COVID vaccinatie bijwerkingen

Raar geval uit directe omgeving.

Kennis (<30) minstens 2 keer geprikt (wat daar ontkom je toch niet aan als je wat wil doen :mad::mad:)

Heeft ook al 2 keer Cojona(*1) gehad, w.v. 1 keer heel erg en hij heeft nu al 1 week een serieuze longontsteking met 40 graden koorts. Zag hem gisteren even, tis net een dood vogeltje.
Hij wordt er iig niet gezonder op.


Zijn vriendin, niet geprikt (slim, vanwege kinderwens) heeft 1 keer Cojona(*1) gehad en verder nergens last van.


(*1) Lees hier positieve neptest, als ik Cojona schrijf bedoel ik dat ze met "griep" op bed lagen

update,

Hij is nog steeds beroerd:-( Dat vlot niet erg
 
In 6 weken tijd 3 mensen in mijn directe omgeving die zeer plotseling overleden zijn.
Alle drie tussen de 50 en 60 zonder enige klachten zo in elkaar gezakt en niet meer te redden.
De laatste is nog geopereerd aan een gescheurde aorta maar ook dat mocht niet meer baten.
Geen idee of ze het vaccin genomen hebben.
 
In 6 weken tijd 3 mensen in mijn directe omgeving die zeer plotseling overleden zijn.
Alle drie tussen de 50 en 60 zonder enige klachten zo in elkaar gezakt en niet meer te redden.
De laatste is nog geopereerd aan een gescheurde aorta maar ook dat mocht niet meer baten.
Geen idee of ze het vaccin genomen hebben.
gecondoleerd
 
  • Leuk
Waarderingen: Bull
In 6 weken tijd 3 mensen in mijn directe omgeving die zeer plotseling overleden zijn.
Alle drie tussen de 50 en 60 zonder enige klachten zo in elkaar gezakt en niet meer te redden.
De laatste is nog geopereerd aan een gescheurde aorta maar ook dat mocht niet meer baten.
Geen idee of ze het vaccin genomen hebben.
naar hoor, gecondoleerd Bull!
 
  • Leuk
Waarderingen: Bull
Het punt is, ze hebben wel degelijk gelijk. Zo werkt het satanische principe, het gaat om vrije wil, zo word je medeplichtig aan het kwaad. Als 'daar trappen we niet in' inhoudt dat men straks naar [HEN] wijst en niet zichzelf als zijnde de schuldigen, dan hebben we nog steeds niet geleerd. Het gaat erom dat we zelf eigen verantwoordelijkheid leren nemen voor onze eigen beslissingen en keuzes.

Mike
 
Het punt is, ze hebben wel degelijk gelijk. Zo werkt het satanische principe, het gaat om vrije wil, zo word je medeplichtig aan het kwaad. Als 'daar trappen we niet in' inhoudt dat men straks naar [HEN] wijst en niet zichzelf als zijnde de schuldigen, dan hebben we nog steeds niet geleerd. Het gaat erom dat we zelf eigen verantwoordelijkheid leren nemen voor onze eigen beslissingen en keuzes.

Mike
Nee, dat hebben ze niet, je vergeet 'informed consent'. Niemand werd juist geinformeerd over de experimentele status en de bijwerkingen.
 
Dat was de vraag toch niet; "Trappen mensen erin, Ja". Spijt is als berouw die na de zonde komt. Dikke bult eigen schuld, 'we' waren al meerdere jaren bezig mensen te waarschuwen.
Veel mensen leven tegenwoordig in een zo overvol gepropte activiteiten/werk/overlevingsruimte dat je ze nauwelijks kwalijk kan nemen dat ze het allemaal niet zo duidelijk hebben gezien als anderen die er al jaren mee bezig waren en daar wel ruimte voor hadden. Enig mededogen vind ik op z'n plaats.
 
Nee, dat hebben ze niet, je vergeet 'informed consent'. Niemand werd juist geinformeerd over de experimentele status en de bijwerkingen.
Nope. Dat is de Neurenberg Code. De notie dat deze op alle 10 de punten is overtreden is jou en mij wel bekend, dus waarom anderen dan niet? Vanwaar die intellectuele luiheid en gemakzucht? Men had het kunnen weten. In dit informatietijdperk is 'wir haben es nicht gewusst' geen uitvlucht meer.

Mike
 
Veel mensen leven tegenwoordig in een zo overvol gepropte activiteiten/werk/overlevingsruimte dat je ze nauwelijks kwalijk kan nemen dat ze het allemaal niet zo duidelijk hebben gezien als anderen die er al jaren mee bezig waren en daar wel ruimte voor hadden. Enig mededogen vind ik op z'n plaats.
Henk heeft groot gelijk, berouw komt na de zonde!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
505.155
Leden
8.637
Nieuwste lid
nataliedje
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan