COVID vaccinatie bijwerkingen

Nee, dat hebben ze niet, je vergeet 'informed consent'. Niemand werd juist geinformeerd over de experimentele status en de bijwerkingen.
Oh komaan nu zeg, en wij wisten dit wel ? Zo Foolproof blijk je niet. De rest is gewoon te tam geweest. Uitgez. kinderen en hulpbehoeftigen uiteraard.
 
Oh komaan nu zeg, en wij wisten dit wel ? Zo Foolproof blijk je niet. De rest is gewoon te tam geweest. Uitgez. kinderen en hulpbehoeftigen uiteraard.
Hulpbehoeftigen, daar zeg je wat..
Dat zijn er tegenwoordig best wel veel.
 
Veel mensen leven tegenwoordig in een zo overvol gepropte activiteiten/werk/overlevingsruimte dat je ze nauwelijks kwalijk kan nemen dat ze het allemaal niet zo duidelijk hebben gezien als anderen die er al jaren mee bezig waren en daar wel ruimte voor hadden. Enig mededogen vind ik op z'n plaats.

Als ik iets nieuws ga kopen lees ik gebruikers ervaringen van anderen, een vergelijkingstest en hoe duurder en waardevollers hoe meer tijd ik daar aan besteed. Dan was dus alle info te vinden en heb je geen dokter nodig voor om je te informeren, Sterker nog iedereen die wat wilde zeggen werd verteld om te zwijgen want 'we' werden op voorhand al niet geloofd. Ik noem dat stom, en lui, maar bovenal gehersenspoeld

Maar ook de dagelijkse praktijk worden mensen besodemieterd met de aankoop van producten, die mensen waren ook stom en geven dat veelal nadien ook toe.

Maar nu komt de angst om de hoek kijken, maar ook dan, ...

Er zijn al honderden signalen geweest dat de politiek en media liegen dat het barst

Waarom zou je ze dan <<NU>> geloven?
 
Als ik iets nieuws ga kopen lees ik gebruikers ervaringen van anderen, een vergelijkingstest en hoe duurder en waardevollers hoe meer tijd ik daar aan besteed. Dan was dus alle info te vinden en heb je geen dokter nodig voor om je te informeren, Sterker nog iedereen die wat wilde zeggen werd verteld om te zwijgen want 'we' werden op voorhand al niet geloofd. Ik noem dat stom, en lui, maar bovenal gehersenspoeld

Maar ook de dagelijkse praktijk worden mensen besodemieterd met de aankoop van producten, die mensen waren ook stom en geven dat veelal nadien ook toe.

Maar nu komt de angst om de hoek kijken, maar ook dan, ...

Er zijn al honderden signalen geweest dat de politiek en media liegen dat het barst

Waarom zou je ze dan <<NU>> geloven?
Dat is de keerzijde van geloof in Roverheid op basis van behaalde resultaten in het verleden - welke trouwens ? - dat men door blijft gaan met geloven in die criminele klup.
Zeker ook uit gemakzucht en tunnelvisie door angst.

Zie ook draadje van @Lievergezond

Helaas is een groot deel van de mensheid idd dus absoluut en idioot gemakkelijk te beinvloeden en om de tuin te leiden.

Met verkiezingen zie je dat.
Er wordt voor een belangrijk deel op basis van emotie, lulverhalen en gebakken lucht gekozen in plaats van op inhoud.
Oppositie wordt door censuur gekortwiekt en desnoods worden de stemverhoudingen na stemming aangepast (stemfraude).

Mij lijkt het wel wat om een kiessysteem te hebben waarbij uitsluitend mensen mogen stemmen die werkelijk bewust zijn van wat er sociaal-economisch in hun wereld speelt en dat verkiezingen - hoe saai dat dan wellicht ook zou zijn volgens sommigen- uitsluitend op basis van inhoud mogen plaatsvinden met eindafrekening en tussenbalansopmakingen op basis van werkelijk geleverde prestaties.
Waarbij dan ook nog uitsluitend gekozen zou moeten kunnen worden uit zorgvuldig daartoe opgeleide bestuurders, dus zeker geen acteurs en geen basisschoolranddebielen als bijv. Hugootjuh op gezondheidszorg e.d.
En natuurlijk! ook niet van die zieke wefkefferstoestanden.
 
Veel mensen leven tegenwoordig in een zo overvol gepropte activiteiten/werk/overlevingsruimte dat je ze nauwelijks kwalijk kan nemen dat ze het allemaal niet zo duidelijk hebben gezien als anderen die er al jaren mee bezig waren en daar wel ruimte voor hadden. Enig mededogen vind ik op z'n plaats.
Iedereen heeft eigen verantwoordelijkheid om voldoende rustmomenten te nemen. En dus niet continu de agenda vol te proppen. Komt ook weer uit op vrije wil.
 
Waarbij dan ook nog uitsluitend gekozen zou moeten kunnen worden uit zorgvuldig daartoe opgeleide bestuurders,
Dat is juist het probleem: meeste politici hebben zorgvuldig een opleiding doorlopen, net als een zorgvuldige selectieprocedure. Een speciale opleiding is geen oplossing. Die is er namelijk al: bestuurskunde/politicologie.
 
Iedereen heeft eigen verantwoordelijkheid om voldoende rustmomenten te nemen. En dus niet continu de agenda vol te proppen. Komt ook weer uit op vrije wil.
Vrije wil floreert en rendeert uitsluitend in een samenleving waar vrijheid gepropageerd en gerespecteerd wordt.
De mensheid is al zolang zodanig gemanipuleerd dat ze niet eens meer weten wat vrije wil precies inhoud.
Behalve dan misschien nog kunnen kiezen tussen KFC en MacD 😁
 
Mij lijkt het wel wat om een kiessysteem te hebben waarbij uitsluitend mensen mogen stemmen die werkelijk bewust zijn van wat er sociaal-economisch in hun wereld speelt en dat verkiezingen - hoe saai dat dan wellicht ook zou zijn volgens sommigen- uitsluitend op basis van inhoud mogen plaatsvinden met eindafrekening en tussenbalansopmakingen op basis van werkelijk geleverde prestaties.
Eens
 
Dat is juist het probleem: meeste politici hebben zorgvuldig een opleiding doorlopen, net als een zorgvuldige selectieprocedure. Een speciale opleiding is geen oplossing. Die is er namelijk al: bestuurskunde/politicologie.
Een degelijke opleiding zou zeker tot de oplossing kunnen bijdragen.
Maar zeker niet die BS die ze tegenwoordig opleiding noemen.
Bijv. opleidingen gericht op praktische zaken en welzijn van de gehele mensheid in plaats van een of andere zieke ideologie.
 
Vrije wil floreert en rendeert uitsluitend in een samenleving waar vrijheid gepropageerd en gerespecteerd wordt.
De mensheid is al zolang zodaning gemanipuleerd dat ze niet eens meer weten wat vrije wil precies inhoud.
Behalve dan misschien nog kunnen kiezen tussen KFC en MacD 😁
Dat mensen niet weten wart vrije wil is, betekent niet dat ze het niet hebben.
 
Dat is de keerzijde van geloof in Roverheid op basis van behaalde resultaten in het verleden - welke trouwens ? - dat men door blijft gaan met geloven in die criminele klup.
Zeker ook uit gemakzucht en tunnelvisie door angst.

Zie ook draadje van @Lievergezond

Helaas is een groot deel van de mensheid idd dus absoluut en idioot gemakkelijk te beinvloeden en om de tuin te leiden.

Met verkiezingen zie je dat.
Er wordt voor een belangrijk deel op basis van emotie, lulverhalen en gebakken lucht gekozen in plaats van op inhoud.
Oppositie wordt door censuur gekortwiekt en desnoods worden de stemverhoudingen na stemming aangepast (stemfraude).

Mij lijkt het wel wat om een kiessysteem te hebben waarbij uitsluitend mensen mogen stemmen die werkelijk bewust zijn van wat er sociaal-economisch in hun wereld speelt en dat verkiezingen - hoe saai dat dan wellicht ook zou zijn volgens sommigen- uitsluitend op basis van inhoud mogen plaatsvinden met eindafrekening en tussenbalansopmakingen op basis van werkelijk geleverde prestaties.
Waarbij dan ook nog uitsluitend gekozen zou moeten kunnen worden uit zorgvuldig daartoe opgeleide bestuurders, dus zeker geen acteurs en geen basisschoolranddebielen als bijv. Hugootjuh op gezondheidszorg e.d.
En natuurlijk! ook niet van die zieke wefkefferstoestanden.
Stemmen op basis van 'bewustzijn' lijkt me levensgevaarlijk! Als ik een euro had voor alle 'bewuste' mensen die ik heb toegesproken sinds de zomer van vorig jaar die er in de kern werkelijk geen fluit van snappen zou ik meer verdiend hebben dan met de lezingen zelf! Toegang tot stemmen zou gebaseerd moeten zijn op economische of defensieve/handhavende verdiensten voor de samenleving. Dit betekent dat zij die het land dienen (leger en politie) of gediend hebben (veteranen) automatisch stemrecht hebben. Uitkeringstrekkers, m.u.v. van diegenen die buiten hun schuld om arbeidsongeschikt zijn geraakt, worden uitgesloten van stemrecht, evenals gevangenen. De economische drempel voor toegang tot stemmen dient afhankelijk te zijn van een bepaalde salarisgrens, nog nader te bepalen.

Mike
 
Een degelijke opleiding zou zeker tot de oplossing kunnen bijdragen.
Maar zeker niet die BS die ze tegenwoordig opleiding noemen.
Bijv. opleidingen gericht op praktische zaken en welzijn van de gehele mensheid in plaats van een of andere zieke ideologie.
Het opleidingsniveau van het individu biedt geen enkele garantie voor bewust stemgedrag. Zie mijn vorige post voor de criteria die we wel zouden moeten hanteren.

Mike
 
Oh komaan nu zeg, en wij wisten dit wel ? Zo Foolproof blijk je niet. De rest is gewoon te tam geweest. Uitgez. kinderen en hulpbehoeftigen uiteraard.
Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom wat ze hadden moeten doen en willens en wetens NIET hebben gedaan. Dat is strafbaar, punt uit. Dat je jezelf niet goed hebt geinformeerd terwijl de informatie er was, doet er niet toe, al is het nog zo dom.
 
Daar hadden we het niet over. We hadden het over de eigen verantwoordelijkheid van de geprikten zelf. Als straks de tribunalen komen kunnen we de schuldigen aan de top ter verantwoording stellen. Dat is het makkelijke deel. Het moeilijkste deel is naar jezelf en naar je medemens kijken, dat is nl. een MOREEL oordeel. Het zal.nog niet makkelijk zijn om om te leren omgaan met zelfverraad en verraad aan je medemens, daar zijn we nog vele jaren mee bezig.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom wat ze hadden moeten doen en willens en wetens NIET hebben gedaan. Dat is strafbaar, punt uit. Dat je jezelf niet goed hebt geinformeerd terwijl de informatie er was, doet er niet toe, al is het nog zo dom.
Ze hadden dat moeten doen, ja uiteraard, maar ze hebben het niet gedaan, maw strafbaar. Maar langs de andere kant is er niemand verplicht geweest om deze prik te nemen, je hebt hem genomen of omdat je er achter staat, of omdat je alles gelooft en hiermede in vrede bent, of omdat je gewoon te lui bent om zelf over je eigen lichaam te beslissen en te onderzoeken.
 
Ze hadden dat moeten doen, ja uiteraard, maar ze hebben het niet gedaan, maw strafbaar. Maar langs de andere kant is er niemand verplicht geweest om deze prik te nemen, je hebt hem genomen of omdat je er achter staat, of omdat je alles gelooft en hiermede in vrede bent, of omdat je gewoon te lui bent om zelf over je eigen lichaam te beslissen en te onderzoeken.
Ja daar ben ik het gewoon mee eens he. Eigen verantwoordelijkheid.
Maar deze discussie startte met dit :

Heel binnenkort zullen er honderden gezondheidsofficials zeggen: “Het was jouw keuze, niemand heeft je gedwongen het te nemen.”

Zij zullen hun handen in onschuld wassen. Als jij de prik hebt genomen, dan ben je wat hen betreft op jezelf aangewezen.
Waarvan ik verwacht (hoop) dat de daders er NIET mee zullen wegkomen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
505.348
Leden
8.637
Nieuwste lid
nataliedje
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan