COVID vaccinatie bijwerkingen

Wat ik meekrijg aan merkbare bijwerkingen= toegenomen woede op straat/ publieke leven.

Om de paar dagen zie ik nu wel een conflict op straat, woedende blikken, kort lontje, elkaar uitschelden etc. Kortom, mensen die zich hondsdol beginnen te gedragen

Alsof ze een demon ingespoten hebben gekregen en deze laat zich steeds meer zien :)

Er is echt iets geks aan de hand. Alles is nu open en alles zou vrede moeten zijn maarre allesbehalve...
Ik denk dat steeds meer mensen bewust of onbewust door krijgen dat ze genaaid zijn. En als dat over je gezondheid gaat en bovendien vooralsnog onomkeerbaar is, doet dat iets met je staat van zijn. Tel daar dan je lichamelijke achteruitgang bij op en je wordt waarschijnlijk steeds prikkelbaarder.
 
  • Leuk
Waarderingen: Luz
Om maar weer eens dichtbij te blijven zoal @FoolProof het bedoelt had.

Werkster van mijn moeder, 75j opeens tia.
Mijn oom bijna 80 opeens last van af en toe hele dikke tong.
Kennis, in de 50, heup gestoten tijdens werk en nu vreselijke kramp in been. Al redelijk lang.

Allemaal dat ik denk. RAAAAAR
En nog 1. Tis rummycubdinsdag dus ik hoor weer alles.


Vrouw >80 van oud klasgenoot moeder, opeens alvleesklierkanker
 
Vorige week zat ik in een cafe met een man in de bar te praten, mijn leeftijd, ex-voetballer. Hij is diezelfde nacht nog onverwachts overleden. Ik weet niet of het mijn schuld was.
Lijkt me wel, ik voel me ook altijd een beetje wankel als ik met jou heb zitten praten 😂 😂 😂 :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Ik denk dat steeds meer mensen bewust of onbewust door krijgen dat ze genaaid zijn. En als dat over je gezondheid gaat en bovendien vooralsnog onomkeerbaar is, doet dat iets met je staat van zijn. Tel daar dan je lichamelijke achteruitgang bij op en je wordt waarschijnlijk steeds prikkelbaarder.
Ik denk dat het een negatief krachtveld is. Ik zie talloze ongevaccineerde 'wakkeren' die boos en gefrustreerd . Bovenal zijn het niet-gelovers die bang zijn om te winnen. Dit is een tijd van waarheid, als je de afgelopen 2 jaar niet aan noodzakelijke zelfreflectie hebt gedaan ben je nu te laat, nu is het wat het is en kom je je eigen angsten en trauma's tegen.

Mike
 
Ik denk dat het een negatief krachtveld is. Ik zie talloze ongevaccineerde 'wakkeren' die boos en gefrustreerd . Bovenal zijn het niet-gelovers die bang zijn om te winnen. Dit is een tijd van waarheid, als je de afgelopen 2 jaar niet aan noodzakelijke zelfreflectie hebt gedaan ben je nu te laat, nu is het wat het is en kom je je eigen angsten en trauma's tegen.

Mike
Het duurt ze misschien te lang?
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Ik denk dat steeds meer mensen bewust of onbewust door krijgen dat ze genaaid zijn. En als dat over je gezondheid gaat en bovendien vooralsnog onomkeerbaar is, doet dat iets met je staat van zijn. Tel daar dan je lichamelijke achteruitgang bij op en je wordt waarschijnlijk steeds prikkelbaarder.
Sluit ik me bij aan, met nog een toevoeging: de wappies lijken gelijk te krijgen.
 
Ik denk dat het een negatief krachtveld is. Ik zie talloze ongevaccineerde 'wakkeren' die boos en gefrustreerd . Bovenal zijn het niet-gelovers die bang zijn om te winnen. Dit is een tijd van waarheid, als je de afgelopen 2 jaar niet aan noodzakelijke zelfreflectie hebt gedaan ben je nu te laat, nu is het wat het is en kom je je eigen angsten en trauma's tegen.

Mike

Ik neem mezelf niks kwalijk, het is aan de ene kant een k-tijd vind ik, naast dat ik nu ook een soort wakker worden ervaar van: dat ik nu nog meer weet waar ik voor wil vechten. Genoeg schaduwwerk gedaan en nog en beslissingen gemaakt die me nu helpen, maar leuke tijden zijn het ook weer niet. Die stilte voor de storm van nu die voelt een beetje onheilspellend. Soms is de spanning in mij om te snijden.
 
Ik denk dat veel gevaccineerde oudjes het niet gaan redden. Op die manier lossen ze ook het probleem van vergrijzing op. Mijn docent zei 17-18 jr geleden dat het dorp waar mijn school gehuisvest was binnen 20 jr vergrijsd zou zijn

Wij kids lachten hem uit, konden hier NIKS bij voorstellen

Ik was een paar maanden terug voor het eerst in dat dorp, heel stuk gelopen van het ene winkelcentrum naar de andere ennne.......niemand gezien onderweg!!! Alleen een buschauffeur die in het voorbijgaan een scheet liet

Terwijl ik langs vele woonwijken, flatjes liep..

Allemaal kennelijk oudjes die zich 24 u per dag begeven in hun seniorenflatjes.

Eenmaal in het winkelcentrum zag ik dat 90% daar oudjes waren van minimaal 70+. Ik heb nog heel af en toe wat kids voorbij zien fietsen en that's it.

Kinderen, gezinnen, wat vroeger het straatbeeld domineerde= weg.

Circus terrein is inmiddels ook omgebouwd tot seniorenflat zoals meerdere plekken daar. We gaan richting spooksteden/spookdorpen a la walking dead
 
Ongeduld = ego.

Mike

After reading a number of similar comments in chat tonight I feel compelled to say something.

Yes, all of this is taking longer than we'd like. Duh! But do you honestly think our Patriots would choose to have this go on a day longer than it needs to? Of course not. To even assert as much is ludicrous.

So, if for some reason you oddly feel it necessary to proclaim publicly that you alone know how best to manage the larger military operation in play - trust me this one - you don't. And it's not even close.

The fact is that you, Mr. or Mrs. Combat Karen, don't know more about how things need proceed than the people currently running point on the effort to save humanity. You know, the people who have been at this for years/decades before you were even aware that there was a problem to begin with. Those guys. Let 'em do their damn job.

The solution obviously involves 1) educating us as to the magnitude of the pickle we're in (so it never happens again), and 2) safely managing the completion of a resounding and historic victory for all of mankind that forever changes the course of humanity. Oh, and did I mention doing so without destroying the world economy and having things deteriorate to the point where door-to-door type conventional war breaks out in the process thereby putting MILLIONS of lives at risk.

So here's a thought. If you feel the need to play 'Chicken Little' and/or make asinine assertions as to the superiority of your vast experience managing some of the largest and most complex military operations in the history of man - don't.

Think of it this way. Kids complaining from the back of the car doesn't do a damn thing to get to the destination sooner. But what it does do is makes the rest of the trip more miserable for everyone else in the vehicle having to suffer through it.

Food for thought.


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.392
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan