COVID vaccinatie bijwerkingen

Vandaag tijdens onze Management meeting ging et over de krapte op de arbeidsmarkt. Bedrijven zoeken werkkrachten en vinden ze niet. De big boss zei: "ik begrijp er niks van. Waar zijn die mensen naar toe. Ze lijken wel verdwenen."
Zou het kunnen dat er al veel meer mensen zijn overleden als dat ze ons vertellen??
 
In November 2021 had ik ook al geschreven dat een bijbaantje als begrafenisondernemer best wel verdienstelijk kan zijn....misschien voor een aantal leden en optie, kan nog wel eens heel goed gaan lopen 😆
 
Vandaag tijdens onze Management meeting ging et over de krapte op de arbeidsmarkt. Bedrijven zoeken werkkrachten en vinden ze niet. De big boss zei: "ik begrijp er niks van. Waar zijn die mensen naar toe. Ze lijken wel verdwenen."
Zou het kunnen dat er al veel meer mensen zijn overleden als dat ze ons vertellen??
Jeetje hey Ik betrap me erop dat ik hier stiekem blij van word, ben op zoek naar iets nieuws
 
uit Telegram groep AVV - vaccinatieschade https://t.me/AVVvaccinatieschademelden/81114
Mijn dochter haar vriendin is spoedeisende hulp verpleegkundige en die maakt nu ook de gekste dingen mee. Zij is ook gevaccineerd maar heeft hierdoor besloten de booster niet te nemen. En ze mogen er niet over praten. En een kennis van mij rijdt op de ambulance in Amsterdam. Ik vertelde hem dat mijn man erover denkt de booster toch te nemen als het verplicht wordt. Hij zei gelijk: ‘Laat ‘m eerst met mij praten want wij maken de vreselijkste dingen mee door die vaccins!’ Soms moeten ze mensen gewoon ophalen van de priklocaties met neurologische schade of ineens hartklachten. Vooral jongeren. Hij heeft hierdoor ook besloten het vaccin niet te nemen. Maar er ligt een verbod op er over te spreken. Hij heeft ook al meerdere brieven aan de overheid geschreven met daarin wat zij meemaken. Er komt geen respons op.
----------------
Twee vriendinnen kregen na de booster steken in hun lichaam. De ene in haar maag als ze zich bewoog. Haar hartslag steeg met minimale inspanning naar 180-200 en ze moest stilstaan om de steken op te vangen. Haar hartslag zakte dan en ze kon weer zo'n 50 meter verder lopen voordat het opnieuw begon. Na allerlei onderzoeken waar niets uitkwam hebben ze nu ontdekt dat haar hartkransader verstop is. Nu heeft ze een stent gekregen en bloedverdunners. Tot nu toe was ze altijd gezond, eet veel groente, weinig vlees en liep elke dag rond de 10 km. De andere kreeg na haar booster steken in haar onderlichaam. De huisarts dacht dat het haar nieren waren, maar die waren in orde. Ze heeft een heleboel andere onderzoeken gekregen, maar ze konden niets vinden. Deze week is ze bij een gynacoloog geweest en die ontdekte dat ze heel veel baarmoederslijm heeft, een onnatuurlijke dikke laag (ze is bijna 50). Gisteren is ze in het ziekenhuis onderzocht en het blijkt een vorm van kanker te zijn. Maandag hoort ze welke vorm en wanneer haar baarmoeder eruit gehaald wordt. Ook zij had tot aan de booster nooit gezondheidsklachten.
------------------
Klopt. Ik werk ook in gehandicaptenzorg. Veel blauwe plekken, wonden die niet willen genezen, vaak grauwe kleur of lijkwit. Blaasontsteking en zomaar ergens pijn hebben zonder wat te zien of voelen vanaf de buitenkant komt ook veel voor..heel naar..
-----------------
Kennisje van mij werkt als uitvaartverzorger. Mensen worden niet meer slap en vergaan veel sneller zegt zij. En zelfs in die wereld willen mensen het niet zien. En eerlijk, ik heb een pcrtest gehad en vind het ook moeilijk daar iets over te horen, wil dat ook liever niet weten. Ik zie wel of ik er wat aan over heb gehouden want in dat geval merk ok het vanzelf wel. Ik snap wel dat als je die spuit hebt gehad je panisch wordt van alleen al het idee.....
-----------------
Ik lees hier allemaal veel slachtoffers met vaccinschade. Toch zie ik in onze buurt veel gevaccineerden die ogenschijnlijk misschien niks mankeren. Ook de meest zwakke en oudere zie ik nog steeds leven. Terwijl ik dit allemaal lees. Mijn man,dochter en ik allen niet geprikt vinden dit toch vreemd.
----------------
Het zijn ook klachten van spierpijn in het hele lijf...slecht slapen ... kleine zwederige plekjes die niet weggaan ... vermoeidheid ... kort lontje ... allemaal kleinigheidjes die een soort van niet meetellen
-----------------
Wij wonen in een wijk met veel bejaardenhuizen en daar werd prik nr 4 uitgedeeld. Daarna weer de nodige ambulances en traumahelikopters
---------------------
Ex-man van een goede vriendin lag5 dagen na de booster (3e prik) dood op de keukenvloer. Hartfalen.
-----------------
Gezonde, sportieve jongen uit ons dorp, 20 jaar jong, werd ook vlak na prik 2 dood in zijn bed gevonden....
----------------
Waar ik werkt ook binnen een maand naar de booster 30 bewoners overleden nog niet mee gemaakt zou veel mensen in zo korte tijd maar precies zoals bij jou over de vaccine moet ik niet eins beginnen.
😠
Ooo ja en ze hebben inmiddels ook hun 4-de booster gehad
😥
. Gelukkig niet iedereen maar toch en die mensen die nog zijn worden in razend tempo minder en ze snappen ook niet hoe dat komt
------------------
Mijn dochter van 37 heeft een hersen infarct gehad, het ziekenhuis zegt na een aantal mri's dat ze een scheurtje in een bloedvat heeft door het sporten
🤦
2 prikjes en waarschijnlijk de booster. Nu is ze aan de bloedverdunners, kan dat kwaad met de prikjes? Heeft iemand hier ervaring mee?
--------------------
Wat mij wel opvalt is dat in het begin hoorde je ontzettend veel ambulances en nu helemaal niet meer. Niet 1 keer al dagen lang. Maar als ik vervolgens naar 112 pagina ga kijken, is er niks veranderd, ze rijden net zo gek vaak als paar maanden geleden.
--------------
Zo grappig is het niet. Wees blij dat ze in jou buurt (nog niet omvallen) of ernstig ziek worden of blijvende schade. Mijn zoon van 22 is overleden. De rest van ons gezin niet gevaxt. Bij mijn meiden op school zijn steeds de leerlingen en docenten ziek die gevakt zijn. Nu nog mild, maar wat op Langer termijn,......
--------------------
Het begint nu pas een beetje te komen in mijn omgeving. Ik had hetzelfde hoor. Maar als je goed oplet zie en hoor je het wel. Op mijn werk zag ik dat een jonge collega is overleden. Was ineens ziek. Buurvrouw van mijn moeder heeft veel pijnen. Lijkt reuma klachten. Maar ze weten het niet. Als ik mensen hoor praten met elkaar gaat het opvallend vaak over mensen die ziektes hebben. Bij de kassa gister vertelde vrouw voor mij dat haar zoon ineens long embolie had. Was altijd gezond. Ze maakte zich zorgen want kennis was er net aan overleden. Een kennis van mij die mensen masseert vertelt dat veel mensen pijnlijke ledematen hebben. Ook veel huidklachten. Mijn nichtje is ineens vaak ziek en heeft dan hoge koorts. Zo hoor ik steeds vaker wat. In het ziekenhuis is het ook ontzettend druk. O ja een vriendin van mij moet steeds hoesten. Geeft les maar kan niet lang praten omdat ze steeds moet hoesten.
-------------------
Ik dacht dat ook de hele tijd...tot gisteren. Na 2,5 week vakantie plots 5 verhalen van collega's! *Buurman die plots de ergste vorm van reuma had. *Een mama die erge hoofdpijn had en een hersentumor had. Op 1,5 week tijd is ze overleden. *Collega van een andere school die constant hartproblemen heeft. *Iemand die naar een begrafenis ging waarbij een mevrouw net voor de kerk in elkaar zakt: hersenbloeding. 3 weken in het ziekenhuis. *Een collega van mij is al 2 weken goed ziek wegens "C". Blijkt maar niet te genezen...
-------------
Vandaag ben ik gaan tellen op P2000 hoe vaak de ambulance is uitgerukt. Zelf had ik 10 x gedacht en na telling bleek het 48 x te zijn geweest!
-------------
Bij mn collega merkt ik steeds meer mankementen. Ze is bijna 49 jaar, 2x geprikt en 1x geboosterd. Gaat zodra ze opgeroepen wordt voor de volgende. Ze gaat steeds meer dingen vergeten. Gisteren en vandaag paar dingen die gezegd waren zelfs binnen 5 minuten. Haar darmen zijn pijnlijker dan eerst. En ze is steeds vaker neerslachtig/negatief. Ze is niet voor rede vatbaar dat het wel eens door de prik kan komen. Want ik ben een doemdenker en onruststoker volgens haar. Ik moet mn hoofd na laten kijken
😂
😂
.
----------------------
Human Spike Protein Factories, remmen DNA-herstel en tumoronderdrukkende genen voor ten minste 60 dagen Dr. Ryan Cole: "Wanneer dat P53-gen wordt gebonden [door spike-eiwit], worden die regulerende routes niet langer gereguleerd. Nu kan kanker van de grond komen."
------------------
en nog veel meer ervaringen worden er gedeeld...
 
Laatst bewerkt:

Ik ken genoeg nensen die QR-bewijzen vetvalsen om te kunen vliegen. Durf je werkelijk met deze tikkende tindbommen achter het stuur in te stappen?

Mike
 

Ik ken genoeg nensen die QR-bewijzen vetvalsen om te kunen vliegen. Durf je werkelijk met deze tikkende tindbommen achter het stuur in te stappen?

Mike
In oktober 2019 zat ik voor het laatst in een vliegtuig... En denk dat ik dat voorlopig zo houd, ook als de laatste regels zijn afgeschaft ga ik pas vliegen als ik zeker weet dat de piloot ongevaccineerd is.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.389
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan