COVID vaccinatie bijwerkingen

Je hebt nooit de leeftijd ervoor. Mensen horen geen kanker te krijgen.
Een langer leven van (zelf-) vergiftigingen en het (grotendeels?) ontbreken van gezonde zelfzorg helpt wel om kanker zich in het lichaam te laten ontwikkelen.
 
En dan Louis van Gaal.

Erg pro vax en nu agressieve prostaat kanker. Hij heeft er wel de leeftijd voor maar ik denk mmmmm? Toeval?




Louis van Gaal lijdt al sinds 2020 aan prostaatkanker. Dat bevestigde de bondscoach zondagavond in de uitzending van Humberto. De kanker was en is 'agressief' en de bondscoach van Oranje is 25 keer bestraald.
 
Een langer leven van (zelf-) vergiftigingen en het (grotendeels?) ontbreken van gezonde zelfzorg helpt wel om kanker zich in het lichaam te laten ontwikkelen.
Klopt en in zijn geval zal al z’n boosheid verongelijktheid en frustratie ook niet geholpen hebben. Volgens Ryke Hamer (Germaanse Geneeskunde) kan het ook te koppelen zijn aan een paringsconflict (niet kunnen voortplanten, verlies partner en dergelijke)
 
Klopt en in zijn geval zal al z’n boosheid verongelijktheid en frustratie ook niet geholpen hebben. Volgens Ryke Hamer (Germaanse Geneeskunde) kan het ook te koppelen zijn aan een paringsconflict (niet kunnen voortplanten, verlies partner en dergelijke)
Boosheid was/is zijn werk :) Dus dan sta je meerdere punten achter
 

Open Legal Advocaten, het advocatenkantoor van Niels Vanaken, start namens een aantal kinderen op korte termijn een gerechtelijke procedure tegen de overheid en voormalig minister van VWS Hugo de Jonge.


De procedure vindt haar oorsprong in de wereldwijde toename van het aantal ernstige bijwerkingen bij ingeënte kinderen, schrijft Vanaken in een brief aan Tweede Kamerlid Pepijn van Houwelingen (FVD).


“Bij deze ernstige bijwerkingen kunt u onder meer denken aan het optreden van myocarditis (hartspierontsteking) en pericarditis (ontsteking van het hartzakje). In het meest ongunstige geval leiden deze bijwerkingen tot het overlijden van het kind.”

 
Het wordt nu steeds meer zichtbaar die bijwerkingen vh vaccin. Leraren op de basisschool van mijn jongste zoon zijn om de haverklap ziek en sommigen echt wekenlang!

Gister mijn zus gesproken die zei: nou eerste vaccin dode is gevallen op mijn werk.haar directe collega, altijd kerngezond en zeer actief tot eind januari, na de booster ging ze binnen paar weken bergafwaarts en ze is gisterochtend overleden. Ze kreeg de diagnose(hou je vast) gekke koeien ziekte!
Alle collega’s begrepen er niks van, hoe kan zij dat nou hebben opgelopen??? vroegen ze zich verbaasd af.
Niemand legt uiteraard link met de prik.
 
Het wordt nu steeds meer zichtbaar die bijwerkingen vh vaccin. Leraren op de basisschool van mijn jongste zoon zijn om de haverklap ziek en sommigen echt wekenlang!

Gister mijn zus gesproken die zei: nou eerste vaccin dode is gevallen op mijn werk.haar directe collega, altijd kerngezond en zeer actief tot eind januari, na de booster ging ze binnen paar weken bergafwaarts en ze is gisterochtend overleden. Ze kreeg de diagnose(hou je vast) gekke koeien ziekte!
Alle collega’s begrepen er niks van, hoe kan zij dat nou hebben opgelopen??? vroegen ze zich verbaasd af.
Niemand legt uiteraard link met de prik.
Prof Gorter sprak al heel vroeg over prionziektes en dus de gekke koeienziekte. Ik ben soms bang dat mijn buurvrouw hier ook door is getroffen....😢
Diagnose is nu nog acute alzheimer en epilepsie.
 
Prof Gorter sprak al heel vroeg over prionziektes en dus de gekke koeienziekte. Ik ben soms bang dat mijn buurvrouw hier ook door is getroffen....😢
Diagnose is nu nog acute alzheimer en epilepsie.

@Medusa bedoel je dat Prof Gorter voorspelde dat de gen-''therapie''-injecties zouden leiden tot prionziektes?
 
Het wordt nu steeds meer zichtbaar die bijwerkingen vh vaccin. Leraren op de basisschool van mijn jongste zoon zijn om de haverklap ziek en sommigen echt wekenlang!

Gister mijn zus gesproken die zei: nou eerste vaccin dode is gevallen op mijn werk.haar directe collega, altijd kerngezond en zeer actief tot eind januari, na de booster ging ze binnen paar weken bergafwaarts en ze is gisterochtend overleden. Ze kreeg de diagnose(hou je vast) gekke koeien ziekte!
Alle collega’s begrepen er niks van, hoe kan zij dat nou hebben opgelopen??? vroegen ze zich verbaasd af.
Niemand legt uiteraard link met de prik.

Natuurlijk legt (bijna) niemand de link met de prik. Dat doen alleen complotdenkers zoals jij.
 
Wat ik meekrijg aan merkbare bijwerkingen= toegenomen woede op straat/ publieke leven.

Om de paar dagen zie ik nu wel een conflict op straat, woedende blikken, kort lontje, elkaar uitschelden etc. Kortom, mensen die zich hondsdol beginnen te gedragen

Alsof ze een demon ingespoten hebben gekregen en deze laat zich steeds meer zien :)

Er is echt iets geks aan de hand. Alles is nu open en alles zou vrede moeten zijn maarre allesbehalve...
 
Wat ik meekrijg aan merkbare bijwerkingen= toegenomen woede op straat/ publieke leven.

Om de paar dagen zie ik nu wel een conflict op straat, woedende blikken, kort lontje, elkaar uitschelden etc. Kortom, mensen die zich hondsdol beginnen te gedragen

Alsof ze een demon ingespoten hebben gekregen en deze laat zich steeds meer zien :)

Er is echt iets geks aan de hand. Alles is nu open en alles zou vrede moeten zijn maarre allesbehalve...
Is mij ook opgevallen. Maar ik merkte dat ik zelf m.n. tijdens mk regels ook erg kort voor de kar was....
 
Is mij ook opgevallen. Maar ik merkte dat ik zelf m.n. tijdens mk regels ook erg kort voor de kar was....
Misschien is het een symptoom van beginnend koeien ziekte???

Ik denk dat als het najaar en de kou weer starten een heleboel gaan omvallen
 
Om maar weer eens dichtbij te blijven zoal @FoolProof het bedoelt had.

Werkster van mijn moeder, 75j opeens tia.
Mijn oom bijna 80 opeens last van af en toe hele dikke tong.
Kennis, in de 50, heup gestoten tijdens werk en nu vreselijke kramp in been. Al redelijk lang.

Allemaal dat ik denk. RAAAAAR
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.920
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan