enkel moment bevallen. Geen. Enkel. Moment.” Klimaaterkenner vraagt zich af: “Zou Ebru al spijt hebben van haar prikjes?” Het antwoord: “Vanaf het moment dat ik ze nam. Hoef je niet geheimzinnig over te doen.”

Publicist en jurist Sietske Bergsma haakt hierop in: “Maar wat is dan die ‘twee jaar opgesloten zitten’ die je als oorzaak aanwijst van je situatie? Je nam de prik om dat juist niet te hoeven dacht ik.”
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.906
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan